Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

Wybielająca maseczka do twarzy z dodatkiem soku z ogórka i cytryny

Wybielająca maseczka do twarzy z dodatkiem soku z ogórka i cytryny

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

O te rzeczy w związku martwi się każda KOBIETA, a każdy FACET zwyczajnie je OLEWA!

O te rzeczy w związku martwi się każda KOBIETA, a każdy FACET zwyczajnie je OLEWA!

Olejek do masażu – rozgrzewa i pięknie pachnie

Olejek do masażu – rozgrzewa i pięknie pachnie

JOGA dla mam – idealna po Porodzie

JOGA dla mam – idealna po Porodzie

Złote kolory jesieni 2018 – zobacz co będzie modne w tym sezonie

Złote kolory jesieni 2018 – zobacz co będzie modne w tym sezonie

WYBÓR MĘŻCZYZN –> 5 najlepszych pozycji seksualnych, poza łóżkiem

WYBÓR MĘŻCZYZN –> 5 najlepszych pozycji seksualnych, poza łóżkiem

10 nietypowych i nieoczywistych przyczyn wypadania włosów! WAŻNE!

10 nietypowych i nieoczywistych przyczyn wypadania włosów! WAŻNE!

10 filmów, które MUSISZ obejrzeć, jeśli właśnie się rozstałaś!

10 filmów, które MUSISZ obejrzeć, jeśli właśnie się rozstałaś!

Te rzeczy są WEDŁUG MĘŻCZYZN równie intymne co seks!

Te rzeczy są WEDŁUG MĘŻCZYZN równie intymne co seks!

FACECI WYLICZAJĄ: “To właśnie wtedy zrozumiałem, że ona jest tą jedyną!”

FACECI WYLICZAJĄ: “To właśnie wtedy zrozumiałem, że ona jest tą jedyną!”

10 powodów, przez które PODOBAJĄ NAM SIĘ zajęci faceci!

10 powodów, przez które PODOBAJĄ NAM SIĘ zajęci faceci!

Geox oddycha ? czarno na białym

Przejrzysty układ elementów, dominacja czerni i bieli, subtelne gry światłocieniowe – to najważniejsze cechy layoutów nowej, jesienno-zimowej kampanii reklamowej Geox. Kreacja konsekwentnie eksponuje hasło przewodnie marki – „Geox oddycha”.

Geox wystartował z najnowszą kampanią reklamową. Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, a także  pokazanie walorów obuwia, które pozwala stopom oddychać. Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów. Elementy konstytutywne kampanii, które powracają w każdych kolejnych działaniach reklamowych Geox, to sugestywne hasło „Geox oddycha” oraz ilustrujący je wymowny koncept wizualny. Podmuchy pary wodnej, które wydobywają się z perforowanych podeszw to skuteczny i przemawiający do wyobraźni sposób komunikacji Geox.

Dynamizm i energia w sposobie prezentacji obuwia z kampanii letniej, teraz zostały wyraźnie ograniczone i dostosowane do nieco melancholijnej atmosfery jesieni. Układ powierzchni reklamowej został podzielony. Górna część – wypełniona kolorem czarnym – jest najbardziej ekspresywnym miejscem wizualizacji patentu oddychających podeszw. Dolna przedstawia właściwy model reklamowanego obuwia. Efekty światłocieniowe pozwalają podkreślić i wydobyć urok obuwia, urozmaicając nieco minimalistyczny surowy styl prezentacji. Trochę inaczej jest w kampanii kolekcji dziecięcej, gdzie tła prezentowanego obuwia wypełnione są jednolitym, nasyconym kolorem.

W swojej kampanii reklamowej Geox eksponuje także wysoką jakość swoich produktów, posługując się logotypami zdobytych przez markę nagród. Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przez wykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród: „Hit 2006 Najlepsze dla dziecka” miesięcznika „Mamo to ja”, a także  „Superprodukt 2007” miesięcznika „Mam dziecko”. W prezentacjach kolekcji damskiej i męskiej zamieszczono logotyp „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku” – nagrody, zdobytej przez Geox w bieżącym roku.