Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

TOP 5 dziewczyńskich seriali

TOP 5 dziewczyńskich seriali

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

TOP 3 książki dla rodziców

TOP 3 książki dla rodziców

Second hand – mocny trend JESIENI 2017

Second hand – mocny trend JESIENI 2017

Fryzury gwiazd w wieku 50+

Fryzury gwiazd w wieku 50+

3 godziny relaksującej muzyki – idealnej po ciężkim dniu

3 godziny relaksującej muzyki – idealnej po ciężkim dniu

Przepis na maseczkę z białej glinki – idealna dla cery suchej i wrażliwej

Przepis na maseczkę z białej glinki – idealna dla cery suchej i wrażliwej

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

Jak prezentuje się orszak Kupichy?!

Zespół Piotra Kupichy, Feel nabiera prawdziwie gwiazdorskich manier. Miejmy tylko nadzieję, że chłopaki za bardzo się nie zmanierują …

Ich wejście na rynek muzyczny okazało się być najlepszym, co mogło ich spotkać. W bardzo krótkim czasie, dorobili się bardzo  dużych pieniędzy. Tak dużych, że mogą sobie pozwolić nawet na zatrudnienie prywatnego dentysty …

"Kiedy muszą się ubrać, pomaga im własny stylista. Gdy ich fryzury wymykają sie z pod kontroli, do akcji wkracza ich fryzjer. Zaś kiedy bolą ich zęby do akcji wkracza ich prywatny dentysta.” – donosi Fakt.

Ciekawe, kiedy usłyszymy, że zatrudnili na swoje potrzeby prywatnego piekarza lub pucybuta …