Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

5 typów kobiet, które mają największe szanse na MAŁŻEŃSTWO! Każdy facet chce mieć taką żonę…

5 typów kobiet, które mają największe szanse na MAŁŻEŃSTWO! Każdy facet chce mieć taką żonę…

10 sposobów, by Twój BYŁY zakochał się w Tobie ponownie!

10 sposobów, by Twój BYŁY zakochał się w Tobie ponownie!

10 dziwnych rzeczy, które faceci uwielbiają w kobietach. Wiedziałaś o tym?

10 dziwnych rzeczy, które faceci uwielbiają w kobietach. Wiedziałaś o tym?

Przegląd klasycznych płaszczy na jesień-zima 2017/2018

Przegląd klasycznych płaszczy na jesień-zima 2017/2018

10 makijaży, które obrzydzają FACETÓW

10 makijaży, które obrzydzają FACETÓW

9 miejsc na MĘSKIM ciele, których lepiej nie DOTYKAJCIE!

9 miejsc na MĘSKIM ciele, których lepiej nie DOTYKAJCIE!

5 rodzajów PIESZCZOT, o których marzy każdy mężczyzna

5 rodzajów PIESZCZOT, o których marzy każdy mężczyzna

5 zachowań, które zniechęcają Twojego faceta do SEKSU z tobą

5 zachowań, które zniechęcają Twojego faceta do SEKSU z tobą

OKIEM FACETÓW: 10 gestów, które ich najbardziej rozpalają

OKIEM FACETÓW: 10 gestów, które ich najbardziej rozpalają

13 oznak, że FACETOWI naprawdę na tobie ZALEŻY

13 oznak, że FACETOWI naprawdę na tobie ZALEŻY

7 cech kobiecego wyglądu, które uwielbiają WSZYSCY FACECI!

7 cech kobiecego wyglądu, które uwielbiają WSZYSCY FACECI!

5 rzeczy, które zdaniem mężczyzn kobiety powinny robić O WIELE CZĘŚCIEJ!

5 rzeczy, które zdaniem mężczyzn kobiety powinny robić O WIELE CZĘŚCIEJ!

12 pozycji seksualnych, które Was zaskoczą!

12 pozycji seksualnych, które Was zaskoczą!

Geox oddycha ? czarno na białym

Przejrzysty układ elementów, dominacja czerni i bieli, subtelne gry światłocieniowe – to najważniejsze cechy layoutów nowej, jesienno-zimowej kampanii reklamowej Geox. Kreacja konsekwentnie eksponuje hasło przewodnie marki – „Geox oddycha”.

Geox wystartował z najnowszą kampanią reklamową. Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także  pokazanie walorów obuwia, które pozwala stopom oddychać. Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów. Elementy konstytutywne kampanii, które powracają w każdych kolejnych działaniach reklamowych Geox, to sugestywne hasło „Geox oddycha” oraz ilustrujący je wymowny koncept wizualny. Podmuchy pary wodnej, które wydobywają się z perforowanych podeszw to skuteczny i przemawiający do wyobraźni sposób komunikacji Geox.

Dynamizm i energia w sposobie prezentacji obuwia z kampanii letniej, teraz zostały wyraźnie ograniczone i dostosowane do nieco melancholijnej atmosfery jesieni. Układ powierzchni reklamowej został podzielony. Górna część – wypełniona kolorem czarnym – jest najbardziej ekspresywnym miejscem wizualizacji patentu oddychających podeszw. Dolna przedstawia właściwy model reklamowanego obuwia. Efekty światłocieniowe pozwalają podkreślić i wydobyć urok obuwia, urozmaicając nieco minimalistyczny surowy styl prezentacji. Trochę inaczej jest w kampanii kolekcji dziecięcej, gdzie tła prezentowanego obuwia wypełnione są jednolitym, nasyconym kolorem.

W swojej kampanii reklamowej Geox eksponuje także wysoką jakość swoich produktów, posługując się logotypami zdobytych przez markę nagród. Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przez wykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród: „Hit 2006 Najlepsze dla dziecka” miesięcznika „Mamo to ja”, a także  „Superprodukt 2007” miesięcznika „Mam dziecko”. W prezentacjach kolekcji damskiej i męskiej zamieszczono logotyp „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku” – nagrody, zdobytej przez Geox w bieżącym roku.