Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 ZDJĘĆ, na które trzeba popatrzeć przynajmniej dwa razy, aby zrozumieć o co chodzi

12 ZDJĘĆ, na które trzeba popatrzeć przynajmniej dwa razy, aby zrozumieć o co chodzi

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

⛔ 5 rzeczy, które musicie zmienić w waszym związku NATYCHMIAST

⛔ 5 rzeczy, które musicie zmienić w waszym związku NATYCHMIAST

6 inspiracji na PLAŻOWY LOOK

6 inspiracji na PLAŻOWY LOOK

Nowa strategia marki Zehnder

Zehnder Polska wdraża strategię komunikacji opracowaną przez Zehnder Group. W jej ramach firma definiuje się jako dostawca kompleksowych rozwiązań ogrzewania, chłodzenia, wentylacji oraz filtracji powietrza. Nowy wizerunek marki oddaje hasło „Always around you” oraz charakterystyczne wiodące motywy graficzne w katalogach produktowych.

Obecna na polskim rynku od 2002 r. marka Zehnder w przeszłości postrzegana była przez pryzmat grzejników dekoracyjnych i „na miarę”, może się jednak poszczycić również 40-letnią tradycją w branży wentylacyjnej. Trzon oferty uzupełniały wodne promienniki sufitowe oraz przemysłowe systemy filtracji powietrza. Sukcesywne poszerzanie gamy produktów spowodowało repozycjonowanie marki Zehnder.

W ramach nowej strategii Zehnder jako dostawca kompleksowych rozwiązań systemowych dla komfortowego klimatu wnętrz chce komunikować korzyści wynikające z zastosowania swoich produktów. Zobrazowano je barwnymi liniami klimatycznymi oraz nowym hasłem przewodnim „Always around you” w materiałach informacyjnych firmy.

Klimat wnętrza pod znakiem Zehnder
Marka Zehnder chce kompleksowo odpowiadać na oczekiwania klientów. Szeroka i przejrzysta oferta firmy Zehnder Polska obejmuje produkty, które gwarantują zdrowy i komfortowy klimat pomieszczeń, bez względu na to, czy jest to przestrzeń prywatna czy publiczna, nowe budownictwo czy też obiekty modernizowane. Zgodnie z nowym hasłem marka chce być blisko swoich odbiorców, dostarczając kompleksowych rozwiązań. Motto „Always around you” oddaje wpływ produktów marki Zehnder na przestrzeń, w której zostały zastosowane. Jego przesłanie zostało wzmocnione kolorowymi liniami klimatycznymi w katalogach każdej z grup produktowych. Głównym przekazem nowej komunikacji jest przedstawienie oddziaływania urządzeń marki Zehnder na otoczenie. Dlatego w materiałach informacyjnych Zehnder pojawiają się linie klimatyczne, które okalają ludzi, obrazując efekty działania urządzeń: ogrzewanie, chłodzenie, świeże i czyste powietrze.

Linie w kolorze czerwonym symbolizują przytulne ciepło, będące efektem działanie szerokiego asortymentu grzejników lub promienników sufitowych. Efektywne, a zarazem energooszczędne ogrzewanie ma kluczowe znaczenie przede wszystkim w przypadku obiektów mieszkalnych i użyteczności publicznej.

Linie o ciemnoniebieskiej barwie odnoszą się do powietrza schłodzonego przez systemy ogrzewania i chłodzenia sufitowego przeznaczone do obiektów publicznych. Świeże powietrze przedstawiają linie w kolorze jasnoniebieskim.

Zehnder Comfosystems gwarantuje efektywną wymianę powietrza w domach jedno- i wielorodzinnych, zarówno nowych, jak i modernizowanych. Pozwala stworzyć środowisko całkowicie zdrowe i bezpieczne dla dzieci oraz osób narażonych na alergię. W szerokiej palecie rozwiązań pod marką Zehnder znajdują się również przemysłowe systemy filtracji powietrza. Czyste powietrze, symbolizowane przez zielone linie, ma szczególne znaczenie w obiektach, w których zbierają się groźne dla ludzkiego zdrowia kurz i pył, jak np. hale produkcyjne czy magazyny.

Motywy graficzne na materiałach promocyjnych Zehnder podkreślają różnorodność obszarów ich zastosowań oraz efekty działania produktów sygnowanych tą marką. Pojawiły się już na większości drukowanych materiałów informacyjnych marki i były prezentowane podczas targów INSTALACJE 2010. Kolejnym etapem realizacji strategii będzie ujednolicenie przekazu na witrynie firmowej www.zehnder.pl.

Więcej informacji na temat asortymentu Zehnder również na stronie www.zehnder.pl

Informacja o firmie:
Zehnder Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład Zehnder Group z siedzibą w Szwajcarii. To lider w segmencie grzejników klasy średniej i premium oraz promienników sufitowych.
Firma Zehnder posiada kompletną ofertę systemów grzewczych, chłodzących i wentylacyjnych do budynków mieszkalnych, obiektów użyteczności publicznej, budynków przemysłowych, logistycznych oraz sportowych. W skład asortymentu firmy wchodzą grzejniki: „na miarę”, łazienkowe podstawowe i dekoracyjne, elektryczne oraz sufitowe promienniki do ogrzewania i schładzania pomieszczeń. W ofercie znajduje się również wentylacja komfortowa Zehnder Comfosystems i przemysłowe systemy filtracji powietrza.