Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

10 tajemnic kobiet, o których mężczyźni nie mają pojęcia

10 tajemnic kobiet, o których mężczyźni nie mają pojęcia

Te sytuacje zniechecaja każdego faceta do SEKSU

Te sytuacje zniechecaja każdego faceta do SEKSU

FACECI MÓWIĄ: oto 10 najgorętszych ubrań, jakie kobieta może założyć do ŁÓŻKA

FACECI MÓWIĄ: oto 10 najgorętszych ubrań, jakie kobieta może założyć do ŁÓŻKA

9 WIOSENNYCH trendów w modzie damskiej, których nienawidzą FACECI

9 WIOSENNYCH trendów w modzie damskiej, których nienawidzą FACECI

5 powodów, dlaczego faceci od ciebie UCIEKAJĄ…

5 powodów, dlaczego faceci od ciebie UCIEKAJĄ…

UWAGA! Te gesty NATYCHMIAST podniecają samców

UWAGA! Te gesty NATYCHMIAST podniecają samców

10 pozycji na SZYBKI NUMEREK (HOT)

10 pozycji na SZYBKI NUMEREK (HOT)

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.