Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

9 KOBIET, które mają małe szanse na PRAWDZIWĄ MIŁOŚĆ

9 KOBIET, które mają małe szanse na PRAWDZIWĄ MIŁOŚĆ

12 gwiazd, które jeszcze niedawno były SEKS BOMBAMI, a teraz wyglądają okropnie

12 gwiazd, które jeszcze niedawno były SEKS BOMBAMI, a teraz wyglądają okropnie

12 pozycji seksualnych, które powinna znać każda GORĄCA KOCHANKA!

12 pozycji seksualnych, które powinna znać każda GORĄCA KOCHANKA!

5 kompromitujących rzeczy, które ośmieszą cię przed każdym mężczyzną

5 kompromitujących rzeczy, które ośmieszą cię przed każdym mężczyzną

UWAGA! 6 sygnałów, że twój facet kocha nadal swoją byłą

UWAGA! 6 sygnałów, że twój facet kocha nadal swoją byłą

Owocowe orzeźwienie w coffeeheaven

Poszukujesz ochłody i orzeźwienia? Znajdziesz to w nowej ofercie coffeeheaven. Czeka tam na Ciebie m.in. peach froothie, tangerine froothie i lemon & peach ice tea. Letnia oferta będzie dostępna do 5 września 2011 r. Przyjdź, spróbuj i odpręż się.

Owocowe orzeźwienie w coffeeheaven!
Coffeeheaven rozpoczyna 2 etap kampanii TASTE OF SUNSHINE

We wtorek 28 czerwca 2011 r. w kawiarniach coffeeheaven wystartowała druga odsłona letniej kampanii taste of sunshine. Na spragnionych gości tym razem czekają orzeźwiające owocowe froothies o brzoskwiniowym i mandarynkowym smaku, mrożona cytrynowo-brzoskwiniowa herbata oraz sernik z truskawkami. Promocja obejmie wszystkie 77 kawiarni coffeeheaven w całym kraju i potrwa do 5 września 2011 r.

Długo wyczekiwane lato nareszcie z nami. Ciepło, słońce, długie dni i przyjemne wieczory – to wszystko pomaga odzyskać potrzebną do życia energię i dobry humor. Jednak gdy słupek rtęci podnosi się ‚niebezpiecznie’ wysoko – szybko poszukujemy ochłody i orzeźwienia. Specjalnie na letnie upały coffeeheaven wprowadza nową ofertę owocowych, lekkich smaków.

‚Podczas gorących letnich dni wszyscy chcemy się czuć świeżo i rześko przez cały dzień. – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. ‚Nic nie cieszy tak jak porcja porządnego ochłodzenia w formie lekkich owocowych napojów. Dla naszych klientów przygotowaliśmy więc propozycję nowych smaków ich ulubionych mrożonych froothies, a także niezwykłego debiutanta – lemon & peach ice tea – mrożoną brzoskwiniową herbatę z lodem i plastrami cytryny. Świetnie ugaszą nawet największe pragnienie. – zapewnia Paweł Wasiljew i dodaje: ‚Mam nadzieję, że fani coffeeheaven znajdą u nas swój letni azyl ‚.

Tego lata w coffeeheaven królują odcienie żółci i pomarańczy – przybrały je nowe, niosące ochłodę froothies i lemon & peach ice tea:

  • peach froothie – to wypełniony kryształkami lodu napój o złociście żółtej barwie i wyrafinowanym smaku dojrzałej, słodkiej brzoskwini. Wspaniały na początek gorącego dnia, idealnie ożywi i wyostrzy nasze zmysły.
  • tangerine froothie – to napój o pięknym, jasnożółtym kolorze soczystych mandarynek otulonych kruszonym lodem. Ten słodki smak zabierze nas do krainy dzieciństwa i przyniesie chwilę cudownego odprężenia. tangerine froothie to doskonały relaks dla naszych zmęczonych długim dniem zmysłów.
  •  

Dobrą alternatywą dla froothies jest nowa mrożona herbata lemon & peach ice tea, którą z przyjemnością można sączyć przez cały gorący dzień.

  • lemon & peach ice tea – mrożony napój, o niezwykłym brzoskwiniowym smaku i aromacie, który kryje się w wypełnionym po brzegi kostkami lodu i plastrami cytryny kubku. W upalny letni dzień stanie się obiektem pożądania wszystkich spragnionych.

Wszystkie nowe mrożone napoje, w zależności od indywidualnych preferencji można zamówić w kubkach w rozmiarze S, M lub L.

W kolejnej odsłonie sezonowej linii taste of sunshine zadebiutuje również ciasto strawberry cheescake – sernik ze świeżymi truskawkami. To lekkie, pyszne, kremowe ciasto na kruchym spodzie, soczyście ozdobione symbolem polskiego lata – świeżymi truskawkami. To nasza propozycja na letni deser, który idealnie pasuje do ulubionego napoju z coffeeheaven.

Wraz z nowo wprowadzonymi produktami w letniej ofercie kawiarni coffeeheaven pozostaną też nadal kolorowe ciastka w formie babeczek – cupcakes oraz przebojowa, ciesząca się dużym powodzeniem Klientów coffeeheaven mrożona vanilla chai frostito. Wszystkie pozycje menu należące do letniej linii pozostaną w ofercie kawiarni coffeeheaven aż do 5 września 2011 r.

Komunikacja dotycząca drugiego etapu kampanii taste of sunshine skoncentruje się na działaniach wewnątrz kawiarni (materiały POS), animacjach w Internecie (na stronie www.coffeeheaven.pl oraz w serwisie społecznościowym Facebook), a także akcjach konkursowych w mediach tradycyjnych.

coffeeheaven – pierwsza kawiarnia coffeeheaven powstała w gdyńskim Centrum Gemini w 2000 r. W ciągu 11 lat marka zdobyła pozycję lidera na polskim rynku – pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 77 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski.

Dla klientów coffeeheaven stała się synonimem najwyższej jakości produktów i profesjonalnej obsługi. Działaniom firmy przyświeca filozofia oparta na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, począwszy od wyboru plantacji kawy dla swojej mieszanki (certyfikat Rainforest Alliance, organizacji stojącej na straży zrównoważonego rozwoju w obszarze rolnictwa, leśnictwa i turystyki), poprzez troskę o pracowników (polityka awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i nieustanny rozwój organizacji), partnerów biznesowych (trzykrotny zdobywca tytułu Cafe Retailer of the Year), skończywszy na działaniach na rzecz społeczności lokalnych (pomoc dzieciom z biednych regionów Polski w ramach Fundacji na rzecz Odpowiedzialności Społecznej (FCSR – Foundation for Corporate Social Responsibility). Wielokrotny laureat SCAE Mistrzostw Polski Barista czy Mistrzostw Latte Art. Poprzez wszystkie te działania coffeeheaven od lat wyznacza najwyższe standardy jakości w branży gastronomicznej.

Costa Limited – druga pod względem wielkości międzynarodowa marka kawiarni. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w Londynie. W 1995 r. marka została przejęta przez Whitbread PLC. Jest liderem na rynku brytyjskim. Działa w 25 krajach i posiada w sumie 1871 kawiarni, z czego 1217 znajduje się w Wielkiej Brytanii, a 654 na rynkach zagranicznych. W ubiegłym roku firma otworzyła 271 kawiarni. Costa dysponuje również własną palarnią kawy, w której produkowana jest unikalna mieszanka Mocha Italia. W ostatnich miesiącach firma osiągnęła doskonałe wyniki finansowe, odnotowując wzrost sprzedaży o 21 proc. i zysku operacyjnego przed opodatkowaniem o 73 proc.

Whitbread PLC – to największa brytyjska firma działająca w branży hotelarsko-restauracyjnej. Obsługuje najważniejszych operatorów na rynku hoteli klasy budżetowej i restauracji. Do marek Whitbread należą: Premier Inn, Beefeater, Table Table, Brewers Fayre, Taybarns, Costa Coffee i coffeeheaven. Spółka koncentruje się głównie na rozwoju hoteli klasy budżetowej i kawiarni na terenie Wielkiej Brytanii oraz wybranych rynkach zagranicznych.
Miesięcznie obsługuje 10 mln klientów. Zatrudnia ponad 40 tys. pracowników na całym świecie, zapewniając im udział w programach szkoleń i doskonalenia zawodowego na najwyższym poziomie.