Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 stylizacji z wykorzystaniem kapelusza

10 stylizacji z wykorzystaniem kapelusza

Oto najpopularniejsza pozycja seksualna na świecie. Wcale NIE MISJONARSKA!

Oto najpopularniejsza pozycja seksualna na świecie. Wcale NIE MISJONARSKA!

TOP 5 fryzur dla bardzo długich włosów

TOP 5 fryzur dla bardzo długich włosów

Tatuaże – zwierzęta. Oto najciekawsze wzory

Tatuaże – zwierzęta. Oto najciekawsze wzory

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.