Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

5 rzeczy, po których FACECI rozpoznają, że kobieta jest dobra w ŁÓŻKU

5 rzeczy, po których FACECI rozpoznają, że kobieta jest dobra w ŁÓŻKU

5 typów KOBIET, których bardzo boją się MĘŻCZYŹNI

5 typów KOBIET, których bardzo boją się MĘŻCZYŹNI

Te gwiazdy mają niezły CELLULIT, ale wcale się tego nie wstydzą

Te gwiazdy mają niezły CELLULIT, ale wcale się tego nie wstydzą

Jak zrobić olejek do masażu na bazie oliwy z oliwek?

Jak zrobić olejek do masażu na bazie oliwy z oliwek?

6 powodów, dla których powinnaś mieć SUKIENKĘ MAXI w swojej szafie

6 powodów, dla których powinnaś mieć SUKIENKĘ MAXI w swojej szafie

HIT lata 2018 – okrągłe torebki. Zobacz, jak je nosić

HIT lata 2018 – okrągłe torebki. Zobacz, jak je nosić

Zippini podpowiada, jak szybko poradzić sobie z odciskami

Zippini podpowiada, jak szybko poradzić sobie z odciskami

Wybór nowości książkowych dla dzieci – idealny prezent na DZIEŃ DZIECKA 2018

Wybór nowości książkowych dla dzieci – idealny prezent na DZIEŃ DZIECKA 2018

Wybór najlepszych gier planszowych na DZIEŃ DZIECKA

Wybór najlepszych gier planszowych na DZIEŃ DZIECKA

6 kosmetyków, które możesz zrobić sama na DZIEŃ MATKI

6 kosmetyków, które możesz zrobić sama na DZIEŃ MATKI

10 fryzur dla bardzo krótkich włosów

10 fryzur dla bardzo krótkich włosów

Przegląd #messybun na Instagramie

Przegląd #messybun na Instagramie

Tatuaż na dłoni – 6 inspiracji na wzór

Tatuaż na dłoni – 6 inspiracji na wzór

Pozycje seksualne do przetestowania w WANNIE i pod prysznicem

Pozycje seksualne do przetestowania w WANNIE i pod prysznicem

7 gwiazd, które mają bardzo ORYGINALNĄ urodę

7 gwiazd, które mają bardzo ORYGINALNĄ urodę

Tak wyglądają GWIAZDY, gdy nie stoją na czerwonym dywanie

Tak wyglądają GWIAZDY, gdy nie stoją na czerwonym dywanie

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.