Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

Geox oddycha ? czarno na białym

Przejrzysty układ elementów, dominacja czerni i bieli, subtelne gry światłocieniowe – to najważniejsze cechy layoutów nowej, jesienno-zimowej kampanii reklamowej Geox. Kreacja konsekwentnie eksponuje hasło przewodnie marki – „Geox oddycha”.

Geox wystartował z najnowszą kampanią reklamową. Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także  pokazanie walorów obuwia, które pozwala stopom oddychać. Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów. Elementy konstytutywne kampanii, które powracają w każdych kolejnych działaniach reklamowych Geox, to sugestywne hasło „Geox oddycha” oraz ilustrujący je wymowny koncept wizualny. Podmuchy pary wodnej, które wydobywają się z perforowanych podeszw to skuteczny i przemawiający do wyobraźni sposób komunikacji Geox.

Dynamizm i energia w sposobie prezentacji obuwia z kampanii letniej, teraz zostały wyraźnie ograniczone i dostosowane do nieco melancholijnej atmosfery jesieni. Układ powierzchni reklamowej został podzielony. Górna część – wypełniona kolorem czarnym – jest najbardziej ekspresywnym miejscem wizualizacji patentu oddychających podeszw. Dolna przedstawia właściwy model reklamowanego obuwia. Efekty światłocieniowe pozwalają podkreślić i wydobyć urok obuwia, urozmaicając nieco minimalistyczny surowy styl prezentacji. Trochę inaczej jest w kampanii kolekcji dziecięcej, gdzie tła prezentowanego obuwia wypełnione są jednolitym, nasyconym kolorem.

W swojej kampanii reklamowej Geox eksponuje także wysoką jakość swoich produktów, posługując się logotypami zdobytych przez markę nagród. Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przez wykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród: „Hit 2006 Najlepsze dla dziecka” miesięcznika „Mamo to ja”, a także  „Superprodukt 2007” miesięcznika „Mam dziecko”. W prezentacjach kolekcji damskiej i męskiej zamieszczono logotyp „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku” – nagrody, zdobytej przez Geox w bieżącym roku.