Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

TOP 10 najczęściej wybieranych imion dla DZIEWCZYNKI w 2017 roku

TOP 10 najczęściej wybieranych imion dla DZIEWCZYNKI w 2017 roku

10 CIEKAWOSTEK o sutkach – powinnaś o tym wiedzieć

10 CIEKAWOSTEK o sutkach – powinnaś o tym wiedzieć

7 CELEBRYTEK, które schudły i dzięki temu wypiękniały

7 CELEBRYTEK, które schudły i dzięki temu wypiękniały

3 filmy na DZISIEJSZY WIECZÓR

3 filmy na DZISIEJSZY WIECZÓR

Szara kratka – najmodniejsze stylizacje w sezonie JESIEŃ 2017

Szara kratka – najmodniejsze stylizacje w sezonie JESIEŃ 2017

Truskawkowa pomadka do ust – zrób ją sama!

Truskawkowa pomadka do ust – zrób ją sama!

11 ORALNYCH wskazówek, które zagwarantują FACETOWI ogromną przyjemność

11 ORALNYCH wskazówek, które zagwarantują FACETOWI ogromną przyjemność

8 najlepszych pozycji seksualnych dla początkujących

8 najlepszych pozycji seksualnych dla początkujących

9 CELEBRYTEK z córkami, które wyglądają niemal jak bliźniaczki!

9 CELEBRYTEK z córkami, które wyglądają niemal jak bliźniaczki!

5 efektywnych RAD dotyczących pielęgnacji włosów

5 efektywnych RAD dotyczących pielęgnacji włosów

10 stylizacji na sezon jesień-zima w kolorze żółtym

10 stylizacji na sezon jesień-zima w kolorze żółtym

3 NAJLEPSZE przepisy blogerek na naturalne kosmetyki DIY

3 NAJLEPSZE przepisy blogerek na naturalne kosmetyki DIY

PLECIONKA- najmodniejsza fryzura na jesień 2017

PLECIONKA- najmodniejsza fryzura na jesień 2017

10 pięknych tatuaży dla miłośniczek KOTÓW

10 pięknych tatuaży dla miłośniczek KOTÓW

10 życiowych sztuczek z internetu, które zaskakują swoją pomysłowością

10 życiowych sztuczek z internetu, które zaskakują swoją pomysłowością

7 zachowań faceta podczas SEKSU, które świadczą, że on cię naprawdę kocha

7 zachowań faceta podczas SEKSU, które świadczą, że on cię naprawdę kocha

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.