Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

Najmodniejsze stylizacje na sezon wiosna/lato 2017 STYL BOHO

Najmodniejsze stylizacje na sezon wiosna/lato 2017 STYL BOHO

Jak odświeżyć wygląd sypialni? 10 ciekawych inspiracji

Jak odświeżyć wygląd sypialni? 10 ciekawych inspiracji

8 najprostszych URODOWYCH WSKAZÓWEK, które dają niesamowite efekty!

8 najprostszych URODOWYCH WSKAZÓWEK, które dają niesamowite efekty!

Uwaga! Z tych męskich kompleksów lepiej nie żartować !

Uwaga! Z tych męskich kompleksów lepiej nie żartować !

10 sposobów, by czuć się jeszcze bardziej SEKSOWNĄ!

10 sposobów, by czuć się jeszcze bardziej SEKSOWNĄ!

Po czym poznać, że ten facet to PLAYER i bawi się twoimi uczuciami?

Po czym poznać, że ten facet to PLAYER i bawi się twoimi uczuciami?

Czy Wasz związek jest poważny? Sprawdź co wyróżnia prawdziwą relacje

Czy Wasz związek jest poważny? Sprawdź co wyróżnia prawdziwą relacje

7 największych plusów BYCIA KOBIETĄ BEZ FACETA!

7 największych plusów BYCIA KOBIETĄ BEZ FACETA!

6 rzeczy, jakich nigdy nie można zrobić dla FACETA

6 rzeczy, jakich nigdy nie można zrobić dla FACETA

6 subtelnych sposobów, by przyciągnąć do siebie faceta twoich marzeń!

6 subtelnych sposobów, by przyciągnąć do siebie faceta twoich marzeń!

8 sposobów, by mężczyzna szanował cię w łóżku!

8 sposobów, by mężczyzna szanował cię w łóżku!

5 rzeczy, które skompromitują cię przed każdym mężczyzną!

5 rzeczy, które skompromitują cię przed każdym mężczyzną!

10 sobowtórów gwiazd- trudno uwierzyć, że są tak podobni! SZOK

10 sobowtórów gwiazd- trudno uwierzyć, że są tak podobni! SZOK

Blond włosy nie pasują każdej kobiecie! Oto 10 dowodów

Blond włosy nie pasują każdej kobiecie! Oto 10 dowodów

10 kwestii, które są ważne dla każdego faceta w związku!

10 kwestii, które są ważne dla każdego faceta w związku!

5 skutecznych trików urodowych, które warto znać

5 skutecznych trików urodowych, które warto znać

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.