Polecane

Dlaczego nie każdy facet lubi SZYBKI NUMEREK? Oto ich 10 powodów na NIE!

Dlaczego nie każdy facet lubi SZYBKI NUMEREK? Oto ich 10 powodów na NIE!

10 fascynujących faktów na temat MĘSKIEJ KLATY!

10 fascynujących faktów na temat MĘSKIEJ KLATY!

15 umiejętności, które faceci wprost uwielbiają w KOBIETACH!

15 umiejętności, które faceci wprost uwielbiają w KOBIETACH!

Kobiece imiona, które dobrze kojarzą się facetom (sprawdź czy jesteś wśród nich)

Kobiece imiona, które dobrze kojarzą się facetom (sprawdź czy jesteś wśród nich)

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: Te kosmetyki WAS ośmieszają! Nie używajcie ich, prosimy!

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: Te kosmetyki WAS ośmieszają! Nie używajcie ich, prosimy!

MĘSKIM okiem: 15 przypadków KOBIET NIERANDKOWALNYCH!

MĘSKIM okiem: 15 przypadków KOBIET NIERANDKOWALNYCH!

12 rzeczy, które MYŚLI O TOBIE FACET gdy wymuszasz oświadczyny!

12 rzeczy, które MYŚLI O TOBIE FACET gdy wymuszasz oświadczyny!

TOP 3 seriale na Jesień – propozycje Netflixa

TOP 3 seriale na Jesień – propozycje Netflixa

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

O te rzeczy w związku martwi się każda KOBIETA, a każdy FACET zwyczajnie je OLEWA!

O te rzeczy w związku martwi się każda KOBIETA, a każdy FACET zwyczajnie je OLEWA!

WYBÓR MĘŻCZYZN –> 5 najlepszych pozycji seksualnych, poza łóżkiem

WYBÓR MĘŻCZYZN –> 5 najlepszych pozycji seksualnych, poza łóżkiem

Te rzeczy są WEDŁUG MĘŻCZYZN równie intymne co seks!

Te rzeczy są WEDŁUG MĘŻCZYZN równie intymne co seks!

Praca w Niemczech, ale ...

Awatar użytkownika
CzerwoneSzpilki
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 32
Rejestracja: 19 wrz 2013, 12:12

Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: CzerwoneSzpilki » 07 paź 2014, 11:24

Witam,

otrzymałam bardzo dobrą propozycję pracy w Niemczech, ale nie znam języka. Wiem, ze w tej firmie pracują także Polacy. Czyli nie będzie tragedii a i na tłumaczenie dokumentów znalazłam sposób. W internecie oferuje się bardzo fajna firma translatorska, która podejmuje się takich problemów jak mój czyli tłumaczenie dokumentów biurowych z języka niemieckiego na polski. Tutaj macie link kierujący właśnie do tej instytucji: http://supertlumacz.com.pl/magazyn/dele ... -niemczech.

SamantaB
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 65
Rejestracja: 30 mar 2014, 12:27

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: SamantaB » 02 lut 2015, 14:05

Ale to na jakiej podstawie otrzymałaś propozycję pracy jak nawet nie złożyłaś dokumentów? Hehe... co do tłumaczenia to akurat w obecnych czasach nie jest to w sumie problem bo jest masa takich firm. Podana przez Ciebie, czy chociażby http://www.mtlumaczenia.pl/ jedna z najdłużej działających firm w tej branży w Polsce. Sama raz nawet tłumaczyłam cytaty z książek potrzebne do pracy magisterskiej.

Lucjaa
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 26
Rejestracja: 04 lis 2014, 13:53

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: Lucjaa » 27 lut 2015, 14:24

A mogę was zapytać czy może załatwiałyście już taki zwrot podatku z niemiec? lepiej to zostawić fachowcom czy samemu też by się dało radę?

szpileczki
Seryjna gaduła
Seryjna gaduła
Posty: 477
Rejestracja: 19 paź 2014, 16:56

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: szpileczki » 07 maja 2015, 19:28

Trochę dziwi mnie fakt, że znalazłaś i podjęłaś pracę w Niemczech bez znajomości języka. Ale skoro już w tym "siedzisz" to zerknij na biura tłumaczeń BestText.pl, oni na pewno pomogą Ci przy tłumaczeniu dokumentów biurowych/oficjalnych.

diuna
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 4
Rejestracja: 09 sie 2015, 23:21

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: diuna » 09 sie 2015, 23:32

Zdecydowanie lepiej jechać do pracy za granicą z Gowork http://www.opiekunka.gowork.pl/. Martwią się o wszystko sami co jest związane z wyjazdem, pracą.

magiotka
Towarzyska dusza
Towarzyska dusza
Posty: 30
Rejestracja: 13 sie 2015, 14:35

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: magiotka » 13 sie 2015, 14:48

Przykre jest to, że w obecnych czasach nadal nam przyszło dorabiać się u obcych. Polska doskonale się rozwija niestety nie płacowo :( co jest bardzo krzywdzące szczególnie dla najmłodszego pokolenia. Nie mniej jeśli już mamy szansę na wyjazd i na dobrą pracę to należy korzystać póki jest okazja, a jak doświadczenie życiowe mówi okazje nie lubią się powtarzać. Język da się szybko opanować jedynie należy się mocno zdeterminować i chcieć.

kobietapracujaca
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 72
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:28

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: kobietapracujaca » 24 sie 2015, 14:13

Praca w Niemczech jest bardzo opłacalna w sieci roi sie od ofert takich jak ta http://praca.gratka.pl/oferta/spawacz-a ... 54167.html i to są prace bardzo dobrze płatne u nas nie zarobi się tyle co za granicą jest to bardzo przykre ale co zrobić

mrclzas
Noworodek Forumowy
Noworodek Forumowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2015, 12:10

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: mrclzas » 10 wrz 2015, 12:15

Oferty pracy w Niemczech sa po prostu caly czas lepsze pod wzgledem finansowym, a i praca przebiega w normalnych warunkach. Wiem, bo na wakacje jezdzilem za granice i z reguly bywalo lepiej niz w kraju..

gambik
Rozkręcająca się gaduła
Rozkręcająca się gaduła
Posty: 12
Rejestracja: 31 sie 2014, 07:52

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: gambik » 24 wrz 2015, 07:14

Pracy w Niemczech najlpeiej szukać na http://praca.owi.pl/za-granica/w-europie/w-niemczech mają najwięcej ogłoszeń o pracy w Niemczech wiec jak ktos szuka na powaznie pracy w niemczech to pozycja jest obowiazkowa:)

mycha87
Niemowlak forumowy
Niemowlak forumowy
Posty: 75
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:09

Re: Praca w Niemczech, ale ...

Postautor: mycha87 » 25 wrz 2015, 22:05

Fajne oferty mają też na portalu http://www.praca-niemcy.com - warto zajrzeć od czasu do czasu :)


Wróć do „Prawo, praca i polityka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości