Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

Kosmiczna kampania Sodexo!

„Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika” – ruszyła nowa kampania Sodexo Motivation Solutions promująca Kartę Lunch Pass. Jesienna kampania produktowa kategorii Motywacja Pracowników Sodexo Motivation Solutions promuje nowy produkt – Kartę Lunch Pass. Akcja obejmuje direct mailingi, działania w mediach branżowych oraz w Internecie, towarzyszą jej również niestandardowe akcje ambientowe. Sodexo Motivation Solutions w obszarze Motywacji Pracowników oferuje pełne doradztwo w zakresie świadczeń pozapłacowych, rozwiązań motywacyjnych i optymalizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Oferta skierowana jest do firm i instytucji, które szukają skutecznych narzędzi motywacyjnych, uwzględniających zróżnicowane potrzeby pracowników. Nowością w ofercie firmy jest Karta Lunch Pass, dzięki której pracodawca może motywować swoich pracowników do efektywniejszego działania, poprzez zapewnienie im smacznych i pożywnych posiłków. Z kolei pracownicy zyskują swobodę wyboru pory lunchu i dań z menu oraz atrakcyjne rabaty w liczącej ponad 500 punktów w całej Polsce sieci Partnerów Karty Lunch Pass. – Przedpłacona Karta Lunch Pass to nowoczesny i efektywny kosztowo sposób motywowania pracowników, który zapewnia smaczne posiłki w tysiącach punktów gastronomicznych w całej Polsce oraz dostęp do atrakcyjnych promocji sięgających nawet do 50% na dedykowanej Karcie stronie www.lunchpass.sodexo.pl. Dzięki Karcie Lunch Pass zyskuje zarówno pracownik, jak i pracodawca, a oszczędności w firmie zatrudniającej 100 osób osiągają ponad 45 000 zł rocznie, dzięki zwolnieniu ze składki ZUS – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions. Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika”, to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. Personel i Zarządzanie czy Personel Plus, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Działania w Internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów, banerów, kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Ważnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami, do których został wysłany mailing kreatywny w postaci pudełka lunchowego, przedstawiający najważniejsze zalety nowego narzędzia motywacyjnego, jakim jest Karta Lunch Pass. Akcji towarzyszą również niestandardowe działania ambientowe. W jednym z warszawskich biurowców pojawił się alpinista w stroju astronauty, zachęcający pracowników i pracodawców do skorzystania z nowoczesnego rozwiązania w postaci Karty Lunch Pass oraz aktywnie komunikujący się z siedzącymi przy biurkach pracownikami. Również w okolicy centrów biurowych pracownicy mają okazję spotkać postać 3-metrowego astronauty, który w niestandardowy i zaskakujący sposób zwraca uwagę na problem prawidłowego żywienia w środowisku pracy. Za kreatywną stronę kampanii „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, duży krok dla pracownika” odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy Mindshare, z kolei działania public relations realizuje agencja ConTrust. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: Marta Rakoczy ConTrust m.rakoczy@contrust.pl GSM: + 48 605 073 929 Tel. +48 22 402 48 68 Filozofia Sodexo Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 380 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions). Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje. Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2011) Grupa Sodexo na świecie 16 miliardów euro skonsolidowanego dochodu 413 000 pracowników                                                 22 pozycja na liście największych pracodawców 80 krajów 33 400 placówek 50 milionów konsumentów dziennie Sodexo On-site Service Solutions w Polsce 5 800 000 obsługiwanej powierzchni (m2) 5 000 zatrudnionych pracowników 2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek 420 Klientów 400 obsługiwanych nieruchomości 140 restauracji i obsługiwanych jednostek służby zdrowia Sodexo Motivation Solutions w Polsce 40 000 Klientów 3 000 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie 50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce