Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

5 tanich atrakcji na weselu, które zachwycają gości

5 tanich atrakcji na weselu, które zachwycają gości

10 inspiracji z nakryciem głowy w roli głównej

10 inspiracji z nakryciem głowy w roli głównej

Wybór redakcji: 4 najlepsze zapachy perfum dla mężczyzn

Wybór redakcji: 4 najlepsze zapachy perfum dla mężczyzn

Infekcje intymne – jak je rozpoznać i jak leczyć?

Infekcje intymne – jak je rozpoznać i jak leczyć?

10 fryzur, które uwielbiają FACECI!

10 fryzur, które uwielbiają FACECI!

10 pozycji, które on chce wypróbować!

10 pozycji, które on chce wypróbować!

6 fryzur idealnych na plażę. Jesteś gotowa NA LATO?

6 fryzur idealnych na plażę. Jesteś gotowa NA LATO?

Oto sygnały, że powinnaś go rzucić jak najszybciej…

Oto sygnały, że powinnaś go rzucić jak najszybciej…

5 sprawdzonych sposobów, by żaden facet nie mógł ci się oprzeć

5 sprawdzonych sposobów, by żaden facet nie mógł ci się oprzeć

Najmodniejsze torebki na lato 2017

Najmodniejsze torebki na lato 2017

5 najlepszych receptur na DOMOWE KOSMETYKI

5 najlepszych receptur na DOMOWE KOSMETYKI

9 pozycji seksualnych, idealnych na upalne dni

9 pozycji seksualnych, idealnych na upalne dni

Relaksująca kąpiel dla stóp w ziołach

Relaksująca kąpiel dla stóp w ziołach

2 godziny relaksującej muzyki dla dzieci

2 godziny relaksującej muzyki dla dzieci

5 kroków, które gwarantują udane ŻYCIE SEKSUALNE

5 kroków, które gwarantują udane ŻYCIE SEKSUALNE

Olejkowe serum do włosów – zrób je sama

Olejkowe serum do włosów – zrób je sama

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.