Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

Stylizacja last minute na WESELE 2018

Stylizacja last minute na WESELE 2018

SIERPIEŃ 2018 – najmodniejsze fryzury miesiąca

SIERPIEŃ 2018 – najmodniejsze fryzury miesiąca

Na punkcie TYCH 10 kobiecych gestów FACECI WARIUJĄ

Na punkcie TYCH 10 kobiecych gestów FACECI WARIUJĄ

MĘSKIM ZDANIEM- 10 powodów, dlaczego w bikini straszysz, a nie zachwycasz!

MĘSKIM ZDANIEM- 10 powodów, dlaczego w bikini straszysz, a nie zachwycasz!

Wybór redakcji: 5 romantycznych filmów na dzisiejszy wieczór

Wybór redakcji: 5 romantycznych filmów na dzisiejszy wieczór

TE 15 rzeczy INTENSYWNIE podnieca każdego FACETA

TE 15 rzeczy INTENSYWNIE podnieca każdego FACETA

SEKS ORALNY – 15 najlepszych pozycji według mężczyzn

SEKS ORALNY – 15 najlepszych pozycji według mężczyzn

12 MIEJSC, gdzie możesz poznać i zdobyć FAJNEGO FACETA

12 MIEJSC, gdzie możesz poznać i zdobyć FAJNEGO FACETA

20 KOBIET wyjawia, co najlepszego MĘŻCZYŹNI zrobili dla nich w łóżku! (wzruszające teksty)

20 KOBIET wyjawia, co najlepszego MĘŻCZYŹNI zrobili dla nich w łóżku! (wzruszające teksty)

Zakazane w sypialni: pieszczoty, których PANOWIE nie potrafią polubić

Zakazane w sypialni: pieszczoty, których PANOWIE nie potrafią polubić

Jak zgubić brzuszek?

Wiele  kobiet cierpi na kompleksy z powodu wyglądu swojego brzucha. Wiele z nas jednocześnie po cichu marzy o idealnej figurze, na którą wpływ ma również stan naszej talii. Istnieje wiele zarówno prostych, jak i cięższych ćwiczeń, które pozwolą Ci chwalić się płaskim brzuchem.

Wystarczy wytrwałość i systematyczność, a efekty ćwiczeń będą widoczne. Nie lubisz bądź nie masz czasu uczęszczać na siłownię? Nic straconego! Proponowane przez nas ćwiczenia możesz spokojnie wykonywać w domowym zaciszu. Wystarczy trochę wolnego miejsca i lekka rozgrzewka przedtem!

• Leżąc na plecach z rękami ułożonymi swobodnie obok ciała nogi podnieś na wysokość 10-15cm. Wymachuj nimi równocześnie w górę i w dół. To popularne nożyce pionowe. Później przejdź do nożyc poziomych, czyli wymachów nóg w prawo i lewo, tak by krzyżowały się w kostkach. Oba rodzaje nożyc powtórz 10-20 razy.
• Czas na popularne brzuszki. Leżąc na plecach z lekko ugiętymi bądź wyprostowanymi nogami podnosimy tułów, by stworzył z nogami  kąt prosty. Dla utrudnienia możesz również wykonywać brzuszki skośne polegające na tym, by prawym łokciem dotknąć ziemi za lewym kolanem i odwrotnie. Oba typy brzuszków powtarzaj 15-20 razy.
• Kolejne ćwiczenie polega na przyciąganiu ku sobie ugiętych w kolanach nóg oraz tułowia (ręce zaplatamy na karku). Po szybki „złożeniu się” opuszczamy nogi i tułów, starając się jednak nie dotykać ziemi. Ćwiczenie to należy wykonywać w szybkim tempie po 20-30powtórzeń.
• Połóż się na plecach, a złączone nogi unieś tak by tworzyły z tułowiem kąt prosty. Ręce zapleć na karku i lekkim ruchem skrętnym unoś głowę i bark do góry dociągając prawy łokieć do lewego kolana i odwrotnie. Ćwiczenie powtórz 20-25 razy.
• Siadając na podłodze podeprzyj się z tyłu na lekko ugiętych rękach.  Nogi zegnij w kolanach, następnie unosząc stopy do góry,  prostuj je. Wykonuj ćwiczenie tak jakbyś się bujała i powtórz 20-25 razy.

Dla najwytrwalszych istnieje zestaw ćwiczeń zwany Aerobiczną 6 Weidera (A6W). Jest to 40dniowy ciężki trening, który daje jednak niesamowite efekty. Ćwiczy przede wszystkim górne partie mięśni brzucha i dla najskuteczniejszego działania należy również włączyć lekkie ćwiczenia aerobowe. Jeżeli powyższe ćwiczenia Ci nie odpowiadają, spróbuj A6W! Pamiętajmy jednak, że każde ćwiczenia wymagają regularności i samozaparcia. Na efekty trzeba trochę poczekać, ale na pewno warto! 

Autor: Kamila Miś