Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

Pizza na grubym czy na cienkim spodzie? Sprawdź przepisy na oba warianty

Pizza na grubym czy na cienkim spodzie? Sprawdź przepisy na oba warianty

8 sposobów, w jaki prawdziwy mężczyzna okazuje miłość!

8 sposobów, w jaki prawdziwy mężczyzna okazuje miłość!

Pickup Volkswagena w sprzedaży już od 2009 roku

Volkswagen Samochody Użytkowe zaprezentował publicznie nowoczesnego pickupa po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego (IAA) w Hanowerze. Była to wersja przeznaczona dla morskich służb ratowniczych. Model ten nakreślił wizerunek przyszłych samochodów użytkowych Volkswagena.

Volkswagen zaprojektował pickupa całkowicie od nowa. Studyjny model ma 5,18 metra długości i choć nie został oparty na żadnym istniejącym modelu VW, to w dużej mierze wykorzystuje to, co w nich najlepsze: nowoczesne, mocne i jednocześnie oszczędne silniki wysokoprężne z turbosprężarką (TDI) i układem wtryskowym Common-Rail najnowszej generacji. Nie ma na świecie pickupa, który mógłby się równać z doskonałymi wartościami spalania i emisji, jakimi mogą się pochwalić skonstruowane w Niemczech silniki benzynowe i wysokoprężne z bezpośrednim wtryskiem. 

Całkowitą nowością jest również design tego samochodu. W studyjnym pickupie widać wyraźnie nowe stylistyczne DNA Volkswagena, zaprezentowane po raz pierwszy w Scirocco i Golfie szóstej generacji. Pickup jest pierwszym samochodem użytkowym Volkswagena,w którym zastosowano nowy „kod genetyczny”. Główny projektant koncernu – Walter de Silva – skomentował to następująco: „Zestawiliśmy pewne podstawowe elementy – określane jako historyczne DNA, które odziedziczą nowe projekty Volkswagena. Wszyscy oglądający nasze samochody będą odnosić wrażenie, że patrzą na coś znajomego, a jednocześnie nowego.”

Znajomy, a jednak nowy

– takie wrażenie doskonale pasuje do studyjnego pickupa.

Do znanych elementów należą czyste i pełne siły płaszczyzny nadwozia a także precyzja z jaką poszczególne strefy nadwozia łączą się ze sobą. Na szczególną uwagę zasługuje kontur powyżej klamek, który z jednej strony oddziela od siebie drzwi i płaszczyzny okien, z drugiej strony rozciąga się od słupka C, przez drzwi do przedniego błotnika i zderzaka. Jest to linia, która w wyjątkowy sposób kształtuje cały samochód. O najwyższej wartości świadczą również takie elementy stylistyczne jak poziomy układ osłony chłodnicy  wbudowanym symbolem VW oraz reflektory włączone w całość linii grilla. Dzięki nim przód nadwozia o szerokości 1,9 metra robi naprawdę wyjątkowe wrażenie. Inaczej niż w przypadku konkurencji pickup VW mieści europaletę nie tylko wzdłuż lecz również w poprzek przestrzeni ładunkowej.

Głównymi rynkami dla nowego pickupa będą Ameryka Południowa, Afryka Północna i Australia. W tych regionach świata popyt na pickupy, które ze względu na swoją wszechstronność wykorzystywane są jako samochody użytkowe i weekendowe, jest bardzo duży. Nowy pickup będzie produkowany w argentyńskich zakładach Volkswagena „Pacheco“ i zostanie wprowadzony do sprzedaży, jeszcze w 2009 roku na rynek Ameryki Południowej. W Europie samochód pojawi się w 2010 roku.