Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Czy watro skrócić włosy? Te zdjęcia przekonają cię, że tak!

Czy watro skrócić włosy? Te zdjęcia przekonają cię, że tak!

IDEALNE TOREBKI NA LATO! (plecione,koszyki,haftowane)

IDEALNE TOREBKI NA LATO! (plecione,koszyki,haftowane)

Najmodniejsze stroje KĄPIELOWE 2018 (wyszczuplają,optycznie powiększają biust)

Najmodniejsze stroje KĄPIELOWE 2018 (wyszczuplają,optycznie powiększają biust)

15 rzeczy, które według CIEBIE ODBIERAJĄ CI URODĘ, a według FACETÓW DODAJĄ CI UROKU!

15 rzeczy, które według CIEBIE ODBIERAJĄ CI URODĘ, a według FACETÓW DODAJĄ CI UROKU!

5 produktów spożywczych, które warto zjeść po TRENINGU FIZYCZNYM

5 produktów spożywczych, które warto zjeść po TRENINGU FIZYCZNYM

Domowa odżywka do paznokci z oliwy z oliwek i cytryny

Domowa odżywka do paznokci z oliwy z oliwek i cytryny

Maska do włosów suchych z AWOKADO – zrób ją sama!

Maska do włosów suchych z AWOKADO – zrób ją sama!

MĘŻCZYŹNI PRZESTRZEGAJĄ: Jeśli wypowiesz to zdanie jesteś dla nas SKREŚLONA

MĘŻCZYŹNI PRZESTRZEGAJĄ: Jeśli wypowiesz to zdanie jesteś dla nas SKREŚLONA

10 komedii, które ROZŚMIESZĄ CIĘ DO ŁEZ!

10 komedii, które ROZŚMIESZĄ CIĘ DO ŁEZ!

Te sztuczki POKOCHA KAŻDA PANI DOMU! (przepis na naturalne środki czystości)

Te sztuczki POKOCHA KAŻDA PANI DOMU! (przepis na naturalne środki czystości)

DŻINSOWE SPODENKI- jak nosić, do czego pasują (gotowe stylizacje)

DŻINSOWE SPODENKI- jak nosić, do czego pasują (gotowe stylizacje)

FACECI WYLICZAJĄ- dziewczyny nie pytajcie nas o to, bo łamiecie NAM SERCA!

FACECI WYLICZAJĄ- dziewczyny nie pytajcie nas o to, bo łamiecie NAM SERCA!

15 ubrań, które powinnaś JUŻ DZIŚ WYRZUCIĆ Z SZAFY!

15 ubrań, które powinnaś JUŻ DZIŚ WYRZUCIĆ Z SZAFY!

Sprytne triki, które pomogą UTRZYMAĆ PORZĄDEK W DOMU!

Sprytne triki, które pomogą UTRZYMAĆ PORZĄDEK W DOMU!

TATUAŻE  – te wzory warto sobie zrobić w te wakacje!

TATUAŻE – te wzory warto sobie zrobić w te wakacje!

8 najlepszych STYLIZACJI gwiazd – seksowne i łatwe do zgapienia

8 najlepszych STYLIZACJI gwiazd – seksowne i łatwe do zgapienia

Ćwiczenia na plaży

Kompleks niezbyt modnego stroju kąpielowego na plaży jest niczym innym wobec kompleksu niekatalogowej sylwetki. Jednak nie jest ważne czy mamy o dwa wałeczki tłuszczu za dużo, czy nie, ale najistotniejsze jest, jak sami siebie i swoją sylwetkę akceptujemy.

Aby mieć dobre samopoczucie na plaży należy dużo się ruszać, pływać albo wykonywać ćwiczenia, które sprawią, że poczujesz jak funkcjonują twoje mięśnie i pomyślisz, że nie jest tak źle jak myślałaś.
   
Z leżenia tyłem wykonasz ćwiczenie mięśni brzucha: siad płaski, inaczej zwany prostym, bez odrywania pięt od podłoża i bez podpierania się rękami, jedynie ciągnąć nieco uniesione nad udami ramiona wprzód. Jeśli nie możesz tego wykonać to znaczy, że masz za słabe mięśnie brzucha, w takim przypadku musisz przejść do siadu z zamachem ramion, wyciągniętych uprzednio nad głową. Teraz zginając nogi w kolanach zmieniasz siad płaski na siad skrzyżny i wstajesz, znów bez pomocy rąk, opierając się na zewnętrznych krawędziach stóp i wykonując lekki zamach tułowia w przód. To jest doskonałe ćwiczenie mięśni brzucha i zarazem nóg, a wygląda jak całkiem naturalne podniesienie się z kocyka. Radzę zawsze tak wstawać.

Po wykonaniu tego ćwiczenia można wejść do falującej lub płynącej wody na naturalny masaż ud. Polecam masaże nóg w górskich bieszczadzkich potokach. Polega on na tym, że stajemy w wodzie po uda, albo klękamy gdy jest zbyt płytko, i napinając, to znów rozluźniając mięśnie, pozwalamy na obmywanie je przez prąd rzeki (im bardziej rwący tym lepszy – wypróbowane!).

Każda czynność ruchowa w czasie plażowania może być wykorzystana jako ćwiczenie i odwrotnie, wiele ćwiczeń może mieć pozory naturalnego ruchu.

Oto jeszcze kilka przykładów ćwiczeń "jak gdyby nigdy nic", podobne możesz wykombinować sama. Przykładowo "kółko stopą". W leżeniu tyłem uginasz lekko nogi w kolanach, prawa stopa oparta na podłożu, lewą nogę przekładasz przez kolano nogi prawej i palcami lewej stopy zakreślasz obszerne kółka, do wewnątrz i na zewnątrz. Po czym zmieniasz nogi i zakreślasz kółka palcami prawej stopy. To jest ćwiczenie stawów skokowych. Albo "palcówka": ramiona spoczywają wyciągnięte wzdłuż tułowia, dłonie zwrócone do podłoża. Mocno naciskając palcami wygrywasz gamy na kocyku. W ten sposób wzmacniasz mięśnie palców i przedramion. Lub też "skręty": jeżeli znajdziesz się w pozycji siadu płaskiego czy skrzyżnego, a potrzebujesz sięgnąć po coś za siebie, to nie wyciągasz w tył ręki, szukając po omacku, lecz wykonujesz energiczny skręt tułowia w lewo (głowa skręca się najmocniej), potem w prawo i bierzesz to coś prawą ręką. Tego rodzaju ćwiczenie będzie miało zbawienny wpływ na smukłość twojej talii.

Aby mieć silne, dobrze wyrobione mięśnie ramion należy uprawiać sporty: koszykówkę, siatkówkę i kajakarstwo. Przez cały rok zaś włączać do zestawu swoich ćwiczeń gimnastycznych ćwiczenia ramion.

Oto przykłady:

1. Szybkie ugięcie – powolny wyprost.

Podstawą wyjściową jest klęk podparty: ramiona i uda zachowują kąt prosty względem tułowia, głowa w przedłużeniu tułowia nie zadarta i nieopuszczona, palce stóp wyprostowane, dłonie oparte o podłoże i rozstawione na szerokość barków, palce skierowane w przód i nieco do wewnątrz. Z tej pozycji wykonujesz szybkie ugięcie ramion w łokciach (łokcie skierowane na zewnątrz), na "raz", powolny wyprost na "dwa", "trzy", "cztery".

Ćwiczenie powtarzasz 10-15 razy, oddychając równomiernie.

2. Powolne ugięcie – szybki wyprost.

Stajesz przed stołkiem lub taboretem, obchwytujesz dłońmi boczne krawędzie siedzenia, wysuwasz kolejno w tył lewą i prawą nogę (palce podwinięte), przyjmując w ten sposób podstawę zwaną podpór przodem, całe ciało zachowuje linię prostą, łopatki dobrze ściągnięte. W tej pozycji wykonujesz powolne ugięcie ramion w łokciach (łokcie na zewnątrz) na "raz", "dwa", "trzy" i szybki wyprost na "cztery". Powtarzasz ćwiczenie 4-8 razy, pamiętając o oddychaniu. Następnie wracasz do postawy stojącej (zasadniczej), kolejno podciągając stopy w przód. Rozluźniasz mięśnie nóg i ramion (lekkie potrząsanie swobodnie zwisającą kończyną) i znów przechodzisz do podporu przodem. Ugięcia i wyprosty, ugięcia i wyprosty itd.

W ten sposób możesz powtórzyć całość ćwiczenia 5-10 razy.