Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

12 zabawnych pomysłów na randki, które ZASKOCZĄ TWOJEGO FACETA!

12 zabawnych pomysłów na randki, które ZASKOCZĄ TWOJEGO FACETA!

20 SMS-ów, które pragnie dostać KAŻDY FACET! Gotowe teksty!

20 SMS-ów, które pragnie dostać KAŻDY FACET! Gotowe teksty!

10 facetów o tym, dlaczego uwielbiają ZDRADZAĆ swoje dziewczyny!

10 facetów o tym, dlaczego uwielbiają ZDRADZAĆ swoje dziewczyny!

Faceci uwielbiają gdy kobieta odgrywa te role w ŁÓŻKU….(pomysły+instrukcje)

Faceci uwielbiają gdy kobieta odgrywa te role w ŁÓŻKU….(pomysły+instrukcje)

20 pomysłów na TATUAŻ, który jest dyskretny, ale pięknie wygląda!

20 pomysłów na TATUAŻ, który jest dyskretny, ale pięknie wygląda!

10 filmów na dzisiejszy wieczór!

10 filmów na dzisiejszy wieczór!

12 bardzo ważnych pytań, które każdy powinien zadać swojemu partnerowi!

12 bardzo ważnych pytań, które każdy powinien zadać swojemu partnerowi!

12 facetów wyjawia najbardziej krępującą rzecz, jaką zrobili przed rodzicami swojej DZIEWCZYNY!

12 facetów wyjawia najbardziej krępującą rzecz, jaką zrobili przed rodzicami swojej DZIEWCZYNY!

HOT TREND: 10 strojów, które podnoszą temperaturę w SYPIALNI!

HOT TREND: 10 strojów, które podnoszą temperaturę w SYPIALNI!

FACECI WYLICZAJĄ: 8 prostych sposobów na opanowanie sztuki 69 (seksu oralnego)

FACECI WYLICZAJĄ: 8 prostych sposobów na opanowanie sztuki 69 (seksu oralnego)

FACECI TYPUJĄ: W tych kolorach każda kobieta KUSI I PRZYCIĄGA UWAGĘ!

FACECI TYPUJĄ: W tych kolorach każda kobieta KUSI I PRZYCIĄGA UWAGĘ!

14 ważnych zasad dotyczących związków, których każda para powinna przestrzegać!

14 ważnych zasad dotyczących związków, których każda para powinna przestrzegać!

12 facetów o tym, dlaczego uwielbiają KOCHAĆ SIĘ z puszystymi kobietami!

12 facetów o tym, dlaczego uwielbiają KOCHAĆ SIĘ z puszystymi kobietami!

15 łatwych pozycji seksualnych z Kamasutry, które każda para wypróbować!

15 łatwych pozycji seksualnych z Kamasutry, które każda para wypróbować!

10 MĘŻCZYZN dzieli się swoimi opowieściami o przerażających PARTNERKACH!

10 MĘŻCZYZN dzieli się swoimi opowieściami o przerażających PARTNERKACH!

Absolutnie wszystko, co musisz wiedzieć o ORGAZMIE ANALNYM!

Absolutnie wszystko, co musisz wiedzieć o ORGAZMIE ANALNYM!

Ćwiczenia na płaski brzuch

Co zrobić, żeby mieć płaski brzuch? Niektóre panie, mimo że nie można o nich powiedzieć, że są otyłe, czy chociażby, że mają nadwagę, nie są zadowolone ze swoich kształtów. Często powodem do niezadowolenia jest okrągły brzuch. Na tą przypadłość mogą pomóc ćwiczenia opisane w tym artykule.

Aerobiczna szóstka Weidera

Poniżej zestaw ćwiczeń, które pomogą efektywnie spalić zalegającej tkankę tłuszczową oraz  znacznie wzmocnić wszystkie mięśnie brzucha.
Ćwiczenie 1.

  • Leżymy na plecach z rękami wzdłuż tułowia.
  • Lekko unosimy klatkę piersiową (nie odrywamy części lędźwiowej od podłoża) z równoczesnym podniesieniem jednej nogi w górę, tak aby udo i podudzie tworzyły kąt prosty; wytrzymujemy w tej pozycji 3 sekundy.
  • Powtarzamy ćwiczenie drugą nogą.
  • Dodatkowo można dotknąć rękami kolana (nie przytrzymując go).

Ćwiczenie 2.
To samo co w ćwiczeniu 1., lecz obie nogi podnosimy  równocześnie.
Ćwiczenie 3.
To samo co w ćwiczeniu 1., jednak z rękami splecionymi na karku.
Uwaga – nie należy podtrzymywać dłońmi głowy.
Ćwiczenie 4.
To samo co w ćwiczeniu 2. z rękami splecionymi na karku.
Ćwiczenie 5.
Ćwiczenie to wykonujemy analogicznie do ćwiczenia 3., jednak nie zatrzymujemy pozycji w momencie maksymalnego napięcia mięśni. Skłony staramy się robić jeden za drugim jak najszybciej.
Ćwiczenie 6.
Ćwiczenie to wykonujemy analogicznie do ćwiczenia 2., jednak do góry unosimy nogi całkowicie wyprostowane.
Ćwiczenia wykonujemy jedno po drugim, nie robiąc przerw na rozluźnienie mięśni.
W celu osiągnięcia zamierzonego efektu ćwiczenia należy wykonywać codziennie przez 6 tygodni! (Jeśli zrobimy sobie przerwę, to nie może ona być dłuższa niż 1 dzień). Liczba serii i powtórzeń w seriach zmienia się wraz z czasem trwania treningu wg schematu:
1. dzień – 1 seria po 6 powtórzeń
2., 3. dzień – 2 serie po 6 powtórzeń
4., 5., 6. dzień – 3 serie po 6 powtórzeń
7., 8., 9., 10. dzień – 3 serie po 8 powtórzeń
11., 12., 13., 14. dzień – 3 serie po 10 powtórzeń
15., 16., 17., 18. dzień – 3 serie po 12 powtórzeń
19., 20., 21., 22. dzień – 3 serie po 14 powtórzeń
23., 24., 25., 26. dzień – 3 serie po 16 powtórzeń
27., 28., 29., 30. dzień – 3 serie po 18 powtórzeń
30., 31., 32., 34. dzień – 3 serie po 20 powtórzeń
35., 36., 37., 38. dzień – 3 serie po 22 powtórzeń
39., 40., 41., 42. dzień – 3 serie po 24 powtórzenia
W ostatnich 2 tygodniach trening nie powinien trwać dłużej niż 25 minut.

Autor: Ewa Sze