Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

10 rodzajów POCAŁUNKÓW, o których marzy każdy FACET

10 rodzajów POCAŁUNKÓW, o których marzy każdy FACET

12 GORĄCYCH gif-ów, które podniecą każdego FACETA

12 GORĄCYCH gif-ów, które podniecą każdego FACETA

TOP 15 pozycji do seksu ORALNEGO

TOP 15 pozycji do seksu ORALNEGO

10 pięknych makijaży, które w tym roku znalazłyśmy na Pinterest

10 pięknych makijaży, które w tym roku znalazłyśmy na Pinterest

12 zdań, które wypowie tylko ZAKOCHANY FACET

12 zdań, które wypowie tylko ZAKOCHANY FACET

RANKING POZYCJI w łóżku według facetów

RANKING POZYCJI w łóżku według facetów

9 SKRYTYCH pragnień facetów w łóżku

9 SKRYTYCH pragnień facetów w łóżku

Dekoracje świąteczne, które zrobisz w mniej niż 30 minut

Dekoracje świąteczne, które zrobisz w mniej niż 30 minut

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

Jeśli smartfon to iPhone

Czy wiesz, że 14% posiadaczy telefonów komórkowych w Polsce korzysta z Internetu w telefonie? 66% zadeklarowało, że kupuje smartfony na użytek własny, a 13,5% na potrzeby firmy. Badanie przeprowadzone przez Analytics and Insight wykazało, że kobiety częściej od mężczyzn korzystają z portali społecznościowych oraz lokalizacji miejsc.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Analytics and Insight – dział badawczy MEC wśród 5 tys. polskich internautów – 14 proc. posiadaczy telefonów komórkowych w Polsce korzysta z Internetu w telefonie. Kobiety korzystają ze smartfonów równie często jak mężczyźni. Decydując się na zakup smartfona kobiety trzy razy częściej niż mężczyźni wybierają iPhone’y, telefony marki Sony Ericsson dwa razy częściej. Zdecydowanie rzadziej niż mężczyźni wybierają Nokie.

Analytics and Insight, dział badawczy domu mediowego MEC przygotował w czerwcu 2011 roku pierwszy raport na temat korzystania ze smartfonów w Polsce. Badanie przeprowadzono metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviews) wśród blisko 5 tys. respondentów w wieku powyżej 15. roku życia. Blisko 14 proc. Polaków posiada smartfony – korzystając z internetu oraz coraz większej ilości różnorodnych aplikacji.

Wybór smartfona podyktowany jest głównie potrzebą bycia poinformowanym na bieżąco oraz chęcią pozostawania w kontakcie ze znajomymi w sieci. Zasadniczą przewagą nad zwykłą komórką jest również dostęp do różnorodnych aplikacji Aż 20% ma zainstalowane ponad 20 aplikacji. Wyróżniają się tutaj użytkownicy iPhone’ów, którzy cztery razy częściej niż pozostali właściciele smartfonów korzystają aż z ponad 20 aplikacji (45 proc.)

Smartfony są kupowane przede wszystkim na użytek własny (66 proc. respondentów) oraz na użytek własnej firmy (13,5 proc.). Aż 40,6 proc. respondentów korzysta ze smartfonów w domu – a nie tylko poza miejscem zamieszkania (podróże, szkoła, miejsca publiczne). Najczęściej właściciele smartfonów opłacają usługi telekomunikacyjne w formie abonamentu i przedpłat.

Użytkowniczki nie różnią się istotnie od posiadaczy smartfonów (przewaga młodych w wieku 15-34 lat) Kobiety zdecydowanie częściej preferują iPhone’y. Kobiety odróżniają się również od mężczyzn rodzajem preferowanych aplikacji. Kobiety trzykrotnie częściej wskazywały na potrzebę korzystania z portali społecznościowych oraz dwukrotnie częściej niż mężczyźni na potrzebę lokalizacji miejsc i obiektów a także chęć sprawdzania prognoz pogody.