Polecane

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

13 ZNAKÓW, że ten facet kocha na zabój

13 ZNAKÓW, że ten facet kocha na zabój

12 KOBIECYCH sztuczek, po których facet chce się OŚWIADCZYĆ

12 KOBIECYCH sztuczek, po których facet chce się OŚWIADCZYĆ

S Z O K !!! Dramatyczne zdjęcia pokazują, jak operacje plastyczne zmieniły te gwiazdy

S Z O K !!! Dramatyczne zdjęcia pokazują, jak operacje plastyczne zmieniły te gwiazdy

HOT! 7 modelek Victoria’s Secret  BEZ MAKIJAŻU!

HOT! 7 modelek Victoria’s Secret BEZ MAKIJAŻU!

5 soundtracków z najlepszych filmów

5 soundtracków z najlepszych filmów

Anna Lewandowska BEZ MAKIJAŻU! – Tak samo piękna?

Anna Lewandowska BEZ MAKIJAŻU! – Tak samo piękna?

Wybór redakcji: 5 propozycji na jesienny wieczór filmowy

Wybór redakcji: 5 propozycji na jesienny wieczór filmowy

10 genialnych sztuczek, które na pewno przydadzą Ci się w życiu

10 genialnych sztuczek, które na pewno przydadzą Ci się w życiu

7 rzeczy związanych z SEKSEM, których NIGDY nie powinnaś się wstydzić!

7 rzeczy związanych z SEKSEM, których NIGDY nie powinnaś się wstydzić!

20 gorących wiadomości, które PODNIECAJĄ FACETÓW

20 gorących wiadomości, które PODNIECAJĄ FACETÓW

PYTAMY FACETÓW: 15 najseksowniejszych imion damskich

PYTAMY FACETÓW: 15 najseksowniejszych imion damskich

Co miesiąc urodzin KOBIETY mówi o jej charakterze?

Co miesiąc urodzin KOBIETY mówi o jej charakterze?

Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Zwierzęta, komputery, film, książki, turystyka i inne.
BurgundowaMaja
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 33
Rejestracja: 14 wrz 2015, 11:21

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: BurgundowaMaja » 17 wrz 2015, 16:30

IdaMarch pisze:ja to jestem typ lubiący zimno dlatego raczej uderzam na polnoc - norweskie fiordy, szwedzkie nadmorskie miasteczka, ewentualnie szkocja i irlandia :) korci mnie petersburg, ale jak na razie brak czasu na taki wypad :(

o kurcze, fajne kierunku. No ja w tym roku uderzam na Kraków, nie za bardzo mnie stać na zagraniczne wojaże. No i znalazłam ten htel efekt express, który jest dość tani, więc też przyoszczędziłam. Ale w sumie Krakow jest piękny, pełno turystów, więc i ja nie będę marudzić

domi99
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 76
Rejestracja: 04 paź 2014, 14:32

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: domi99 » 18 wrz 2015, 09:45

a to jak kto lubi. a naprzykład byłam z mężem w Rzeszowie. Fajne mają muzeum etnograficzne i tą podziemną trasę turystyczną. Spaliśmy w dodatku w takim hotelu Ferdynand, który jest tuż przy dworcu, więc też nie musieliśmy za bardzo latać do tych wszystkich atrakcji

marcys33
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 18
Rejestracja: 21 lip 2014, 12:19

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: marcys33 » 18 wrz 2015, 13:37

ja bym sie wybrala do Grecji ale w obecnej chwili nie jest to sobry pomysl ze względu na sytuacje polityczną na niektorych wyspach. ale chcialabym poleciec do Chani <3

elonorka
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 16
Rejestracja: 09 sie 2014, 21:11

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: elonorka » 20 wrz 2015, 12:12

marcys33 pisze:ja bym sie wybrala do Grecji ale w obecnej chwili nie jest to sobry pomysl ze względu na sytuacje polityczną na niektorych wyspach. ale chcialabym poleciec do Chani <3


Ja byłam w tym roku na rejsie po greckich wyspach z the boat trip i było wspaniale. Turystyka w Grecji zawsze była, jest i będzie więc nie zastanawiaj się. Ja akurat preferuję aktywny wypoczynek więc wybrałam opcję z rejsem i powiem szczerze, że można wiele ciekawych miejsc zobaczyć - nie to co, kiedy siedzisz na lądzie i nie ruszasz się praktycznie z miejsca..

szarlottka
Specjalista od nawijania
Specjalista od nawijania
Posty: 265
Rejestracja: 13 sie 2013, 15:54

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: szarlottka » 20 wrz 2015, 18:55

Najlepiej tam gdzie Ci się podoba... Ja w tym roku trafiłam na lataj.pl i wyszukuję tam czasami tanie bilety lotnicze. W tym roku planuję podróż do Londynu z narzeczonym i tanie bilety są jak znalazł :) Nie wiem tylko jak będzie z noclegiem bo na grudzień sporo fajnych miejsc już ma rezerwacje. Polecicie coś?

aaniakkk
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 20
Rejestracja: 25 wrz 2015, 16:07

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: aaniakkk » 25 wrz 2015, 16:17

Ja noclegów zawsze szukam na booking.com. Najbardziej lubię fakt, że wszystko załatwia się bez wychodzenia z domu i można trafić na fajne promocje :D

cygaretka
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 19
Rejestracja: 14 wrz 2015, 11:05

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: cygaretka » 05 lis 2015, 15:29

ja już od dwoch lat staram sie na kazdy wypad brac ze soba dzieci wiec szukam miejsc ktore bylyby atrakcyjne tez dla nich. na weekend mikołajkowy jedziemy do Ustki :) ja uwielbiam polskie morze o kazdej porze roku z kolei moje dzieci nie moga sie doczekac pobytu w hotelu Grand Lubicz bo maja tam pokój zabaw, baseny i mnóstwo innych atrakcji :D

obrun
Mistrz pióra
Mistrz pióra
Posty: 431
Rejestracja: 28 lip 2014, 15:03

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: obrun » 04 gru 2015, 10:55

Wakacje najlepiej spędzać zawsze w innym miejscu

weronikam
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 5
Rejestracja: 09 lut 2016, 13:43

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: weronikam » 09 lut 2016, 14:00

W zeszłym roku byłam na wakacjach z mężem na Ibizie, szczerze możemy polecić Portinatx :)

szarlottka
Specjalista od nawijania
Specjalista od nawijania
Posty: 265
Rejestracja: 13 sie 2013, 15:54

Re: Gdzie najlepiej spędzić wakacje?

Postautor: szarlottka » 11 lut 2016, 13:02

Ja jestem za wakacjami w Polsce. Mamy tyle pięknych miejsc, że żal ich nie zobaczyć. Mnie kuszą wakacje na Kaszubach. Znalazłam noclegi w przystępnej cenie na http://www.hotelbazuny.pl/ W hotelu jest SPA, park wodny... a okolica jest przepiękna. Odkąd mieszkam w mieście brakuje mi kontaktu z przyrodą i z chęcią spędzę urlop w miejscu gdzie jest cisza, spokój i dużo roślin


Wróć do „Nasze hobby”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości