Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

FACECI PODPOWIADAJĄ: Jeśli chcesz nas poderwać powinnaś zacząć od tych słów…..

FACECI PODPOWIADAJĄ: Jeśli chcesz nas poderwać powinnaś zacząć od tych słów…..

Idealne pozycje seksualne dla kobiet, które nie akceptują swojego ciała!

Idealne pozycje seksualne dla kobiet, które nie akceptują swojego ciała!

Jak ukarać swojego byłego za to, że CIĘ ZOSTAWIŁ? 10 pomysłów!

Jak ukarać swojego byłego za to, że CIĘ ZOSTAWIŁ? 10 pomysłów!

Kobiece kłamstwa, w które nie wierzy żaden MĘŻCZYZNA!

Kobiece kłamstwa, w które nie wierzy żaden MĘŻCZYZNA!

Jeśli on tak się zachowuje to na 100% ZŁAMIE CI SERCE!

Jeśli on tak się zachowuje to na 100% ZŁAMIE CI SERCE!

MĘSKIM ZDANIEM: Jeśli zrobisz tak w sypialni, pozytywnie nas ZASKOCZYSZ!

MĘSKIM ZDANIEM: Jeśli zrobisz tak w sypialni, pozytywnie nas ZASKOCZYSZ!

15 uwag na temat kobiecego wyglądu, które MAJĄ DO NAS FACECI!

15 uwag na temat kobiecego wyglądu, które MAJĄ DO NAS FACECI!

PANOWIE WYLICZAJĄ: Na takie słodkie SMS-y czekamy przed zaśnięciem!

PANOWIE WYLICZAJĄ: Na takie słodkie SMS-y czekamy przed zaśnięciem!

MĘSKIM ZDANIEM: Powinnaś częściej robić te rzeczy, aby ROZKOCHAĆ NAS NA CAŁEGO!

MĘSKIM ZDANIEM: Powinnaś częściej robić te rzeczy, aby ROZKOCHAĆ NAS NA CAŁEGO!

10 tekstów, które PODNIOSĄ MĘSKIE POCZUCIE WARTOŚCI! (używaj ich)

10 tekstów, które PODNIOSĄ MĘSKIE POCZUCIE WARTOŚCI! (używaj ich)

10 sztuczek, dzięki którym ,,BĘDZIESZ GO MIAŁA W GARŚCI”!

10 sztuczek, dzięki którym ,,BĘDZIESZ GO MIAŁA W GARŚCI”!

Oto typowe kłamstwa FACETA, na które nabiera się KAŻDA KOBIETA!

Oto typowe kłamstwa FACETA, na które nabiera się KAŻDA KOBIETA!

BAZA POZYCJI SEKSUALNYCH uwielbianych przez mężczyzn (dużo zdjęć)

BAZA POZYCJI SEKSUALNYCH uwielbianych przez mężczyzn (dużo zdjęć)

SEKS Z NIM będzie ,,niezapomnianym doświadczeniem” jeśli zrobisz jedną z tych rzeczy….

SEKS Z NIM będzie ,,niezapomnianym doświadczeniem” jeśli zrobisz jedną z tych rzeczy….

Jak stać się dla niego NUMEREM JEDEN? Faceci wyliczają cechy ,,cudownej dziewczyny”!

Jak stać się dla niego NUMEREM JEDEN? Faceci wyliczają cechy ,,cudownej dziewczyny”!

14 erotycznych podpowiedzi, które uczynią cię SPECJALISTKĄ OD SEKSU! (w jego oczach)

14 erotycznych podpowiedzi, które uczynią cię SPECJALISTKĄ OD SEKSU! (w jego oczach)

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.