Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

Wybielająca maseczka do twarzy z dodatkiem soku z ogórka i cytryny

Wybielająca maseczka do twarzy z dodatkiem soku z ogórka i cytryny

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

O te rzeczy w związku martwi się każda KOBIETA, a każdy FACET zwyczajnie je OLEWA!

O te rzeczy w związku martwi się każda KOBIETA, a każdy FACET zwyczajnie je OLEWA!

Olejek do masażu – rozgrzewa i pięknie pachnie

Olejek do masażu – rozgrzewa i pięknie pachnie

JOGA dla mam – idealna po Porodzie

JOGA dla mam – idealna po Porodzie

Złote kolory jesieni 2018 – zobacz co będzie modne w tym sezonie

Złote kolory jesieni 2018 – zobacz co będzie modne w tym sezonie

WYBÓR MĘŻCZYZN –> 5 najlepszych pozycji seksualnych, poza łóżkiem

WYBÓR MĘŻCZYZN –> 5 najlepszych pozycji seksualnych, poza łóżkiem

10 nietypowych i nieoczywistych przyczyn wypadania włosów! WAŻNE!

10 nietypowych i nieoczywistych przyczyn wypadania włosów! WAŻNE!

10 filmów, które MUSISZ obejrzeć, jeśli właśnie się rozstałaś!

10 filmów, które MUSISZ obejrzeć, jeśli właśnie się rozstałaś!

Te rzeczy są WEDŁUG MĘŻCZYZN równie intymne co seks!

Te rzeczy są WEDŁUG MĘŻCZYZN równie intymne co seks!

FACECI WYLICZAJĄ: “To właśnie wtedy zrozumiałem, że ona jest tą jedyną!”

FACECI WYLICZAJĄ: “To właśnie wtedy zrozumiałem, że ona jest tą jedyną!”

10 powodów, przez które PODOBAJĄ NAM SIĘ zajęci faceci!

10 powodów, przez które PODOBAJĄ NAM SIĘ zajęci faceci!

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.