Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

7 typów przyjaciół, którzy są toksyczni!

7 typów przyjaciół, którzy są toksyczni!

10 znaków, że jesteś ZAKUPOHOLICZKĄ!

10 znaków, że jesteś ZAKUPOHOLICZKĄ!

Co mówi o Tobie Twój wygląd? Sprawdź!

Co mówi o Tobie Twój wygląd? Sprawdź!

8 nawyków, z których każda kobieta powinna wyrosnąć!

8 nawyków, z których każda kobieta powinna wyrosnąć!

6 rzeczy przez, które nie możesz o nim zapomnieć!

6 rzeczy przez, które nie możesz o nim zapomnieć!

10 rzeczy, których żadna kobieta nie powinna mówić! NIGDY!

10 rzeczy, których żadna kobieta nie powinna mówić! NIGDY!

7 znaków, że powinnaś zrobić sobie przerwę w RANDKOWANIU!

7 znaków, że powinnaś zrobić sobie przerwę w RANDKOWANIU!

Wizualnie zmniejszają sylwetkę, aby zainspirować kobiety do chudnięcia

Wizualnie zmniejszają sylwetkę, aby zainspirować kobiety do chudnięcia

7 rzeczy, których zazdrościmy mężczyznom!

7 rzeczy, których zazdrościmy mężczyznom!

7 rzeczy, których mężczyźni potajemnie zazdroszczą kobietom!

7 rzeczy, których mężczyźni potajemnie zazdroszczą kobietom!

Jaki trening jest dla ciebie odpowiedni? Aerobowy czy przekrojowy? Sprawdź!

Jaki trening jest dla ciebie odpowiedni? Aerobowy czy przekrojowy? Sprawdź!

6 minutowy trening poranny

6 minutowy trening poranny

Masz ciężki dzień? Oto jedzenie, które poprawi ci humor!

Masz ciężki dzień? Oto jedzenie, które poprawi ci humor!

10 rzeczy, których NIGDY nie powinno się mówić SINGIELCE!

10 rzeczy, których NIGDY nie powinno się mówić SINGIELCE!

11 najgłupszych rzeczy, które robią kobiety, aby schudnąć

11 najgłupszych rzeczy, które robią kobiety, aby schudnąć

Ideał kobiety w 15 krajach

Ideał kobiety w 15 krajach

Czerwone krosty na ciele dziecka

Kaszel, chrypka, przeziębienie- to już nie tylko Twoje zmartwienie. Porady naszych doświadczonych rodziców rozwieją Twoje wątpliwości.

Moderator: administrator

Czerwone krosty na ciele dziecka

Postautor: izak » 27 maja 2010, 11:52

Witam.
Proszę was o pomoc bo nie wiem co dolega mojemu dziecku. Mój synek ma 20 miesięcy i 14 dni temu dostał parę krostek na nodze. Lekarz przepisał TRIDERM. Mimo leczenia krostki się nasilały. W tym czasie zmieniałam płyn do płukania, więc przypuszczałam, że to jest przyczyną. Po tygodniu krostek było coraz więcej. Dermatolog przepisał kolejne leki ELOSONE, GROTAMITON, ADWANTAN, AERIUS, DEXAPOLCORT. Nic nie pomaga. Dzis jest już prawie cały wysypany. W niektórych miejscach krosty zmieniły się w plamy czerwono różowe. Wszystko bardzo swędzi i mały cały czas się drapie. Lekarz się upiera, że jest to na tle uczuleniowym, ale żaden lek nie pomaga. W trakcie smarowania krostek wciąż przybywa. Wszystkie ciuchy wyprałam w proszku dla niemowląt, przeprasowałam od wewnątrz i nie wiem co jeszcze mogę zrobić.

Jeśli ktoś z was miał podobny problem proszę poradźcie jak to wyleczyć :ico_placzek:
izak
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
 
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2010, 11:50

Postautor: lilo » 27 maja 2010, 17:18

izak, ja niestety nie pomogę bo problemu takiego nie miałam.
Jedyne co mogę doradzić to skonsultować się z innym lekarzem. Bez sensu w dziecko pakować kolejne leki skoro nie pomagają.
A przeanalizowałaś dietę dziecka???? Nie dostaje nic nowego co mogłoby taką reakcję wywołać???
lilo
 

Postautor: zubelek » 28 maja 2010, 23:00

ja też polecę zmienić lekarza i to szybko.
Nadmanganian potasu działa odkażająco,przeciwświądowo,goi i wysusza...nie sądzę żeby to wyleczył bo wygląda mi to na coś poważnego ale na pewno pomoże złagodzić świąd .Do każdej kąpieli dodaje się w proszku lub w tabletach,bardzo tanie.Można też rozpuścić w szklance wody i przemywać przez dzień najbardziej chore miejsca.Brudzi ubrania.
Na prawdę to moze być alergia pokarmowa.Ten lekarz widać się nie sprawdza :ico_noniewiem:
Awatar użytkownika
zubelek
Cyber rusałka
Cyber rusałka
 
Posty: 5747
Rejestracja: 07 mar 2007, 22:32
Lokalizacja: z Wenus ;)

Postautor: dorotaczekolada » 04 sie 2010, 22:19

odczulajaco,niezaleznie od przyczyny,mozna podac fenistil w kroplach
miłość jest jak pszczoła-duża,złota,z wielkimi oczami i z żądłem...
Obrazek
Obrazek
dorotaczekolada
Moderator
Moderator
 
Posty: 6800
Rejestracja: 11 mar 2007, 10:39
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: NICOLA_1985 » 04 sie 2010, 22:49

można też podawac wapno i kąpac dziecko w Oilum (płyn do kąpieli dermatologicznej lub mydełko)- jesli to jest uczulenie spowodowane czyms w diecie powinno przejsc
ale lekarzem nie jestem wiec nie postawie zadnej diagnozy... a radziłabym zmienic swojego lekarza bo jak widac nie radzi sobie a dziecko cierpi.. :ico_noniewiem:
NICOLA_1985
 

Postautor: dana » 08 paź 2010, 16:12

Dziewczyny witam !!!
izak pisze:dni temu dostał parę krostek na nodze.
Ja mam ten sam problem z córccią i u nas to troszke inaczej sie zaczelo bo miala jednodniwa goraczke i biegunke i w trakcie tego wysypalo ja na nóżce i brzuszku i koszmaru byl l to poczatek i walcze z tym do dnia dzisiejszego a trwa to juz ponad 3 tygodnie i jestesmy umowione do trzeciego lekarza. Bierze caly cas zyrtec w kroplach wapno rowniez jej podaje i mascie które w ogole tez nie pomagaja kapalam ja pare razy w krochamalu ale nie było rewelacyjnych wynikow Ja obstawiam ze to cos w pokarmach tyle ze sama nie wiem co wiec duzo rzeczy wyeliminowalysmy raz to lagonieej a innym razem jest jeszcze gorzej a ja juz glupieje :ico_olaboga: :ico_olaboga: :ico_olaboga:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
dana
Forumowy szkolniak!
Forumowy szkolniak!
 
Posty: 1138
Rejestracja: 07 lip 2008, 20:04

Postautor: JoannaS » 08 paź 2010, 16:21

może to uczulenie ... a testow nie da sie zrobic?
JoannaS
Moderator
Moderator
 
Posty: 19322
Rejestracja: 21 lut 2010, 07:51

Postautor: dorotaczekolada » 08 paź 2010, 18:35

dana, moja raz dostala silnej reakcji alergicznej ale nie wiadomo na co. claa ja obsypalo :ico_olaboga: w szpitalu dostala zastrzyk i fenistil w kroplach. i potem fenistil przez kilka dni maiala brac. moze to wam pomoze? lagodzi wlasnie reakcje alergiczna. chociaz goraczka mi do alergii nie pasuje..
miłość jest jak pszczoła-duża,złota,z wielkimi oczami i z żądłem...
Obrazek
Obrazek
dorotaczekolada
Moderator
Moderator
 
Posty: 6800
Rejestracja: 11 mar 2007, 10:39
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: dana » 10 paź 2010, 23:27

dorotaczekolada pisze:enistil w kroplach. i potem fenistil przez kilka dni maiala brac. moze to wam pomoze
Dzieki kochana musze sprubowac
dorotaczekolada pisze:lagodzi wlasnie reakcje alergiczna. chociaz goraczka mi do alergii nie pasuje..
Masz racje dlatego w tym rzecz ze zaczelo sie to od wirusa i trwa juz tyle czasu wiec nie wiadomo czy to alergia akurat wyszla w czasie tego wirusa czy cos inego w czwartek jade do kolejnego lekarza i zobaczymy co mi powie .Zaczelam pomidorow unikac jak ognia i nawet wydaje sie jakby ciut lagodniejsze ale juz tez tak bylo ze zlagonialo a potem znow jej sie zaostrzylo
ale sprubuje jeszcze ten fenistil bo jeszcze o nim nie slyszalam a noz jej pomoze w kazdym bac razie jeszcze raz wielkie dzieki za porade :ico_sorki: :ico_sorki: :ico_sorki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
dana
Forumowy szkolniak!
Forumowy szkolniak!
 
Posty: 1138
Rejestracja: 07 lip 2008, 20:04

Postautor: dorotaczekolada » 11 paź 2010, 09:16

dana, oby pomoglo :ico_sorki: na pewno nie zaszkodzi..nam lekarka mowila ze mozemy nawet to profilaktycznie podawac wprowadzajac jakis nowy.teoretycznie uczulajacy produkt do jadlospisu
miłość jest jak pszczoła-duża,złota,z wielkimi oczami i z żądłem...
Obrazek
Obrazek
dorotaczekolada
Moderator
Moderator
 
Posty: 6800
Rejestracja: 11 mar 2007, 10:39
Lokalizacja: Gdańsk

Następna

Wróć do Zdrowie dziecka

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


cron