Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

EKSPANSJA SIECI FRANCZYZOWEJ ECCO W POLSCE

W wyniku ekspansji sieci franczyzowej duńskiego producenta obuwia ECCO -Centrum Handlowe ATRIUM w Koszalinie wzbogaciło się o nowy sklep monobrandowy tej marki, a w najbliższym czasie działalność rozpocznie również sklep ECCO w Centrum Handlowym City Center w Rzeszowie. Obecnie aż 65% istniejących w Polsce salonów obuwniczych ECCO to sklepy franczyzowe. System franczyzowy ECCO jest rozwijany na całym świecie od ponad 40 lat. Wymagania kapitałowe wobec franczyzobiorców uzależnione są w głównej mierze od typu i powierzchni otwieranego sklepu. We współpracy obowiązują trzy modele biznesowe dostosowane do potrzeb i możliwości franczyzobiorcy: * Sklep monobrandowy – oferujący wyłącznie najwyższej jakości obuwie marki ECCO, powinien posiadać powierzchnię sprzedażową od 75 do 120 metrów kwadratowych zaaranżowaną według indywidualnego projektu; * Sklep multibrandowy Shop-In-Shop (SIS) – stanowi połączenie sklepu multibrandowego klienta ze stoiskiem firmowym ECCO. Wymagana wielkość powierzchni handlowej wynosi od 15 do 50 metrów kwadratowych zaaranżowana według indywidualnego projektu; * Sklep multibrandowy Shop Point (SP) – stanowi połączenie sklepu multibrandowego klienta ze stoiskiem firmowym ECCO na znacznie mniejszej przestrzeni – od 5 do 10 metrów kwadratowych, zaaranżowany zgodnie z jednym z sześciu gotowych projektów wzorcowych. Wysokość środków kapitałowych przeznaczonych na otwarcie jest ustalana indywidualnie w przypadku każdego projektu sklepu. ECCO włącza do swojej sieci franczyzowej zarówno sklepy już działające, zmieniając ich profil oraz asortyment, jak i nowe lokale w otwieranych centrach handlowych. Firma pomaga franczyzobiorcy w negocjacjach z firmami komercjalizującymi powierzchnie jak i zarządzającymi już istniejącymi galeriami. Często znalezienie odpowiedniego lokalu pozostawia jednak w gestii lokalnego partnera, który najlepiej zna specyfikę rynku oraz zwyczaje zakupowe Klientów. „Bazą do rozwoju sieci sklepów franczyzowych ECCO jest budowanie pozytywnych relacji z klientami, tworzenie najbardziej przyjaznego i komfortowego otoczenia do dokonywania zakupów. Sam wysokiej jakości produkt nie jest w obecnych czasach wystarczający do wykreowania pozytywnego doświadczenia Klientów – niezbędne stają się takie elementy jak: unikalny i funkcjonalny design sklepu, odpowiedni visual merchendising spójny z aktualnymi kampaniami marketingowymi oraz wiedza i umiejętności sprzedawców zatrudnionych w sklepach. System franczyzowy ECCO gwarantuje najwyższy poziom obsługi we wszystkich proponowanych modelach współpracy biznesowej” – powiedział Marek Starowicz, Dyrektor Handlowy ECCO. Marka ECCO – gwarancją sukcesu Produkty ECCO można znaleźć w 4000 markowych sklepów, znajdujących się w ponad 90 krajach na całym świecie. W Polsce ECCO obecne jest od lat 90. To jeden z większych producentów butów, który jest właścicielem i zarządcą procesu wytwarzania butów na każdym etapie produkcji. ECCO zbudowała swój sukces na bezkompromisowej jakości, nowoczesnej technologii i filozofii projektowej „but musi dostosować się do stopy”. ECCO jest właścicielem własnych fabryk, oraz korzysta z najwyższej jakości skóry wytwarzanej we własnych garbarniach. Dlatego też produkowane przez firmę obuwie cechuje najwyższa jakość, innowacyjne rozwiązania oraz ciekawe wzornictwo. Marka ECCO została uznana również za ulubioną markę obuwniczą Polaków według raportu GFK 2011. To zasługa m.in. takich aktywności jak organizacja ECCO Walkathonu – największego na świecie spaceru charytatywnego, który już od ośmiu lat jest z sukcesem realizowany w Polsce oraz wręczania prestiżowej nagrody, także o wymiarze dobroczynnym – ECCO Walk IN Style Award.