Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 powodów dlaczego powinnaś WYBIERAĆ STARSZYCH FACETÓW

10 powodów dlaczego powinnaś WYBIERAĆ STARSZYCH FACETÓW

Te uniwersalne wskazówki sprawią, że POPRAWISZ FACETOWI HUMOR (nie chodzi o sex)

Te uniwersalne wskazówki sprawią, że POPRAWISZ FACETOWI HUMOR (nie chodzi o sex)

Jaki kolor szminki podkreśla urodę BRUNETKI, SZATYNKI, BLONDYNKI! SPRAWDŹ

Jaki kolor szminki podkreśla urodę BRUNETKI, SZATYNKI, BLONDYNKI! SPRAWDŹ

Te rzeczy z garderoby DODAJĄ KLASY KAŻDEJ KOBIECIE! (masz je w szafie?)

Te rzeczy z garderoby DODAJĄ KLASY KAŻDEJ KOBIECIE! (masz je w szafie?)

15 sytuacji, w których zdaniem MĘŻCZYZN wyglądamy bardziej seksownie, niż zwykle!

15 sytuacji, w których zdaniem MĘŻCZYZN wyglądamy bardziej seksownie, niż zwykle!

10 łóżkowych WPADEK, dzięki którym facet zapamięta seks z tobą na zawsze!

10 łóżkowych WPADEK, dzięki którym facet zapamięta seks z tobą na zawsze!

10 osób, które nie zdawały sobie sprawy, że są atrakcyjne, dopóki nie zaczęli pracować nad sobą

10 osób, które nie zdawały sobie sprawy, że są atrakcyjne, dopóki nie zaczęli pracować nad sobą

6 sławnych aktorek i ich zdjęcia z czasów początku kariery

6 sławnych aktorek i ich zdjęcia z czasów początku kariery

Jak odmienić stare ubrania? 20 inspirujących pomysłów na nowe ciuchy!

Jak odmienić stare ubrania? 20 inspirujących pomysłów na nowe ciuchy!

Te rzeczy każda z nas ZROBIŁA NA RANDCE, a potem tego bardzo ŻAŁOWAŁA!

Te rzeczy każda z nas ZROBIŁA NA RANDCE, a potem tego bardzo ŻAŁOWAŁA!

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

Konsument rozpieszczony to konsument lojalny

Nie tylko tradycyjną reklamą marka żyje. Aby utrzymać klientów, nie mówiąc już o powiększeniu ich grona, marketerzy są zmuszeni do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z konsumentem. To z kolei pozytywnie wpływa na rynek, ożywiając go i kreując trendy.

 

Dreaming

 

Marki są dziś zmuszone do poszerzania swojej oferty i wychodzenia poza standardy, do których przyzwyczaiły klientów. Przykładem są sieci drogerii, jak np. Rossmann. Nie poprzestają na udostępnianiu produktów typowo drogeryjnych, jak kosmetyki czy artykuły higieniczne, ale rozszerzają swoją ofertę o inne segmenty. W drogeriach można kupić napoje, słodycze, herbaty, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet książkę czy wino.

Drogerie oferują także usługi, np. kosmetyczne czy fryzjerskie. Skupienie coraz bogatszej oferty sprzedażowo-usługowej w jednym miejscu to dla konsumenta wymierna oszczędność czasu, zaś liczne promocje i programy lojalnościowe kształtują zaangażowanie i przywiązanie konsumenta.

 

Marki atakują

Poszerzanie oferty o kolejne segmenty to tylko jeden z wielu sposobów pozyskania nowego konsumenta. Marketerzy poszukują dziś nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Dlatego też marki otwierają nowe kanały sprzedaży, np. przenosząc ją częściowo do Internetu.

Dlatego marki łączą swoje siły w działania crosspromocyjne, co pozwala zwiększyć zasięg dotarcia do grupy docelowej w efektywny sposób, odchodząc od tradycyjnej formy reklamy. Takie połączenie w działaniach promocyjnych komplementarnych produktów i usług pozwala osiągnąć synergię, z korzyścią dla wszystkich: obu marek oraz oczywiście konsumenta.