Polecane

UBIERZ SIĘ TAK na SIŁOWNIĘ, a zachwycisz każdego FACETA!

UBIERZ SIĘ TAK na SIŁOWNIĘ, a zachwycisz każdego FACETA!

10 wstydliwych sytuacji, o których ŻADNA PARA nie chce mówić publicznie!

10 wstydliwych sytuacji, o których ŻADNA PARA nie chce mówić publicznie!

10 powodów dlaczego powinnaś WYBIERAĆ STARSZYCH FACETÓW

10 powodów dlaczego powinnaś WYBIERAĆ STARSZYCH FACETÓW

Te uniwersalne wskazówki sprawią, że POPRAWISZ FACETOWI HUMOR (nie chodzi o sex)

Te uniwersalne wskazówki sprawią, że POPRAWISZ FACETOWI HUMOR (nie chodzi o sex)

Jaki kolor szminki podkreśla urodę BRUNETKI, SZATYNKI, BLONDYNKI! SPRAWDŹ

Jaki kolor szminki podkreśla urodę BRUNETKI, SZATYNKI, BLONDYNKI! SPRAWDŹ

Te rzeczy z garderoby DODAJĄ KLASY KAŻDEJ KOBIECIE! (masz je w szafie?)

Te rzeczy z garderoby DODAJĄ KLASY KAŻDEJ KOBIECIE! (masz je w szafie?)

15 sytuacji, w których zdaniem MĘŻCZYZN wyglądamy bardziej seksownie, niż zwykle!

15 sytuacji, w których zdaniem MĘŻCZYZN wyglądamy bardziej seksownie, niż zwykle!

10 łóżkowych WPADEK, dzięki którym facet zapamięta seks z tobą na zawsze!

10 łóżkowych WPADEK, dzięki którym facet zapamięta seks z tobą na zawsze!

10 osób, które nie zdawały sobie sprawy, że są atrakcyjne, dopóki nie zaczęli pracować nad sobą

10 osób, które nie zdawały sobie sprawy, że są atrakcyjne, dopóki nie zaczęli pracować nad sobą

6 sławnych aktorek i ich zdjęcia z czasów początku kariery

6 sławnych aktorek i ich zdjęcia z czasów początku kariery

Jak odmienić stare ubrania? 20 inspirujących pomysłów na nowe ciuchy!

Jak odmienić stare ubrania? 20 inspirujących pomysłów na nowe ciuchy!

Te rzeczy każda z nas ZROBIŁA NA RANDCE, a potem tego bardzo ŻAŁOWAŁA!

Te rzeczy każda z nas ZROBIŁA NA RANDCE, a potem tego bardzo ŻAŁOWAŁA!

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

gdzie zrobić fotoksiążkę?

Jak wiadomo kobiety mają mnóstwo spraw na głowie. Pomóżmy jedna drugiej a życie będzie łatwiejsze.
Awatar użytkownika
lorelai5
Papla
Papla
Posty: 756
Rejestracja: 04 lip 2014, 13:10

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: lorelai5 » 05 sie 2015, 20:35

Tak, też polecam Rossmann.

Charry
Częstowpadacz na plotki
Częstowpadacz na plotki
Posty: 134
Rejestracja: 16 paź 2014, 15:19

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: Charry » 29 kwie 2016, 09:19

ja zdjęcia zawsze wywołuję w http://www.foto4u.pl/ zawsze sa dobrej jakosci i szybko zlecenie realizuja, fotogadżety tez maja

verka
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 33
Rejestracja: 28 paź 2011, 19:27

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: verka » 22 maja 2017, 09:46

Polecam fotoksiążkę z myselfbook. Można wybrać wszystko - od ilości stron, po okładkę, rodzaj papieru do szablonu, z którego chcemy skorzystać. Mieliśmy z mężem niezłą frajdę przy tworzeniu ;)

Obrazek

uwodzicielka1
Już śmiało chodzę po forum!
Już śmiało chodzę po forum!
Posty: 621
Rejestracja: 27 lip 2015, 13:14

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: uwodzicielka1 » 23 maja 2017, 08:22

w każdym studio fotograficznym zrobisz taką fotoksiążkę albo poprzez firmy internetowe.

Awatar użytkownika
choto
Już śmiało chodzę po forum!
Już śmiało chodzę po forum!
Posty: 629
Rejestracja: 16 lip 2009, 14:08

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: choto » 19 sty 2018, 09:41

EmpikFoto ma tanie fotoksiążki, a z jakości jesteśmy naprawdę zawsze zadowoleni, bo super to wygląda. Zresztą - fotoksiążki są funkcjonalne, bo w cieniutkiej książce można umieścić na spokojnie nawet kilkaset fotek, nie zajmuje to aż tak dużo miejsca, jak normalny album. Zresztą - zdjęcia z albumów ciągłe nam ginęły, znikały, bo ktoś wziął, wyjął, pożyczył. Przy fotoksiążce mamy z tym święty spokój.

trialka
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 10
Rejestracja: 30 paź 2017, 19:00

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: trialka » 23 sty 2018, 18:53

Ja kiedyś zamówiłam w Kserkopie, wyszła fajnie, dobrze zszyta, w sensie nie było widać takiego załamania na dużych zdjęciach no i kolory zdjęć ok, twarze nie wyszły pomarańczowe i tak dalej ;)

Awatar użytkownika
choto
Już śmiało chodzę po forum!
Już śmiało chodzę po forum!
Posty: 629
Rejestracja: 16 lip 2009, 14:08

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: choto » 26 kwie 2018, 08:55

Ile za to zapłaciłaś? Lepiej/Taniej niż w Empik Foto?
Możesz pokazać konkretnie jaki efekt uzyskałaś?

NicolaS85
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 8
Rejestracja: 03 sie 2018, 14:32

Re: gdzie zrobić fotoksiążkę?

Postautor: NicolaS85 » 13 sie 2018, 13:28

Ja mam bardzo dużo nie wywołanych zdjęć ze ślubu i chciałam je wywołać w większym formacie i włożyć do albumu. Moja koleżanka poleciła mi tą stronę Foto Malik z Kalisza fotoalbumymalik.pl i własnie u nich zamówiłam taki album jak chciałam.


Wróć do „Być kobietą”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości