Polecane

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

10 kompromitujących zdjęć gwiazd

10 kompromitujących zdjęć gwiazd

11 RZECZY, przez które kobiety są dla facetów mniej ATRAKCYJNE – zobacz, czy tego nie robisz

11 RZECZY, przez które kobiety są dla facetów mniej ATRAKCYJNE – zobacz, czy tego nie robisz

9 naprawdę DROBNYCH gestów, które zrobi kobieta i od razu PODOBA się facetom!!!!!

9 naprawdę DROBNYCH gestów, które zrobi kobieta i od razu PODOBA się facetom!!!!!

10 jasnych znaków, że ON wykorzystuje Cię i wcale nie chce być z Tobą

10 jasnych znaków, że ON wykorzystuje Cię i wcale nie chce być z Tobą

DLA NIEJ: 10 pozycji, które dają kobietom największą rozkosz

DLA NIEJ: 10 pozycji, które dają kobietom największą rozkosz

10 CELEBRYTEK, których naprawdę NIE DA SIĘ rozpoznać bez warstwy tapety – NOWE ZDJĘCIA!!!!!

10 CELEBRYTEK, których naprawdę NIE DA SIĘ rozpoznać bez warstwy tapety – NOWE ZDJĘCIA!!!!!

10 tekstów, które wypowiada mężczyzna JEDYNIE kiedy kobieta bardzo mu się podoba

10 tekstów, które wypowiada mężczyzna JEDYNIE kiedy kobieta bardzo mu się podoba

5 zachowań, przez które TWÓJ FACET od ciebie odejdzie!

5 zachowań, przez które TWÓJ FACET od ciebie odejdzie!

Poznań i okolice

Awatar użytkownika
kwiatunio
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 9906
Rejestracja: 06 mar 2007, 13:31

Postautor: kwiatunio » 05 maja 2008, 14:47

Żaba, ja dużo o nim syszałam i bardzo pochlebne opinie.....chcemy też sie wybrac w którąś niedzielę z Julką ....

Awatar użytkownika
olala
4000 - letni staruszek
Posty: 4234
Rejestracja: 19 lip 2007, 20:34

Postautor: olala » 08 maja 2008, 08:26

aska a mozesz napisac adres tej strony?

Awatar użytkownika
aska
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 737
Rejestracja: 22 mar 2007, 00:16

Postautor: aska » 08 maja 2008, 11:11

olala, proszę bardzo :
http://www.zaurolandia.pl/intro.php

Awatar użytkownika
olala
4000 - letni staruszek
Posty: 4234
Rejestracja: 19 lip 2007, 20:34

Postautor: olala » 12 maja 2008, 16:00

a napiszcie gdzie jeździcie blisko w ciepłe dni zeby fajnie spędzić czas na swiezym powietrzu? może znacie jakies fajne jeziora pod Poznaniem z piaszczystą plażą albo inne fajne miejsca?

Awatar użytkownika
Paulina82
Mistrzu dwa tysiace!
Mistrzu dwa tysiace!
Posty: 2301
Rejestracja: 17 kwie 2007, 13:26

Postautor: Paulina82 » 12 maja 2008, 20:04

olala, hmm no ja to nie znam takich miejsc może Strzeszynek albo Kiekrz??Tam sa dosyć ładne jeziorka i cały poznań tam jeździ na placach zabaw to zawsze kupa dzieci wiec nie chodzę bo Oli to spazmy dostaje a ja również wole spokojniejsze miejsca :ico_oczko:

Awatar użytkownika
aska
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Dorastam! Mam 1 ząbek!
Posty: 737
Rejestracja: 22 mar 2007, 00:16

Postautor: aska » 13 maja 2008, 10:20

Paulina82, masz racje ludzi to tam tłumy przyjezdżają ..
ale jak dość wcześnie sie wybrać to do południa jest spokój ..my tak często robimy jedziemy wcześnie rano i najpóźniej o 13 do domku
ja najbliżej mam nad Rusałkę tam również nie jest źle ,plac zabaw ,kilka barów wypożyczalnia sprzętu a w sezonie na scenie co niedziela" występy muzyczne "

Awatar użytkownika
kwiatunio
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 9906
Rejestracja: 06 mar 2007, 13:31

Postautor: kwiatunio » 13 maja 2008, 11:31

dziewczyny ja zapraszam do Zaniemyśla,mamy tutaj dużą plażę,jest przy niej knajpka z jedzonkiem io piciem a obok mały plac zabaw dla dzieci, jest las do chodzenia na spacerki,ja sama mieszkam przy jeziorze i takiej małej plazy :ico_brawa_01:

Awatar użytkownika
olala
4000 - letni staruszek
Posty: 4234
Rejestracja: 19 lip 2007, 20:34

Postautor: olala » 13 maja 2008, 15:20

kwiatunio, a plaża jest piaszczysta? bo Asiunia uwielbia się bawić w piasku. Dużo osób tam przychodzi? kiedyś jak byłam mała to jeździłam do zaniemysla, ale dokładnie nie pamiętam jak tam było.

Ja też wole ciche i spokojne miejsca ale chyba o takie niestety trudno pod Poznaniem, Z tego też powodu marze, zeby sie wyprowadzic z Poznania w cichsze miejsce.
Teraz w niedziele byłam w Tucznie i noby było super, puściutko ale do czasu. Nagle przyszła grupa ludzi, niby byli spokojni ale z dwoma grillami i wszystko leciało na nas. Nie pomysleli, że mogą tym komuś przeszkadzac.

Rusałka, tam mnie przeraża troche to, że dużo psów bez smyczy lata więc z malutkim dzieckiem to przeszkadza.

Awatar użytkownika
kwiatunio
Cyber rusałka
Cyber rusałka
Posty: 9906
Rejestracja: 06 mar 2007, 13:31

Postautor: kwiatunio » 13 maja 2008, 18:56

olala pisze:, a plaża jest piaszczysta?


ta główna jest bardzo piaszczysta...ta koło mojego domku nie ma za dużo piasku,w sumie wcale :ico_noniewiem:

Awatar użytkownika
olala
4000 - letni staruszek
Posty: 4234
Rejestracja: 19 lip 2007, 20:34

Postautor: olala » 13 maja 2008, 20:18

kwiatunio, a łatwo trafić na tą plaże? są jakieś drogowskazy?


Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości