Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 stylizacji z wykorzystaniem kapelusza

10 stylizacji z wykorzystaniem kapelusza

Oto najpopularniejsza pozycja seksualna na świecie. Wcale NIE MISJONARSKA!

Oto najpopularniejsza pozycja seksualna na świecie. Wcale NIE MISJONARSKA!

TOP 5 fryzur dla bardzo długich włosów

TOP 5 fryzur dla bardzo długich włosów

Tatuaże – zwierzęta. Oto najciekawsze wzory

Tatuaże – zwierzęta. Oto najciekawsze wzory

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

Geox oddycha ? czarno na białym

Przejrzysty układ elementów, dominacja czerni i bieli, subtelne gry światłocieniowe – to najważniejsze cechy layoutów nowej, jesienno-zimowej kampanii reklamowej Geox. Kreacja konsekwentnie eksponuje hasło przewodnie marki – „Geox oddycha”.

Geox wystartował z najnowszą kampanią reklamową. Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także  pokazanie walorów obuwia, które pozwala stopom oddychać. Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów. Elementy konstytutywne kampanii, które powracają w każdych kolejnych działaniach reklamowych Geox, to sugestywne hasło „Geox oddycha” oraz ilustrujący je wymowny koncept wizualny. Podmuchy pary wodnej, które wydobywają się z perforowanych podeszw to skuteczny i przemawiający do wyobraźni sposób komunikacji Geox.

Dynamizm i energia w sposobie prezentacji obuwia z kampanii letniej, teraz zostały wyraźnie ograniczone i dostosowane do nieco melancholijnej atmosfery jesieni. Układ powierzchni reklamowej został podzielony. Górna część – wypełniona kolorem czarnym – jest najbardziej ekspresywnym miejscem wizualizacji patentu oddychających podeszw. Dolna przedstawia właściwy model reklamowanego obuwia. Efekty światłocieniowe pozwalają podkreślić i wydobyć urok obuwia, urozmaicając nieco minimalistyczny surowy styl prezentacji. Trochę inaczej jest w kampanii kolekcji dziecięcej, gdzie tła prezentowanego obuwia wypełnione są jednolitym, nasyconym kolorem.

W swojej kampanii reklamowej Geox eksponuje także wysoką jakość swoich produktów, posługując się logotypami zdobytych przez markę nagród. Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przez wykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród: „Hit 2006 Najlepsze dla dziecka” miesięcznika „Mamo to ja”, a także  „Superprodukt 2007” miesięcznika „Mam dziecko”. W prezentacjach kolekcji damskiej i męskiej zamieszczono logotyp „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku” – nagrody, zdobytej przez Geox w bieżącym roku.