Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

WYBÓR REDAKCJI: top 5 animowanych bajek dla dzieci

WYBÓR REDAKCJI: top 5 animowanych bajek dla dzieci

11 pięknych tatuaży dla PAR

11 pięknych tatuaży dla PAR

16 pozycji, idealnych na szybką przygodę w ŁAZIENCE

16 pozycji, idealnych na szybką przygodę w ŁAZIENCE

10 znaków, że Twój najlepszy kolega chce CZEGOŚ WIĘCEJ

10 znaków, że Twój najlepszy kolega chce CZEGOŚ WIĘCEJ

8 typów mężczyzn, z którymi nie stworzysz SZCZĘŚLIWEGO ZWIĄZKU

8 typów mężczyzn, z którymi nie stworzysz SZCZĘŚLIWEGO ZWIĄZKU

Nowy trend na Instagramie – zdjęcie bez oraz z makijażem

Nowy trend na Instagramie – zdjęcie bez oraz z makijażem

Jak odpowiednio dobrać biustonosz?

Jak odpowiednio dobrać biustonosz?

Oto najłatwiejszy sposób na idealną kreskę eyelinerem

Oto najłatwiejszy sposób na idealną kreskę eyelinerem

Kosmetyki DIY: lawendowy tonik do twarzy

Kosmetyki DIY: lawendowy tonik do twarzy

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

5 typów kobiet, które mają największe szanse na MAŁŻEŃSTWO! Każdy facet chce mieć taką żonę…

5 typów kobiet, które mają największe szanse na MAŁŻEŃSTWO! Każdy facet chce mieć taką żonę…

10 sposobów, by Twój BYŁY zakochał się w Tobie ponownie!

10 sposobów, by Twój BYŁY zakochał się w Tobie ponownie!

10 dziwnych rzeczy, które faceci uwielbiają w kobietach. Wiedziałaś o tym?

10 dziwnych rzeczy, które faceci uwielbiają w kobietach. Wiedziałaś o tym?

Przegląd klasycznych płaszczy na jesień-zima 2017/2018

Przegląd klasycznych płaszczy na jesień-zima 2017/2018

Kosmiczna kampania Sodexo!

„Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika” – ruszyła nowa kampania Sodexo Motivation Solutions promująca Kartę Lunch Pass. Jesienna kampania produktowa kategorii Motywacja Pracowników Sodexo Motivation Solutions promuje nowy produkt – Kartę Lunch Pass. Akcja obejmuje direct mailingi, działania w mediach branżowych oraz w Internecie, towarzyszą jej również niestandardowe akcje ambientowe. Sodexo Motivation Solutions w obszarze Motywacji Pracowników oferuje pełne doradztwo w zakresie świadczeń pozapłacowych, rozwiązań motywacyjnych i optymalizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Oferta skierowana jest do firm i instytucji, które szukają skutecznych narzędzi motywacyjnych, uwzględniających zróżnicowane potrzeby pracowników. Nowością w ofercie firmy jest Karta Lunch Pass, dzięki której pracodawca może motywować swoich pracowników do efektywniejszego działania, poprzez zapewnienie im smacznych i pożywnych posiłków. Z kolei pracownicy zyskują swobodę wyboru pory lunchu i dań z menu oraz atrakcyjne rabaty w liczącej ponad 500 punktów w całej Polsce sieci Partnerów Karty Lunch Pass. – Przedpłacona Karta Lunch Pass to nowoczesny i efektywny kosztowo sposób motywowania pracowników, który zapewnia smaczne posiłki w tysiącach punktów gastronomicznych w całej Polsce oraz dostęp do atrakcyjnych promocji sięgających nawet do 50% na dedykowanej Karcie stronie www.lunchpass.sodexo.pl. Dzięki Karcie Lunch Pass zyskuje zarówno pracownik, jak i pracodawca, a oszczędności w firmie zatrudniającej 100 osób osiągają ponad 45 000 zł rocznie, dzięki zwolnieniu ze składki ZUS – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions. Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika”, to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. Personel i Zarządzanie czy Personel Plus, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Działania w Internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów, banerów, kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Ważnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami, do których został wysłany mailing kreatywny w postaci pudełka lunchowego, przedstawiający najważniejsze zalety nowego narzędzia motywacyjnego, jakim jest Karta Lunch Pass. Akcji towarzyszą również niestandardowe działania ambientowe. W jednym z warszawskich biurowców pojawił się alpinista w stroju astronauty, zachęcający pracowników i pracodawców do skorzystania z nowoczesnego rozwiązania w postaci Karty Lunch Pass oraz aktywnie komunikujący się z siedzącymi przy biurkach pracownikami. Również w okolicy centrów biurowych pracownicy mają okazję spotkać postać 3-metrowego astronauty, który w niestandardowy i zaskakujący sposób zwraca uwagę na problem prawidłowego żywienia w środowisku pracy. Za kreatywną stronę kampanii „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, duży krok dla pracownika” odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy Mindshare, z kolei działania public relations realizuje agencja ConTrust. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: Marta Rakoczy ConTrust m.rakoczy@contrust.pl GSM: + 48 605 073 929 Tel. +48 22 402 48 68 Filozofia Sodexo Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 380 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions). Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje. Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2011) Grupa Sodexo na świecie 16 miliardów euro skonsolidowanego dochodu 413 000 pracowników                                                 22 pozycja na liście największych pracodawców 80 krajów 33 400 placówek 50 milionów konsumentów dziennie Sodexo On-site Service Solutions w Polsce 5 800 000 obsługiwanej powierzchni (m2) 5 000 zatrudnionych pracowników 2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek 420 Klientów 400 obsługiwanych nieruchomości 140 restauracji i obsługiwanych jednostek służby zdrowia Sodexo Motivation Solutions w Polsce 40 000 Klientów 3 000 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie 50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce