Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

TOP 5 dziewczyńskich seriali

TOP 5 dziewczyńskich seriali

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

TOP 3 książki dla rodziców

TOP 3 książki dla rodziców

Second hand – mocny trend JESIENI 2017

Second hand – mocny trend JESIENI 2017

Fryzury gwiazd w wieku 50+

Fryzury gwiazd w wieku 50+

3 godziny relaksującej muzyki – idealnej po ciężkim dniu

3 godziny relaksującej muzyki – idealnej po ciężkim dniu

Przepis na maseczkę z białej glinki – idealna dla cery suchej i wrażliwej

Przepis na maseczkę z białej glinki – idealna dla cery suchej i wrażliwej

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

Pickup Volkswagena w sprzedaży już od 2009 roku

Volkswagen Samochody Użytkowe zaprezentował publicznie nowoczesnego pickupa po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego (IAA) w Hanowerze. Była to wersja przeznaczona dla morskich służb ratowniczych. Model ten nakreślił wizerunek przyszłych samochodów użytkowych Volkswagena.

Volkswagen zaprojektował pickupa całkowicie od nowa. Studyjny model ma 5,18 metra długości i choć nie został oparty na żadnym istniejącym modelu VW, to w dużej mierze wykorzystuje to, co w nich najlepsze: nowoczesne, mocne i jednocześnie oszczędne silniki wysokoprężne z turbosprężarką (TDI) i układem wtryskowym Common-Rail najnowszej generacji. Nie ma na świecie pickupa, który mógłby się równać z doskonałymi wartościami spalania i emisji, jakimi mogą się pochwalić skonstruowane w Niemczech silniki benzynowe i wysokoprężne z bezpośrednim wtryskiem. 

Całkowitą nowością jest również design tego samochodu. W studyjnym pickupie widać wyraźnie nowe stylistyczne DNA Volkswagena, zaprezentowane po raz pierwszy w Scirocco i Golfie szóstej generacji. Pickup jest pierwszym samochodem użytkowym Volkswagena,w którym zastosowano nowy „kod genetyczny”. Główny projektant koncernu – Walter de Silva – skomentował to następująco: „Zestawiliśmy pewne podstawowe elementy – określane jako historyczne DNA, które odziedziczą nowe projekty Volkswagena. Wszyscy oglądający nasze samochody będą odnosić wrażenie, że patrzą na coś znajomego, a jednocześnie nowego.”

Znajomy, a jednak nowy

– takie wrażenie doskonale pasuje do studyjnego pickupa.

Do znanych elementów należą czyste i pełne siły płaszczyzny nadwozia a także precyzja z jaką poszczególne strefy nadwozia łączą się ze sobą. Na szczególną uwagę zasługuje kontur powyżej klamek, który z jednej strony oddziela od siebie drzwi i płaszczyzny okien, z drugiej strony rozciąga się od słupka C, przez drzwi do przedniego błotnika i zderzaka. Jest to linia, która w wyjątkowy sposób kształtuje cały samochód. O najwyższej wartości świadczą również takie elementy stylistyczne jak poziomy układ osłony chłodnicy  wbudowanym symbolem VW oraz reflektory włączone w całość linii grilla. Dzięki nim przód nadwozia o szerokości 1,9 metra robi naprawdę wyjątkowe wrażenie. Inaczej niż w przypadku konkurencji pickup VW mieści europaletę nie tylko wzdłuż lecz również w poprzek przestrzeni ładunkowej.

Głównymi rynkami dla nowego pickupa będą Ameryka Południowa, Afryka Północna i Australia. W tych regionach świata popyt na pickupy, które ze względu na swoją wszechstronność wykorzystywane są jako samochody użytkowe i weekendowe, jest bardzo duży. Nowy pickup będzie produkowany w argentyńskich zakładach Volkswagena „Pacheco“ i zostanie wprowadzony do sprzedaży, jeszcze w 2009 roku na rynek Ameryki Południowej. W Europie samochód pojawi się w 2010 roku.