Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

8 ubrań i dodatków, które zdecydowanie nie służą wysokim kobietom

8 ubrań i dodatków, które zdecydowanie nie służą wysokim kobietom

Najmodniejsze kolory na paznokciach WIOSNA/LATO 2017

Najmodniejsze kolory na paznokciach WIOSNA/LATO 2017

Tak się zachowuje TYLKO zakochany mężczyzna!

Tak się zachowuje TYLKO zakochany mężczyzna!

10 cech, które powinien posiadać TWÓJ MĘŻCZYZNA!

10 cech, które powinien posiadać TWÓJ MĘŻCZYZNA!

Wiosenne propozycje minimalistycznego makijażu

Wiosenne propozycje minimalistycznego makijażu

Modowe inspiracje: różowa wiosna 2017

Modowe inspiracje: różowa wiosna 2017

Tych rzeczy WYSTRZEGAJĄ SIĘ kobiety z klasą

Tych rzeczy WYSTRZEGAJĄ SIĘ kobiety z klasą

Pozycje seksualne, których faceci nie znoszą, ale udają to przed nami

Pozycje seksualne, których faceci nie znoszą, ale udają to przed nami

Street fashion – 10 wiosennych inspiracji

Street fashion – 10 wiosennych inspiracji

Te celebrytki oszpeciły swoją twarz brzydkimi brwiami

Te celebrytki oszpeciły swoją twarz brzydkimi brwiami

4 ciepłe filmy, idealne na niedzielny wieczór

4 ciepłe filmy, idealne na niedzielny wieczór

Jak stosować eyeliner, aby pasował do kształtu oczu?

Jak stosować eyeliner, aby pasował do kształtu oczu?

Oto krótkie wiadomości SMS-owe, które błyskawicznie go podniecą!

Oto krótkie wiadomości SMS-owe, które błyskawicznie go podniecą!

8 komplementów, które uwielbiamy dostawać, a które nie są związane z wyglądem

8 komplementów, które uwielbiamy dostawać, a które nie są związane z wyglądem

10 kroków, by go w sobie rozkochać do szaleństwa!

10 kroków, by go w sobie rozkochać do szaleństwa!

5 rzeczy, które NIE DOPROWADZĄ go do orgazmu (mimo, że są bardzo przyjemne!)

5 rzeczy, które NIE DOPROWADZĄ go do orgazmu (mimo, że są bardzo przyjemne!)

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.