Polecane

7 wścibskich pytań, których żaden chłopak nie chce usłyszeć od dziewczyny!

7 wścibskich pytań, których żaden chłopak nie chce usłyszeć od dziewczyny!

Jesteś singielką? 7 rzeczy, z których powinnaś być dumna!

Jesteś singielką? 7 rzeczy, z których powinnaś być dumna!

20 dowodów na to, że on chciałby z tobą być (ale boi się o tym powiedzieć!)

20 dowodów na to, że on chciałby z tobą być (ale boi się o tym powiedzieć!)

10 pomysłów na zrobienie CHOINKI

10 pomysłów na zrobienie CHOINKI

14 trików,dzięki który każdy facet ZAPRAGNIE Z TOBĄ BYĆ

14 trików,dzięki który każdy facet ZAPRAGNIE Z TOBĄ BYĆ

10 stylizacji, które robią na MĘŻCZYZNACH DOBRE WRAŻENIE!

10 stylizacji, które robią na MĘŻCZYZNACH DOBRE WRAŻENIE!

Niesamowite ozdoby świąteczne, które zaskoczą KAŻDEGO

Niesamowite ozdoby świąteczne, które zaskoczą KAŻDEGO

18 najpopularniejszych oczekiwań facetów w ŁÓŻKU

18 najpopularniejszych oczekiwań facetów w ŁÓŻKU

8 pikantnych scenariuszy na sex, które miewa KAŻDY MĘŻCZYZNA!

8 pikantnych scenariuszy na sex, które miewa KAŻDY MĘŻCZYZNA!

10 przyczyn, dlaczego on CIĘ RZUCIŁ!

10 przyczyn, dlaczego on CIĘ RZUCIŁ!

FACECI MÓWIĄ: 20 pochwał, które należą się mężczyźnie

FACECI MÓWIĄ: 20 pochwał, które należą się mężczyźnie

10 sposobów, dzięki którymi ROZKOCHASZ w sobie BYŁEGO FACETA

10 sposobów, dzięki którymi ROZKOCHASZ w sobie BYŁEGO FACETA

PRZYSTOJNIACY MÓWIĄ: 7 rzeczy, którymi ich uwiedziesz!

PRZYSTOJNIACY MÓWIĄ: 7 rzeczy, którymi ich uwiedziesz!

FACECI MÓWIĄ: 10 granic, których żadna kobieta nie może przekroczyć

FACECI MÓWIĄ: 10 granic, których żadna kobieta nie może przekroczyć

7 powodów, przez które nie POTRAFISZ UŁOŻYĆ SOBIE ZWIĄZKU

7 powodów, przez które nie POTRAFISZ UŁOŻYĆ SOBIE ZWIĄZKU

10 UBRAŃ, za którymi każdy facet ogląda się na ULICY

10 UBRAŃ, za którymi każdy facet ogląda się na ULICY

Podłoga drewniana w domu - jaka?

latharox
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 wrz 2013, 18:56

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: latharox » 26 wrz 2013, 19:03

Egzotyczne? Moim zdaniem jak najbardziej...
Jest pewna firma "Fast" z Poznania, która się zajmuje podłogami i jest też importerem desek egzotycznych na całą Polskę.
Być może warto się zainteresować?

Ostatnio szukałem też jakiś wypowiedzi ekspertów an temat drewna egzotycznego. Nie udało mi się znaleźć jakiś konkretów, no ale mam nadzieję, że ta firma Ci w pewnym stopniu pomoże. Jak to się mówi "Kto pyta nie błądzi" :)

Ollga
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 44
Rejestracja: 28 wrz 2013, 17:08

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: Ollga » 28 wrz 2013, 17:40

Melia86 pisze:Moja siostra ma bambusową podłogę Globalwood, super to wygląda. My mieliśmy nieco mniejszy budżet więc mamy panele Brylant Voxa, ale też jestem zadowolona.

Jak to wyglądało od strony technicznej tzn.od zakupu ile czekaliście na montaż? U nas też jest ten sklep i raczej tam kupimy, tylko nie mam wybranych paneli.No i mamy małego pieska, nie wiem czy to ma wpływ na wybór? Teraz mamy linoleum, ma już sporo lat.

Kreat
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 32
Rejestracja: 27 mar 2013, 10:31

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: Kreat » 21 lis 2013, 11:32

Ja myślę o podłodze z firmy: http://www.lakbud.com.pl/.

szarlottka
Specjalista od nawijania
Specjalista od nawijania
Posty: 265
Rejestracja: 13 sie 2013, 15:54

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: szarlottka » 07 kwie 2014, 07:48

Mi bardzo podobają się deski podłogowe z http://nexterio.pl/14928,14924,14924,Podlogi_Deski-podlogowe.html Ale z ich zakupem będę musiała trochę poczekać bo dopiero zaczynamy budowę domu:) Chciałabym kupić te w jaśniejszych kolorach bo ciemne wydają mi się oklepane

Awatar użytkownika
MartaW
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 8
Rejestracja: 12 maja 2014, 09:11

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: MartaW » 12 maja 2014, 09:37

Ja uwielbiam ciemne deski, ale ostatnio strasznie modne są białe, jestem nimi zauroczona :)

SamantaB
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 63
Rejestracja: 30 mar 2014, 12:27

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: SamantaB » 16 sie 2014, 22:18

W tej chwili wybór czegokolwiek do domu to nie jest taka prosta sprawa, mi akurat podobają się ciemne podłogi z jakimiś wyrazistymi dodatkami w postaci chociażby białych listw przypodłogowych. Połączenie dość odważne, ale jeśli dobrze to zestawić ze ścianami oraz samą podłogą i pomieszczeniem to robi naprawdę wrażenie. U nas problem jest co prawda ze znalezieniem w jednym sklepie większego wyboru listew w białym kolorze w sumie poza sklepem Podłogi24, w którym jest tego dość sporo to raczej w sklepach stacjonarnych czy tych wielkopowierzchniowych marketach nie ma co szukać. Zresztą mnie to irytuje już od lat, że są jakies 2 czy 3 oklepane wzory i na tym koniec. O listwy to mi chodziło coś takiego . W każdym razie polecam odwagę jeśli chodzi o aranżację.

dianakrolewna
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 48
Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:25

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: dianakrolewna » 11 kwie 2015, 23:32

czy ktos ma doswiadczenie z deskami, w jaki sposob je zabezpieczyc aby ich nie szorowac szczotką tylko myc normalnie jak standardowy parkiet? Czy wartswa lakieru wystarczy? Marza mi sie biale deski ale nie wyobrazam sobie ich szorowania na okrągło..

Rosanto
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 24
Rejestracja: 16 lip 2015, 11:36

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: Rosanto » 16 lip 2015, 14:03

Jeżeli mowa o drewnianej podłodze do domu to polecam to naturalne,najlepiej dąb lub buk który będzie najtrwalszy mimo tego iż droższy. Warto się nad tym zastanowić:)

mrtea1
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 lip 2015, 15:07

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: mrtea1 » 16 lip 2015, 15:13

Podłoga drewniana jest masakrycznie droga, poza tym musisz zarąbiście uważać na to, żeby jej nie zalać bo momentalnie klepki się powykrzywiają i podłoga do wymiany. Poza tym trzeba ją dosyć często odświeżać ( cyklinować ), jeśli już musowo drewniana to najlepsze drzewo to biały dąb.

Kasiek88
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 79
Rejestracja: 30 cze 2015, 19:10

Re: Podłoga drewniana w domu - jaka?

Postautor: Kasiek88 » 20 lip 2015, 09:37

Dobrą alternatywą są odporne panele klasy ac 5 np. VOX. Jak patrzyłam, to teraz jest taka promocja, że za m2 z montażem płaci się za nie coś około 44 zł.


Wróć do „Mieszkanie i dom”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości