Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 rzeczy, o których marzy każda 25 latka! Też tak masz?

10 rzeczy, o których marzy każda 25 latka! Też tak masz?

Kobiety szaleją na punkcie TYCH rzeczy, a faceci OSTRO JE KRYTYKUJĄ! Sprawdź!

Kobiety szaleją na punkcie TYCH rzeczy, a faceci OSTRO JE KRYTYKUJĄ! Sprawdź!

MĘSKIM ZDANIEM: Tych prostych rzeczy brakuje nam podczas SEKSU….

MĘSKIM ZDANIEM: Tych prostych rzeczy brakuje nam podczas SEKSU….

Nie uwierzysz, ale FACETA w łóżku totalnie nie obchodzą TE rzeczy…..

Nie uwierzysz, ale FACETA w łóżku totalnie nie obchodzą TE rzeczy…..

TOP 10 najlepiej zarabiających modelek w 2018 r.

TOP 10 najlepiej zarabiających modelek w 2018 r.

Perfumy na prezent – jak to zrobić?

Perfumy na prezent – jak to zrobić?

Najmodniejsze tatuaże w 2018 roku! Zainspiruj się!

Najmodniejsze tatuaże w 2018 roku! Zainspiruj się!

10 dowodów na to, że FACET TRAKTUJE WASZ SEKS bardzo poważnie!

10 dowodów na to, że FACET TRAKTUJE WASZ SEKS bardzo poważnie!

MĘSKIE TYPY: 10 prezentów jakie chcemy znaleźć pod choinką!

MĘSKIE TYPY: 10 prezentów jakie chcemy znaleźć pod choinką!

10 książek, które były najczęściej czytane przez POLKI w 2018 roku!

10 książek, które były najczęściej czytane przez POLKI w 2018 roku!

10 kobiecych kompleksów, których mężczyzna NIE ROZUMIE, bo dla nich to nie problem!!

10 kobiecych kompleksów, których mężczyzna NIE ROZUMIE, bo dla nich to nie problem!!

Wyślij mu jeden z tych FILMÓW, a on oszaleje z podniecenia! (i zaraz się u ciebie zjawi)

Wyślij mu jeden z tych FILMÓW, a on oszaleje z podniecenia! (i zaraz się u ciebie zjawi)

TOP 15: pozycje seksualne, za którymi SZALEJE KAŻDY prawdziwy FACET!

TOP 15: pozycje seksualne, za którymi SZALEJE KAŻDY prawdziwy FACET!

Jeśli masz na sobie taki strój na 100% FACECI będą na ciebie zerkać!

Jeśli masz na sobie taki strój na 100% FACECI będą na ciebie zerkać!

15 pomysłów jak się uczesać na wieczór wigilijny 2018!

15 pomysłów jak się uczesać na wieczór wigilijny 2018!

8 NIECENZURALNYCH pomysłów na sex, które miewa KAŻDY FACET!

8 NIECENZURALNYCH pomysłów na sex, które miewa KAŻDY FACET!

Geox oddycha ? czarno na białym

Przejrzysty układ elementów, dominacja czerni i bieli, subtelne gry światłocieniowe – to najważniejsze cechy layoutów nowej, jesienno-zimowej kampanii reklamowej Geox. Kreacja konsekwentnie eksponuje hasło przewodnie marki – „Geox oddycha”.

Geox wystartował z najnowszą kampanią reklamową. Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także  pokazanie walorów obuwia, które pozwala stopom oddychać. Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów. Elementy konstytutywne kampanii, które powracają w każdych kolejnych działaniach reklamowych Geox, to sugestywne hasło „Geox oddycha” oraz ilustrujący je wymowny koncept wizualny. Podmuchy pary wodnej, które wydobywają się z perforowanych podeszw to skuteczny i przemawiający do wyobraźni sposób komunikacji Geox.

Dynamizm i energia w sposobie prezentacji obuwia z kampanii letniej, teraz zostały wyraźnie ograniczone i dostosowane do nieco melancholijnej atmosfery jesieni. Układ powierzchni reklamowej został podzielony. Górna część – wypełniona kolorem czarnym – jest najbardziej ekspresywnym miejscem wizualizacji patentu oddychających podeszw. Dolna przedstawia właściwy model reklamowanego obuwia. Efekty światłocieniowe pozwalają podkreślić i wydobyć urok obuwia, urozmaicając nieco minimalistyczny surowy styl prezentacji. Trochę inaczej jest w kampanii kolekcji dziecięcej, gdzie tła prezentowanego obuwia wypełnione są jednolitym, nasyconym kolorem.

W swojej kampanii reklamowej Geox eksponuje także wysoką jakość swoich produktów, posługując się logotypami zdobytych przez markę nagród. Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przez wykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród: „Hit 2006 Najlepsze dla dziecka” miesięcznika „Mamo to ja”, a także  „Superprodukt 2007” miesięcznika „Mam dziecko”. W prezentacjach kolekcji damskiej i męskiej zamieszczono logotyp „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku” – nagrody, zdobytej przez Geox w bieżącym roku.