Polecane

10 życiowych sztuczek z internetu, które zaskakują swoją pomysłowością

10 życiowych sztuczek z internetu, które zaskakują swoją pomysłowością

5 rzeczy, które każda z nas robi w związku, a NIE POWINNYŚMY!

5 rzeczy, które każda z nas robi w związku, a NIE POWINNYŚMY!

10 słodkich SMS-ÓW do chłopaka

10 słodkich SMS-ÓW do chłopaka

3 sposoby na usunięcie żółtych przebarwień na zębach

3 sposoby na usunięcie żółtych przebarwień na zębach

9 zdjęć dzieci CELEBRYTÓW – zobacz, jak wyrosły!

9 zdjęć dzieci CELEBRYTÓW – zobacz, jak wyrosły!

7 SEKS gier erotycznych, które nakręcą was na maksa

7 SEKS gier erotycznych, które nakręcą was na maksa

Oto, jak zachowują się S I N G I E L K I, gdy nikt nie patrzy

Oto, jak zachowują się S I N G I E L K I, gdy nikt nie patrzy

PYTAMY FACETÓW: 12 najseksowniejszych makijaży, jakie kobieta może sobie zrobić

PYTAMY FACETÓW: 12 najseksowniejszych makijaży, jakie kobieta może sobie zrobić

5 sygnałów, że nie potrzebujesz tego faceta do szczęścia! RZUĆ GO!

5 sygnałów, że nie potrzebujesz tego faceta do szczęścia! RZUĆ GO!

18 najbardziej ODWAŻNYCH pozycji – Twój facet oszaleje!

18 najbardziej ODWAŻNYCH pozycji – Twój facet oszaleje!

15 cech KOBIETY IDEALNEJ – włosy, brwi, usta, nos, policzki

15 cech KOBIETY IDEALNEJ – włosy, brwi, usta, nos, policzki

9 T R A N S F O R M A C J I celebrytów, które zszokują Cię

9 T R A N S F O R M A C J I celebrytów, które zszokują Cię

5 seriali do wyboru na DZISIEJSZY WIECZÓR

5 seriali do wyboru na DZISIEJSZY WIECZÓR

10 rzeczy, które kobiety U W I E L B I A J Ą robić w samotności

10 rzeczy, które kobiety U W I E L B I A J Ą robić w samotności

8 sytuacji z życia kobiety, których nie zrozumie Ż A D E N facet

8 sytuacji z życia kobiety, których nie zrozumie Ż A D E N facet

9 GWIAZD, które oszpeciły się OPERACJAMI PLASTYCZNYMI

9 GWIAZD, które oszpeciły się OPERACJAMI PLASTYCZNYMI

Cena ogródka działkowego

Awatar użytkownika
izuś_85
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 9088
Rejestracja: 21 gru 2008, 21:25

Cena ogródka działkowego

Postautor: izuś_85 » 24 kwie 2009, 08:09

Witam

Chciałabym wiedzieć jak u was jest z cenami ogródków działkowych?

dwa lata temu u nas ceny takiej działki wahały sie w granicach 2.000zł do 3.000zł
jak była mocno zdewastowana to nawet za 1.500zł szło kupic

a teraz :ico_szoking: :ico_szoking: :ico_szoking: za tą samą działke ludzie chcą 13.000 nawet 18.000zł :ico_szoking: :ico_szoking: :ico_szoking:

czyżby aż tak wszystko podrożało???????

chcieliśmy sie rozejzreć ze znajomymi za działką na pół ale takie ceny nas odstraszają, znaleźliśmy jedną działkę za 1.700zł ale jest za daleko od nas... w zupełnie innym miescie

Awatar użytkownika
myszka_g
Jestem najmądrzejszy na forum!
Jestem najmądrzejszy na forum!
Posty: 1537
Rejestracja: 16 maja 2007, 13:44

Postautor: myszka_g » 24 kwie 2009, 22:35

Nie wiem jak jest teraz, ale my sprzedawaliśmy działkę rok temu i sprzedaliśmy ja za 1800zł nie była jakoś strasznie zdewastowana, ale zadbana też nie :ico_haha_01: Musicie pojeździć po ogródkach działkowych i popytać tak jest najlepiej.

izuś_85 pisze::ico_szoking: :ico_szoking: :ico_szoking: za tą samą działke ludzie chcą 13.000 nawet 18.000zł :ico_szoking: :ico_szoking: :ico_szoking:

Szok :ico_szoking: to już chyba lekka przesada za kawałek ziemi i jakiś małą szopkę.

Awatar użytkownika
edulita
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3322
Rejestracja: 07 gru 2007, 02:10

Postautor: edulita » 20 maja 2009, 08:49

U nas działki kosztują od 1000 do 1500 w zależności od stanu, my swoją kupiliśmy 6 lat temu za 700 zł

Awatar użytkownika
zirafka
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 7822
Rejestracja: 19 paź 2007, 18:55

Postautor: zirafka » 29 lip 2009, 13:04

A u nas ( podkarpacie ) działke mozna kupic za 10 tys taka 4,5 arową. Sa tacy co wołaja po 17,18 tys jesli jest jakas szczególnie ładna. A wierzcie mi sa takie :ico_haha_01: i sa rzeczywiście warte swojej ceny. My 2 lata temu kupilismy swoja za 6 700 zł.

Awatar użytkownika
Ewka_82
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 5507
Rejestracja: 29 mar 2007, 20:20

Postautor: Ewka_82 » 31 lip 2009, 22:44

izuś_85, ja sie tez w Chorzowie orientowalam i ponizej 10 tys ciezko cos dostac :ico_szoking: :ico_szoking:
Niestety takie sa teraz ceny :ico_puknij: :ico_puknij:

Awatar użytkownika
Kathrin
Mistrzu dwa tysiace!
Mistrzu dwa tysiace!
Posty: 2268
Rejestracja: 06 mar 2007, 22:46

Postautor: Kathrin » 02 wrz 2009, 10:45

U nas puste ogródki działkowe byłą studnia to gościu chyba chciał 2.000 uważam że niedrogo bo my za wykopanie studni dreny itp zapłaciliśmy ok. 3tyś. My kupiliśmy działkę za grosze bo za 200 zł dwa lata temu a tylko dlatego że były to działki zarośniete przez drzewa iglaste A nam to odpowiadało bo my zrobiliśmy działkę rekreacyjną nie bawimy się w warzywka itp. Wiem że np. z domkami ludzie chcą za działki od 12 tyś w zwyż

JoannaS
Wodzu
Wodzu
Posty: 19322
Rejestracja: 21 lut 2010, 07:51

Postautor: JoannaS » 07 wrz 2011, 10:29

Właśnie moi rodzice mają ogródek działkowy . Piechotką jakieś 10 min a autem 1min :-D
Oni kupili jak byly te stare pieniadze wiec nie pamietam juz. ale czesto czytam ogłoszenia na tablicy i teraz takie było , że działka 200m2(2ary) z domkiem murowanym ale zły stan i cena byla zamazana ale tak cos probowalam podpatrzec i bylo chyba 9tys zl no albo nie zauwazylam jedynki z przodu i moze bylo 19tys zl :ico_haha_01: :ico_haha_01:

ale sasiedzi moich rodzicow kupili wlasnie dzialke i dali 15tys i chyba tez 2 ary (200m2) ale domek jest murowany i piwnice ma.

Awatar użytkownika
surtsey
4000 - letni staruszek
Posty: 4318
Rejestracja: 06 mar 2007, 19:27

Postautor: surtsey » 07 paź 2011, 16:14

Ale mnie wystraszyłyście, bo ja wlasnie bym chciała kupic działkę.... Ale ceny, które wymieniłyście powalają....

JoannaS
Wodzu
Wodzu
Posty: 19322
Rejestracja: 21 lut 2010, 07:51

Postautor: JoannaS » 08 paź 2011, 08:10

surtsey, ale może w Twoim mieście są inne ceny. Nie sugeruj sie naszymi postami.
Rozejrzyj się , popytaj podzwoń poszukaj po ogłoszeniach i napisz nam jakie sa u Ciebie ceny i czy kupiłaś. :-)

Awatar użytkownika
surtsey
4000 - letni staruszek
Posty: 4318
Rejestracja: 06 mar 2007, 19:27

Postautor: surtsey » 08 paź 2011, 10:34

ja nawet nie musze kupowac, mogę wydzierżawic. Mój sąsiad za sowja dużą działkę płaci 400 zł rocznie + woda i prąd ile zużyje

[ Dodano: 08-10-2011, 10:34 ]
a moj tata parę lat temu sprzedał swoją za ok 3000 zł, niestety wtedy jeszcze nie dojrzałam do posiadania swojej i poszła...


Wróć do „Mieszkanie i dom”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości