Polecane

O tym każdy facet chciałby rozmawiać ze swoją partnerką CODZIENNIE!

O tym każdy facet chciałby rozmawiać ze swoją partnerką CODZIENNIE!

Co robić, aby facet patrzył na ciebie z zainteresowaniem? Proste rady

Co robić, aby facet patrzył na ciebie z zainteresowaniem? Proste rady

8 sposobów, by pozbyć się zimowego tłuszczyku!

8 sposobów, by pozbyć się zimowego tłuszczyku!

7 rzeczy, których mądre kobiety nie oczekują od swoich FACETÓW

7 rzeczy, których mądre kobiety nie oczekują od swoich FACETÓW

8 ZACHOWAŃ kobiet, po których faceci szybko się NUDZĄ

8 ZACHOWAŃ kobiet, po których faceci szybko się NUDZĄ

7 rzeczy, które ODŚWIEŻĄ, każdą relację- FACET tego potrzebuje!

7 rzeczy, które ODŚWIEŻĄ, każdą relację- FACET tego potrzebuje!

8 seksownych pomysłów do wypróbowania w ten WEEKEND!

8 seksownych pomysłów do wypróbowania w ten WEEKEND!

6 pozycji w JODZE, które ujędrniają piersi

6 pozycji w JODZE, które ujędrniają piersi

10 znaków, że znalazłaś IDEALNEGO FACETA

10 znaków, że znalazłaś IDEALNEGO FACETA

8 typów kobiet, które UNIESZCZĘŚLIWIAJĄ facetów

8 typów kobiet, które UNIESZCZĘŚLIWIAJĄ facetów

13 lekcji od facetów na temat ORALU

13 lekcji od facetów na temat ORALU

Co warto robić, aby związek trwał jak najdłużej? Znamy receptę

Co warto robić, aby związek trwał jak najdłużej? Znamy receptę

MĘSKIM OKIEM: 6 kosmetyków, których POWINNA używać kobieta

MĘSKIM OKIEM: 6 kosmetyków, których POWINNA używać kobieta

20 najczęstszych fetyszy FACETÓW. Spełnij je

20 najczęstszych fetyszy FACETÓW. Spełnij je

Masz te cechy? Jeśli tak według faceta jesteś najlepszą dziewczyną pod SŁOŃCEM!

Masz te cechy? Jeśli tak według faceta jesteś najlepszą dziewczyną pod SŁOŃCEM!

Faceci życzyliby sobie, aby kobiety WYROSŁY Z TYCH NAWYKÓW!

Faceci życzyliby sobie, aby kobiety WYROSŁY Z TYCH NAWYKÓW!

Co wyplukuje zelazo z organizmu?

Skoro tu zaglądasz to znaczy, żeś chory. Zaraz Ci pomogą forumowe znachory:-))
Zaneta26
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 3
Rejestracja: 02 sie 2009, 00:15

Co wyplukuje zelazo z organizmu?

Postautor: Zaneta26 » 02 sie 2009, 00:37

Ostatnio fatalnie sie czuję...non stop jestem zmeczona, nic mi sie nie chce, juz nawet podejrzewalam depresję, ale lekarka polecila mi zażywac Floradix- preparat witaminowy z zelazem i in. witaminami. prawde mowiac myslalam, ze przepisze mi cos na depresję... ale ona zapewniala, ze ten floradix mi pomoze. Myslicie, ze brak zelaza moze powodowac obnizenie nastroju? Dodam, ze jest to preparat dla ciężarnych, odchudzajacych się, karmiących, z wahanimi hormonow i seniorow. Do zadnej z tyc grup sie nie zaliczam, a mimo to lekarka podkreslala, ze widocznie nie wchlaniam zelaza, albo, ze spozywam posilki , ktore wyplukuja zelazo z organizmu. Co miala na mysli, przeciez raczej zdrowo sie odzywiam. no coz napisze o efektach.

Awatar użytkownika
justyna25
4000 - letni staruszek
Posty: 4966
Rejestracja: 07 mar 2007, 16:12

Postautor: justyna25 » 07 sie 2009, 10:25

Zaneta26, może podejżewa u Ciebie anemię z niedoboru żelaza bo masz jej typowe objawy.
Dziwię się tylko że nie zleciła ci badań krwi :ico_noniewiem:

fiona188
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2009, 15:47

Postautor: fiona188 » 12 sie 2009, 19:04

kawa wypłukuje żelazo, jeśli masz niedobór powinnaś kupić żelazo w tabletkach

Awatar użytkownika
Kolka
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3777
Rejestracja: 07 mar 2007, 14:38

Postautor: Kolka » 12 sie 2009, 20:55

zgadzam się, że kawa, cola wypłukują żelazo..
Ponadto niedobór żelaza jest jedną przyczyn depresji... Odpowiada ono za nasz "wigor". Czytałam ostatnio artykuł, w którym było napisane, że większość depresji należy leczyć podając żelazo :-) Myślę, że lekarz przepisała Ci dobry lek :-) Zadbaj też, aby w Twojej diecie znajdowały się produkty bogate w żelazo. Same tablety to nie wszystko :ico_noniewiem:

Ja miałam niedawno podobne objawy co Ty... kupiłam też jakiś preparat z żelazem i magnezem i wszystko jest już Ok. Wróciłam do siebie, jeśli można to tak nazwać :-)

Awatar użytkownika
ulkawu
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 92
Rejestracja: 26 kwie 2007, 19:54

Postautor: ulkawu » 13 sie 2009, 12:13

nie powinno się spożywać produktów, bogatych w żelazo z produktami, bogatymi w wapń, natomiast warto skrapiać sokiem z cytryny lub pić do posiłków sok z grejpfruta (wspomagają wchłanianie żelaza)

impresja_switu
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 44
Rejestracja: 16 lut 2009, 19:08

Postautor: impresja_switu » 18 sie 2009, 09:03

Kawa nie jest zbyt pożyteczna dla naszego zdrowia. Poza tym, że wypłukuje żelazo, wprowadza do organizmu także toksyny. warto zastosować prosty przelicznik i pic na jedną szklankę kawy dwie szklanki czystej wody, aby wypłukać z kolei szkodliwe substancje z kawy. Woda jest i tak korzystna dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia, więc warto pi jej jak najwięcej.

Awatar użytkownika
niki
Częstowpadacz na plotki
Częstowpadacz na plotki
Posty: 106
Rejestracja: 02 paź 2009, 14:36

Postautor: niki » 12 paź 2009, 17:39

kawa wypłukuje żelazo, alkohol. bark żelaza oznacza anemię, zmęczenie, zobojętnienie. Trzeba tego pilować. zdrowa dieta czasem nie wystarcza l

Awatar użytkownika
deborah83
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 19
Rejestracja: 19 paź 2009, 09:14

Postautor: deborah83 » 19 paź 2009, 09:41

Poziom żelaza nie tylko zależy od tego, czy spozywa się np. dużo kawy, wypłukującej je z organizmu. Niektóre kobiety mają skłonności do niskiego poziomu żelaza. Ja też się do nich zaliczam. Myślę, że właściwa dieta (dużo mięsa) i ograniczenie kawy, coli itp. mogą jedynie w niewielkim stopniu pomóc. W reszcie skazane jesteśmy na suplementy.

Ja biorę żelazo całkiem regularnie. Najlepsze jest dla mnie z firmy Nutrilite, bo nie mam po nim żadnych skutków ubocznych, a szybko podniosło mi poziom żelaza we krwi.

kama76
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:01

Postautor: kama76 » 23 paź 2009, 21:02

też słyszałam, że kawa

Stenka
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 12
Rejestracja: 01 paź 2009, 14:59

Postautor: Stenka » 26 paź 2009, 12:26

Kawa wypłukuje wapń i magnez
Na wchłanianie żelaza zle wpływają szczawiany (np. rabarbar, szczaw), polifenole
Szczawiany dlatego zle bo wiążą się chemicznie z żelazem dwu albo trójwartościowym w przewodzie pokarmowym ale nierzadko już w garnku uniemożliwiając tak powstałej soli wchłanianie w jelitach


Wróć do „Ogólnie o zdrowiu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości