Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

Ułatw sobie życie: 10 sztuczek dla rodziców

Ułatw sobie życie: 10 sztuczek dla rodziców

7  dowodów na to, że STAJESZ SIĘ DLA NIEGO KIMŚ WYJĄTKOWYM!

7 dowodów na to, że STAJESZ SIĘ DLA NIEGO KIMŚ WYJĄTKOWYM!

6 inspiracji na luźną stylizację świąteczną

6 inspiracji na luźną stylizację świąteczną

6 trików, które podsycą waszą miłość! Naprawdę działają!

6 trików, które podsycą waszą miłość! Naprawdę działają!

7 rzeczy, których twój facet nienawidzi podczas SEKSU (lepiej tego nie rób!)

7 rzeczy, których twój facet nienawidzi podczas SEKSU (lepiej tego nie rób!)

7 fryzur idealnych na ŚWIĘTA!

7 fryzur idealnych na ŚWIĘTA!

ŚWIĄTECZNE zdobienie pomarańczy – 10 inspiracji

ŚWIĄTECZNE zdobienie pomarańczy – 10 inspiracji

11 PODSTAWOWYCH rzeczy, jakie mężczyźni chcą od kobiet

11 PODSTAWOWYCH rzeczy, jakie mężczyźni chcą od kobiet

8 powodów, przez które MĘŻCZYŹNI BOJĄ SIĘ pozycji 69!

8 powodów, przez które MĘŻCZYŹNI BOJĄ SIĘ pozycji 69!

8 pozycji seksualnych z wykorzystaniem PIŁKI! HOT!

8 pozycji seksualnych z wykorzystaniem PIŁKI! HOT!

10 RZECZY, które prawdziwy facet ceni bardziej niż duże CYCKI i PUPA

10 RZECZY, które prawdziwy facet ceni bardziej niż duże CYCKI i PUPA

8 najgorszych prezentów świątecznych dla FACETA!

8 najgorszych prezentów świątecznych dla FACETA!

13 znanych gwiazd, których prawdziwy wiek BARDZO CIĘ ZASKOCZY!

13 znanych gwiazd, których prawdziwy wiek BARDZO CIĘ ZASKOCZY!

10 fryzur, które oczarują KAŻDEGO faceta!

10 fryzur, które oczarują KAŻDEGO faceta!

7 sygnałów, że dla niego wasza znajomość to coś więcej niż tylko SEKS

7 sygnałów, że dla niego wasza znajomość to coś więcej niż tylko SEKS

GREENERY kolorem roku 2017 według Pantone!

GREENERY kolorem roku 2017 według Pantone!

Pełna relacja z konferencji inaugurującej Ogólnopolską Kampanię Diagnostyka jajnika!

W siedzibie Polskiej Agencji Prasowej (PAP) 22 września, odbyła się konferencja prasowa, która zainaugurowała pierwszą Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Diagnostyka jajnika” pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Poprowadziła ją, związana od wielu lat z Pierwszym Programem Polskiego Radia – Małgorzata Kownacka. ”. Obejrzyj całą konferencję!

 

Na początku konferencji przedstawiono badanie społeczne przeprowadzone przez Instytut badawczy IQS „na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych”. Podczas konferencji wystąpili m.in. prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński – Założyciel i Kierownik Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie oraz prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński – związany ze Szpitalem Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, wykładowca na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach, ambasadorka kampanii Anna Dereszowska, Marlena Zasadni – kobieta po chorobie oraz Ida Karpińska Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.
Partnerami merytoryczny nad kampanią zostały: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów: Ogólnopolskiej Sieci Labolatoriów Alab, AstraZeneca Pharma Polska, Genesis Centra Genetyki Medycznej, Golden Rose.
Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Vita”, ,,Moje Smaki Życia”, „Kropka TV”, „Warsaw Press”, „Imperium Kobiet” oraz portale abcZdrowie.pl, polki.pl, naobcasach.pl, planetakobiet.pl, 4allwoman.pl, zwrotnikRAKA.pl, PubliczneCentraOnkologii.pl.
Partnerami kampanii są: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, Koszulkowo, Finicky Film, e-Not Informatyka. Koszulkę kampanii zaprojektowała Ida Nowosielska – Deerlogo, zdjęcia wykonała Grażyna Gudejko, ubrania z kolekcji Doroty Goldpoint, Tyberiusz Marciniszyn – Fryzjer Stylista – Bagatela. Plakat kampanii przygotowała Aleksandra Frontczak.
Na potrzeby kampanii Instytut badawczy IQS przygotowała infografikę oraz animację multimedialną pokazującą wynik badania ankietowego na temat świadomości Polek o raku jajnika i konieczności wykonywania badań ginekologicznych.

loading...