Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

Sprawdź, jakie małe rzeczy faceci kochają w kobietach najbardziej

Sprawdź, jakie małe rzeczy faceci kochają w kobietach najbardziej

10 STYLIZACJI, KTÓRE ODMŁADZAJĄ I DODAJĄ NAM BLASKU!

10 STYLIZACJI, KTÓRE ODMŁADZAJĄ I DODAJĄ NAM BLASKU!

14 CELEBRYTÓW bez ich charakterystycznych cech. Zobacz, jakby wyglądali!

14 CELEBRYTÓW bez ich charakterystycznych cech. Zobacz, jakby wyglądali!

5 gotowych zestawów ROZGRZEWKI dla Ciebie!

5 gotowych zestawów ROZGRZEWKI dla Ciebie!

10 pytań, których absolutnie nie zadawaj PANNIE MŁODEJ

10 pytań, których absolutnie nie zadawaj PANNIE MŁODEJ

Zadaj mu te pytania, a zrozumiesz i jego punkt widzenia…

Zadaj mu te pytania, a zrozumiesz i jego punkt widzenia…

7 dowodów na to, że on traktuje cię jedynie jako PRZYGODĘ

7 dowodów na to, że on traktuje cię jedynie jako PRZYGODĘ

10 pozycji, dzięki którym FACET NAJSZYBCIEJ DOCHODZI

10 pozycji, dzięki którym FACET NAJSZYBCIEJ DOCHODZI

🔥 15 seksownych i zboczonych ruchów, o których marzy każdy facet!

🔥 15 seksownych i zboczonych ruchów, o których marzy każdy facet!

7 prostych sposobów, by uszczęśliwić Twojego faceta. Dzięki temu POKOCHA CIĘ JESZCZE BARDZIEJ ❤

7 prostych sposobów, by uszczęśliwić Twojego faceta. Dzięki temu POKOCHA CIĘ JESZCZE BARDZIEJ ❤

Czapka z daszkiem – 7 pomysłów na stylizację

Czapka z daszkiem – 7 pomysłów na stylizację

Najpiękniejsze życzenia na DZIEŃ MATKI 2017

Najpiękniejsze życzenia na DZIEŃ MATKI 2017

FACECI RADZĄ- Czego unikać w pierwszych miesiącach związku

FACECI RADZĄ- Czego unikać w pierwszych miesiącach związku

7 ważnych zdań, które powinnaś częściej mówić swoim bliskim

7 ważnych zdań, które powinnaś częściej mówić swoim bliskim

6 fryzur idealnych NA UPAŁY!

6 fryzur idealnych NA UPAŁY!

5 rzeczy, których NIGDY nie powinnaś robić jeżeli twój facet cię zdradzi

5 rzeczy, których NIGDY nie powinnaś robić jeżeli twój facet cię zdradzi

6 zasad pisania SM-SÓW DO FACETA. MUSISZ TO WIEDZIEĆ!

Istnieje kilka żelaznych zasad mówiących o tym jakie powinny być SMS-y do faceta. Jeśli je poznasz odpisze już na każdego i nie będziesz miała podstaw do niepokoju oraz awantur! 

 

Czytaj o : 10 pozycji seksualnych idealnych na szybki numerek >>>

 

man-business-texting

 

ZASADA NUMER 1 : TO TYLKO SMS

 

Pamiętaj, że wiadomość tekstowa to tylko namiastka prawdziwej rozmowy. Nie poruszaj poprzez SMS-y spraw ważnych dla związku. Jeśli facet od czasu do czasu odpisze odczepne ,, ok” albo ,,spoko kumam ” nie rozpoczynaj awantury. Poprzez SMS-y załatwiaj sprawy błahe albo przysparzające uśmiech na twarzy.

CZYTAJ DALEJ >>>