Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

Seks, który sprawi, że on się w tobie zakocha! 7 trików, aby tak się stało!

Seks, który sprawi, że on się w tobie zakocha! 7 trików, aby tak się stało!

KOSZULA W KWIATY- najmodniejsze modele 2017

KOSZULA W KWIATY- najmodniejsze modele 2017

Zrób to sama: mydło z miodem i suszonymi kwiatami

Zrób to sama: mydło z miodem i suszonymi kwiatami

Gwiazdy w wersji uroczych postaci rysunkowych. Zobacz jak wyglądają!

Gwiazdy w wersji uroczych postaci rysunkowych. Zobacz jak wyglądają!

Jesteś w ciąży? Dowiedz się jak wybrać naturalne kosmetyki, które nie zaszkodzą dziecku

Jesteś w ciąży? Dowiedz się jak wybrać naturalne kosmetyki, które nie zaszkodzą dziecku

Manicure lakierem holograficznym krok po kroku

Manicure lakierem holograficznym krok po kroku

5 rzeczy, na które facet zwraca uwagę kiedy idzie z tobą do łóżka PO RAZ PIERWSZY

5 rzeczy, na które facet zwraca uwagę kiedy idzie z tobą do łóżka PO RAZ PIERWSZY

5 tekstów, które obrażą każdego faceta. Lepiej tego nigdy nie mów!

5 tekstów, które obrażą każdego faceta. Lepiej tego nigdy nie mów!

NOWY TREND MAKIJAŻOWY- Kwiaty na powiekach!

NOWY TREND MAKIJAŻOWY- Kwiaty na powiekach!

10 zwrotów, które są dla związku tak samo ważne, jak wyznanie „kocham cię”

10 zwrotów, które są dla związku tak samo ważne, jak wyznanie „kocham cię”

Fokus na JEANSY – 10 inspiracji

Fokus na JEANSY – 10 inspiracji

10 wpadek CELEBRYTÓW, z których będziecie się śmiać do łez!

10 wpadek CELEBRYTÓW, z których będziecie się śmiać do łez!

3 najciekawsze premiery filmowe w MAJU

3 najciekawsze premiery filmowe w MAJU

Małe gesty FACETA, które znaczą bardzo wiele w związku

Małe gesty FACETA, które znaczą bardzo wiele w związku

5 książkowych nowości KWIETNIA

5 książkowych nowości KWIETNIA

16 SPOSOBÓW, którymi podniecisz każdego SAMCA w sekundę

16 SPOSOBÓW, którymi podniecisz każdego SAMCA w sekundę

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.