Polecane

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

14 RZECZY – tylko dzięki nim facet zakochuje się w KOBIECIE

14 RZECZY – tylko dzięki nim facet zakochuje się w KOBIECIE

Skuteczny sposób na SEKSOWNE POŚLADKI

Skuteczny sposób na SEKSOWNE POŚLADKI

Rolowanie mięśni – jak je prawidłowo wykonać?

Rolowanie mięśni – jak je prawidłowo wykonać?

15 CECH – zdaniem facetów posiada je DZIEWCZYNA IDEAŁ

15 CECH – zdaniem facetów posiada je DZIEWCZYNA IDEAŁ

20 SEKS POZYCJI – dzięki nim spalisz najwięcej kalorii

20 SEKS POZYCJI – dzięki nim spalisz najwięcej kalorii

14 RZECZY – musisz je przeżyć z facetem, zanim zdecydujesz się na STAŁY ZWIĄZEK

14 RZECZY – musisz je przeżyć z facetem, zanim zdecydujesz się na STAŁY ZWIĄZEK

15 FANTAZJI EROTYCZNYCH – posiada je dosłownie każdy facet

15 FANTAZJI EROTYCZNYCH – posiada je dosłownie każdy facet

25 GIER EROTYCZNYCH – każdy facet zwariuje na ich punkcie

25 GIER EROTYCZNYCH – każdy facet zwariuje na ich punkcie

19 SZTUCZEK – dzięki nim możesz rozkochać w sobie niemal KAŻDEGO FACETA

19 SZTUCZEK – dzięki nim możesz rozkochać w sobie niemal KAŻDEGO FACETA

19 kobiecych RZECZY, które na maksa PODNIECAJĄ facetów

19 kobiecych RZECZY, które na maksa PODNIECAJĄ facetów

13 cech żeńskiego WYGLĄDU, których FACECI nie lubią najbardziej

13 cech żeńskiego WYGLĄDU, których FACECI nie lubią najbardziej

13 RZECZY, które faceci potajemnie kochają w KOBIETACH

13 RZECZY, które faceci potajemnie kochają w KOBIETACH

14 RZECZY – robi je polski FACET, który chce Cię PODERWAĆ

14 RZECZY – robi je polski FACET, który chce Cię PODERWAĆ

18 ŻEŃSKICH cech, dzięki którym facet uważa KOBIETĘ za ideał

18 ŻEŃSKICH cech, dzięki którym facet uważa KOBIETĘ za ideał

Fenistil krople

Kaszel, chrypka, przeziębienie- to już nie tylko Twoje zmartwienie. Porady naszych doświadczonych rodziców rozwieją Twoje wątpliwości.
emilia7895
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 7552
Rejestracja: 14 maja 2007, 09:41

Fenistil krople

Postautor: emilia7895 » 28 lip 2008, 09:59

powiedzcie jak dlugo mozna podawac te kropelki maluchowi?
lekarz nam przepisal 3 razy po 5 kropel ale nie powiedzial jak dlugo je podawac a na ulotce nie ma napisane
zostalo nam pol buteleczki

Awatar użytkownika
Blanka26
Trzy tysiące lat minęło...
Posty: 3595
Rejestracja: 07 mar 2007, 17:37

Postautor: Blanka26 » 28 lip 2008, 11:48

emilia7895, co prawda ja mam te kropelki, ale nie stosowałyśmy ich. Ale ja bym stosowała do momentu zniknięcia objawów.myślę że maksymalnie 5 dni

emilia7895
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 7552
Rejestracja: 14 maja 2007, 09:41

Postautor: emilia7895 » 28 lip 2008, 11:55

Marcys je dostal na swedzaca skore
a le nie wiem czy pomagaja, moze tylko jakies 2 godz. po podaniu :ico_noniewiem:

Awatar użytkownika
mama_Tosi
Biegaczostruś na forum
Biegaczostruś na forum
Posty: 228
Rejestracja: 25 lip 2008, 08:09

Postautor: mama_Tosi » 28 lip 2008, 14:48

Emilia moja Tosia też dostawała Fenistil w kropelkach na swędzącą skórę (alergia). Wapno samo nie działało, proponowano mi maść sterydową, ale mała była cała wysypana, więc ten wariant odpadł. A fenistil rewelacja - wysypka zeszła po kilku godzinach od podania pierwszej dawki. My stosowałyśmy te kropelki przez ponad 3 tygodnie i nic Tosi nie było (wstępnie miałyśmy je stosować do ukończenia przez Tosię pół roczku, czyli ok 4 miesięcy).

Moim zdaniem najlepiej zapytać lekarza lub farmaceuty - jeśli korzyści przeważają, ja bym stosowała nadal.

Awatar użytkownika
anetusia83
Specjalista od nawijania
Specjalista od nawijania
Posty: 292
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:53

Postautor: anetusia83 » 28 lip 2008, 15:55

Antkowi Fenistil rewelacyjnie pomaga,bo ma skłonnosci do alergi.Mozna go stosowac tyle ile potrzeba.

emilia7895
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 7552
Rejestracja: 14 maja 2007, 09:41

Postautor: emilia7895 » 28 lip 2008, 17:15

ANETUSIA A ILE KROPEL PODAJESZ??

Awatar użytkownika
anetusia83
Specjalista od nawijania
Specjalista od nawijania
Posty: 292
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:53

Postautor: anetusia83 » 29 lip 2008, 19:34

ja daje 10,ale ty jak dasz 5 to wystarczy.


Wróć do „Zdrowie dziecka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości