Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

5 rzeczy, które mogą Cię postarzeć

5 rzeczy, które mogą Cię postarzeć

6 RZECZY, dzięki którym facet bardziej podoba się kobietom

6 RZECZY, dzięki którym facet bardziej podoba się kobietom

5 ciekawych propozycji filmowych na DZISIEJSZY WIECZÓR

5 ciekawych propozycji filmowych na DZISIEJSZY WIECZÓR

8 sygnałów, że on chce być twoim KOCHANKIEM, a nie CHŁOPAKIEM!

8 sygnałów, że on chce być twoim KOCHANKIEM, a nie CHŁOPAKIEM!

Oto możliwe powody, dlaczego on ci nie odpisuje…

Oto możliwe powody, dlaczego on ci nie odpisuje…

10 POKUS, którym nie potrafią się oprzeć faceci

10 POKUS, którym nie potrafią się oprzeć faceci

8 zdjęć, które przekonają Cię do zrobienia sobie TATUAŻU

8 zdjęć, które przekonają Cię do zrobienia sobie TATUAŻU

5 GWIAZD, którym daleko od idealnego uśmiechu

5 GWIAZD, którym daleko od idealnego uśmiechu

Serum do rzęs – zrób je sama

Serum do rzęs – zrób je sama

7 pomysłów na bardzo krótkie włosy

7 pomysłów na bardzo krótkie włosy

10 błędów w MAKIJAŻU, które niesamowicie brzydzą FACETÓW

10 błędów w MAKIJAŻU, które niesamowicie brzydzą FACETÓW

ABS – piękny brzuch w 10 MINUT

ABS – piękny brzuch w 10 MINUT

7 modelek, które wyglądają identycznie jak księżniczki DISNEYA

7 modelek, które wyglądają identycznie jak księżniczki DISNEYA

TOP 16 kobiecych cech wyglądu, za którymi szaleją MĘŻCZYŹNI

TOP 16 kobiecych cech wyglądu, za którymi szaleją MĘŻCZYŹNI

12 miłych rzeczy, które robimy facetom, ale oni tak naprawdę nienawidzą tego

12 miłych rzeczy, które robimy facetom, ale oni tak naprawdę nienawidzą tego

5 znaków, które mówią, żę jesteście dla SIEBIE STWORZENI

5 znaków, które mówią, żę jesteście dla SIEBIE STWORZENI

Instynktownie najbezpieczniejsze XC60

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową  modelu XC60. To pierwszy model Volvo w najpopularniejszym ostatnio segmencie średniej wielkości samochodów SUV i najbezpieczniejsze Volvo w historii firmy.

Volvo do miasta i w teren

Nowe Volvo to projekt designera Steve’a Mattina. Model łączy w sobie sportowy i elegancki charakter. To samochód klasy „cross-over”, zarówno do jazdy w terenie jak i poruszania się w mieście. Na uwagę zasługują niebanalne rozwiązania takie jak panoramiczny dach, zaawansowany układ klimatyzacji, cztery ergonomiczne fotele w przestronnym wnętrzu, oraz szeroki wybór elementów wykończenia wnętrza i nadwozia, które nadają każdemu modelowi indywidualny styl. Oficjalna premiera Volvo XC60 miała miejsce podczas polskiego finału turnieju golfowego Volvo Masters Amateur w Rajszewie w wrześniu 2008. Z końcem roku XC60 pojawiło się w salonach w całej Polsce.

Projektauci i gwiazda TV

O Volvo XC60 jego twórcy mówią, że to najbezpieczniejsze samochód w historii firmy. A to za sprawą szeregu inteligentnych systemów bezpieczeństwa pomagających kierowcy unikać wypadków. W nowym Volvo jest ich aż sześć, aby wyjaśnić jak działają te skomplikowane układy każdy z nich zyskał ludzką postać. Na stronie www.projektXC60.pl możemy poznać sześciu fikcyjnych naukowców Volvo –  „Projektautów”. W zabawny sposób przedstawiono ich talenty i cechy osobowości, które ściśle nawiązują do zadań realizowanych przez systemy bezpieczeństwa. Projektant Ake Necke odpowiada za układ BLIS, który wykorzystuje kamery zamontowane w lusterkach bocznych i monitoruje, czy w martwym polu nie znajduje się inny pojazd. Sven Sen to projektant układu kontroli kierowcy DAC, który wykrywa, kiedy kierowca zaczyna tracić kontrolę nad autem i  wysyła głośne ostrzeżenie, a na desce rozdzielczej pojawia się komunikat sugerujący przerwę (piktogram filiżanki kawy). Elof Miästoe jest odpowiedzialny za City Safety – układ, dzięki któremu możemy uniknąć lub ograniczyć skutki kolizji przy niskich prędkościach. Janne Linen zaprojektował system ostrzegania o przekroczeniu pasów jezdni LDW, a Olle Tömpo stworzył układ ACC pozwalający zachować bezpieczny odstęp czasowy od innego pojazdu. Natomiast Nils Tandem odpowiada za układ ostrzegawczy o kolizji z automatycznym hamowaniem. Kampania XC60 skupia się głównie na internecie. Jeszcze przed oficjalną premierą, po raz pierwszy w historii, Volvo zdecydowało się na stworzenie internetowej telewizji, w całości dedykowanej jednemu modelowi. Pod adresem: www.VolvoXC60.tv można znaleźć filmy poświęcone nowemu modelowi, jego stylistyce, bezpieczeństwu i zastosowanym rozwiązaniom.

volvo

„Aby zaistnieć w świadomości, wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, którzy doceniają  nowoczesne i interaktywne narzędzia komunikacji. Stąd pomysł na 6 zabawnych bohaterów Volvo – uosabiających skomplikowane systemy a także kanał telewizyjny dostępny w internecie”, mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska. Trwająca do końca lutego 2009 kampania "Instynktownie najbezpieczniejsze. Nowe Volvo XC60" obejmuje internet, outdoor, prasę oraz salony dealerskie Volvo. Za strategię działań oraz kreację ATL odpowiada agencja U-Boot. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska, a działaniami w internecie agencja K2 Internet. Marketing bezpośredni nadzoruje zaś Euro RSCG Marketing House.

fot.: VOLVO