Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Jeśli on tak się zachowuje to na 100% ZŁAMIE CI SERCE!

Jeśli on tak się zachowuje to na 100% ZŁAMIE CI SERCE!

MĘSKIM ZDANIEM: Jeśli zrobisz tak w sypialni, pozytywnie nas ZASKOCZYSZ!

MĘSKIM ZDANIEM: Jeśli zrobisz tak w sypialni, pozytywnie nas ZASKOCZYSZ!

15 uwag na temat kobiecego wyglądu, które MAJĄ DO NAS FACECI!

15 uwag na temat kobiecego wyglądu, które MAJĄ DO NAS FACECI!

PANOWIE WYLICZAJĄ: Na takie słodkie SMS-y czekamy przed zaśnięciem!

PANOWIE WYLICZAJĄ: Na takie słodkie SMS-y czekamy przed zaśnięciem!

MĘSKIM ZDANIEM: Powinnaś częściej robić te rzeczy, aby ROZKOCHAĆ NAS NA CAŁEGO!

MĘSKIM ZDANIEM: Powinnaś częściej robić te rzeczy, aby ROZKOCHAĆ NAS NA CAŁEGO!

10 tekstów, które PODNIOSĄ MĘSKIE POCZUCIE WARTOŚCI! (używaj ich)

10 tekstów, które PODNIOSĄ MĘSKIE POCZUCIE WARTOŚCI! (używaj ich)

10 sztuczek, dzięki którym ,,BĘDZIESZ GO MIAŁA W GARŚCI”!

10 sztuczek, dzięki którym ,,BĘDZIESZ GO MIAŁA W GARŚCI”!

Oto typowe kłamstwa FACETA, na które nabiera się KAŻDA KOBIETA!

Oto typowe kłamstwa FACETA, na które nabiera się KAŻDA KOBIETA!

BAZA POZYCJI SEKSUALNYCH uwielbianych przez mężczyzn (dużo zdjęć)

BAZA POZYCJI SEKSUALNYCH uwielbianych przez mężczyzn (dużo zdjęć)

SEKS Z NIM będzie ,,niezapomnianym doświadczeniem” jeśli zrobisz jedną z tych rzeczy….

SEKS Z NIM będzie ,,niezapomnianym doświadczeniem” jeśli zrobisz jedną z tych rzeczy….

Jak stać się dla niego NUMEREM JEDEN? Faceci wyliczają cechy ,,cudownej dziewczyny”!

Jak stać się dla niego NUMEREM JEDEN? Faceci wyliczają cechy ,,cudownej dziewczyny”!

14 erotycznych podpowiedzi, które uczynią cię SPECJALISTKĄ OD SEKSU! (w jego oczach)

14 erotycznych podpowiedzi, które uczynią cię SPECJALISTKĄ OD SEKSU! (w jego oczach)

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: (dość wymagająca) lista reguł dla KAŻDEJ KOBIETY!

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: (dość wymagająca) lista reguł dla KAŻDEJ KOBIETY!

10 błyskawicznych trików, które zagwarantują ci znalezienie faceta w jeden wieczór!

10 błyskawicznych trików, które zagwarantują ci znalezienie faceta w jeden wieczór!

10 pomysłów na to, co zrobić z SUKNIĄ ŚLUBNĄ po ślubie!

10 pomysłów na to, co zrobić z SUKNIĄ ŚLUBNĄ po ślubie!

10 pomysłów na miejsce do nauki i zabawy w pokoju dziecięcym!

10 pomysłów na miejsce do nauki i zabawy w pokoju dziecięcym!

EKSPANSJA SIECI FRANCZYZOWEJ ECCO W POLSCE

W wyniku ekspansji sieci franczyzowej duńskiego producenta obuwia ECCO -Centrum Handlowe ATRIUM w Koszalinie wzbogaciło się o nowy sklep monobrandowy tej marki, a w najbliższym czasie działalność rozpocznie również sklep ECCO w Centrum Handlowym City Center w Rzeszowie. Obecnie aż 65% istniejących w Polsce salonów obuwniczych ECCO to sklepy franczyzowe. System franczyzowy ECCO jest rozwijany na całym świecie od ponad 40 lat. Wymagania kapitałowe wobec franczyzobiorców uzależnione są w głównej mierze od typu i powierzchni otwieranego sklepu. We współpracy obowiązują trzy modele biznesowe dostosowane do potrzeb i możliwości franczyzobiorcy: * Sklep monobrandowy – oferujący wyłącznie najwyższej jakości obuwie marki ECCO, powinien posiadać powierzchnię sprzedażową od 75 do 120 metrów kwadratowych zaaranżowaną według indywidualnego projektu; * Sklep multibrandowy Shop-In-Shop (SIS) – stanowi połączenie sklepu multibrandowego klienta ze stoiskiem firmowym ECCO. Wymagana wielkość powierzchni handlowej wynosi od 15 do 50 metrów kwadratowych zaaranżowana według indywidualnego projektu; * Sklep multibrandowy Shop Point (SP) – stanowi połączenie sklepu multibrandowego klienta ze stoiskiem firmowym ECCO na znacznie mniejszej przestrzeni – od 5 do 10 metrów kwadratowych, zaaranżowany zgodnie z jednym z sześciu gotowych projektów wzorcowych. Wysokość środków kapitałowych przeznaczonych na otwarcie jest ustalana indywidualnie w przypadku każdego projektu sklepu. ECCO włącza do swojej sieci franczyzowej zarówno sklepy już działające, zmieniając ich profil oraz asortyment, jak i nowe lokale w otwieranych centrach handlowych. Firma pomaga franczyzobiorcy w negocjacjach z firmami komercjalizującymi powierzchnie jak i zarządzającymi już istniejącymi galeriami. Często znalezienie odpowiedniego lokalu pozostawia jednak w gestii lokalnego partnera, który najlepiej zna specyfikę rynku oraz zwyczaje zakupowe Klientów. „Bazą do rozwoju sieci sklepów franczyzowych ECCO jest budowanie pozytywnych relacji z klientami, tworzenie najbardziej przyjaznego i komfortowego otoczenia do dokonywania zakupów. Sam wysokiej jakości produkt nie jest w obecnych czasach wystarczający do wykreowania pozytywnego doświadczenia Klientów – niezbędne stają się takie elementy jak: unikalny i funkcjonalny design sklepu, odpowiedni visual merchendising spójny z aktualnymi kampaniami marketingowymi oraz wiedza i umiejętności sprzedawców zatrudnionych w sklepach. System franczyzowy ECCO gwarantuje najwyższy poziom obsługi we wszystkich proponowanych modelach współpracy biznesowej” – powiedział Marek Starowicz, Dyrektor Handlowy ECCO. Marka ECCO – gwarancją sukcesu Produkty ECCO można znaleźć w 4000 markowych sklepów, znajdujących się w ponad 90 krajach na całym świecie. W Polsce ECCO obecne jest od lat 90. To jeden z większych producentów butów, który jest właścicielem i zarządcą procesu wytwarzania butów na każdym etapie produkcji. ECCO zbudowała swój sukces na bezkompromisowej jakości, nowoczesnej technologii i filozofii projektowej „but musi dostosować się do stopy”. ECCO jest właścicielem własnych fabryk, oraz korzysta z najwyższej jakości skóry wytwarzanej we własnych garbarniach. Dlatego też produkowane przez firmę obuwie cechuje najwyższa jakość, innowacyjne rozwiązania oraz ciekawe wzornictwo. Marka ECCO została uznana również za ulubioną markę obuwniczą Polaków według raportu GFK 2011. To zasługa m.in. takich aktywności jak organizacja ECCO Walkathonu – największego na świecie spaceru charytatywnego, który już od ośmiu lat jest z sukcesem realizowany w Polsce oraz wręczania prestiżowej nagrody, także o wymiarze dobroczynnym – ECCO Walk IN Style Award.