Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

Kilka inspiracji na fryzurę + czapkę

Kilka inspiracji na fryzurę + czapkę

5 ciekawych filmów, do obejrzenia z PRZYJACIÓŁKAMI

5 ciekawych filmów, do obejrzenia z PRZYJACIÓŁKAMI

Inspiracje na aranżację Twojej sypialni 

Inspiracje na aranżację Twojej sypialni 

7 pomysłów, jak zmienić kolor włosów TEJ JESIENI!

7 pomysłów, jak zmienić kolor włosów TEJ JESIENI!

Oto 6 typów kobiet, od których każdy facet UCIEKA!

Oto 6 typów kobiet, od których każdy facet UCIEKA!

Muzyczna playlista na JESIEŃ

Muzyczna playlista na JESIEŃ

6 sytuacji, które zniechęcają faceta do seksu NATYCHMIAST

6 sytuacji, które zniechęcają faceta do seksu NATYCHMIAST

7 nawyków, które zbliżą was do siebie!!!

7 nawyków, które zbliżą was do siebie!!!

8 inspiracji na jesienną stylizację – POMYSŁY Z INSTAGRAMA

8 inspiracji na jesienną stylizację – POMYSŁY Z INSTAGRAMA

20 skutecznych sposobów na rozkochanie w sobie KAŻDEGO MĘŻCZYZNY!

20 skutecznych sposobów na rozkochanie w sobie KAŻDEGO MĘŻCZYZNY!

5 nowości książkowych dla DZIECI

5 nowości książkowych dla DZIECI

6 rzeczy, których nie wybaczy ŻADEN mężczyzna

6 rzeczy, których nie wybaczy ŻADEN mężczyzna

Na te rzeczy nie zwraca uwagi ŹADEN zakochany FACET!

Na te rzeczy nie zwraca uwagi ŹADEN zakochany FACET!

5 rzeczy, które mogą Cię postarzeć

5 rzeczy, które mogą Cię postarzeć

6 RZECZY, dzięki którym facet bardziej podoba się kobietom

6 RZECZY, dzięki którym facet bardziej podoba się kobietom

5 ciekawych propozycji filmowych na DZISIEJSZY WIECZÓR

5 ciekawych propozycji filmowych na DZISIEJSZY WIECZÓR

Mobilne HP Show kampanii Listen 2U już w Polsce!

Specjalnie przygotowana ciężarówka HP Listen 2U, która 9 czerwca rozpoczęła swą podróż w Genewie, 17 września zawitała do Gdyni. Bałtycki port jest jedynym polskim miastem, w którym zaciekawieni użytkownicy komputerów mogli zapoznać się z najnowocześniejszym sprzętem HP.

Objazdowy test

Polska jest już dziesiątym europejskim państwem, które odwiedziła ciężarówka HP Listen 2U. Przez całe lato pojawiała się ona w miejscach szczególnie uczęszczanych przez młodzież, takich jak nadmorskie kurorty, campusy czy festiwale, umożliwiając wypróbowanie nowatorskich produktów HP. W naszym kraju wystawa zawitała do Gdyni z okazji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych.
W dniach 17-20 września w ciężarówce Listen 2U młodzi Polacy mogli osobiście przetestować najnowsze modele notebooków HP Pavilion. Na konferencji, która z okazji tego wydarzenia została zorganizowana 17 września w Szkole Podstawowej nr 26 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Gdyni, firma Hewlett-Packard przekazała na ręce przedstawiciela szkoły laptopy, dzięki którym uczniowie będą mogli poznawać najnowsze osiągnięcia techniki i rozwijać swoje umiejętności.

„Słuchamy Cię”

Wystawa objazdowa jest jednym z elementów kampanii HP Listen 2U, czyli „Słuchamy Cię”, skierowanej do osób w wieku od 18 do 25 lat mieszkających w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce. W ramach tego programu firma Hewlett-Packard wychodzi naprzeciw potrzebom młodych ludzi, proponując im szereg możliwości zaprezentowania siebie w specjalnie dla nich przygotowanych imprezach. Młodzież ma między innymi szansę promowania swoich talentów i umiejętności w konkursach na najciekawszy film i zdjęcia czy zaprezentowania swojej wiedzy bawiąc się grą komputerową, specjalnie w tym celu stworzoną przez HP i stowarzyszenie Mensa. We wszystkich konkursach można wygrać laptopy HP, a prace konkursowe są zamieszczane w Internecie.
(www.hp.com/listen2u; polska wersja strony konkursowej:
http://h41112.www4.hp.com/promo/listen2u/uk/en/polish.html).

Twórcy przyszłości

„Młodzi ludzie są katalizatorem zmian – mówi Luciana Broggi, wiceprezes ds. marketingu w dziale komputerowych systemów osobistych HP – Obecnie, dzięki Internetowi i mediom społecznym, młodzież dysponuje wyjątkowymi narzędziami wyrażania swoich opinii, a jej głos będzie miał ogromny wpływ na bieg wydarzeń”.
Dzięki kampanii Listen 2U HP zdobywa cenne informacje na temat potrzeb, zainteresowań i oczekiwań młodych odbiorców, które pomogą w przyszłości lepiej projektować nowe komputery.