Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

11 szczerych zdjęć, które pokazują, jak naprawdę wygląda MACIERZYŃSTWO

11 szczerych zdjęć, które pokazują, jak naprawdę wygląda MACIERZYŃSTWO

Joga w łóżku – idealna zaraz po przebudzeniu się

Joga w łóżku – idealna zaraz po przebudzeniu się

Oto najlepiej dobrane pary do ŁÓŻKA ze względu na ZNAKI ZODIAKU

Oto najlepiej dobrane pary do ŁÓŻKA ze względu na ZNAKI ZODIAKU

Te książki warto kupić w MAJU

Te książki warto kupić w MAJU

13 części KOBIECEGO CIAŁA, na punkcie których wariują FACECI

13 części KOBIECEGO CIAŁA, na punkcie których wariują FACECI

Jak szybko zaoszczędzić pieniądze?

Jak szybko zaoszczędzić pieniądze?

KAMASUTRA na lato i upalne dni – 12 pozycji

KAMASUTRA na lato i upalne dni – 12 pozycji

Jakie witaminy warto przyjmować w okresie karmienia piersią?

Jakie witaminy warto przyjmować w okresie karmienia piersią?

Pokonaj nadwagę siłą natury – jakie składniki suplementów odchudzających naprawdę działają?

Pokonaj nadwagę siłą natury – jakie składniki suplementów odchudzających naprawdę działają?

12 codziennych ZNAKÓW, że Twój partner jest w Tobie ZAKOCHANY po uszy

12 codziennych ZNAKÓW, że Twój partner jest w Tobie ZAKOCHANY po uszy

Tatuaż linie – 10 inspiracji

Tatuaż linie – 10 inspiracji

11 typów MANICURE, które wywołują wstręt u FACETÓW

11 typów MANICURE, które wywołują wstręt u FACETÓW

13 znaków, że facet NIE JEST zainteresowany Tobą

13 znaków, że facet NIE JEST zainteresowany Tobą

16 wakacyjnych POZYCJI na szybki numerek w domu i w plenerze

16 wakacyjnych POZYCJI na szybki numerek w domu i w plenerze

12 ruchów PODCZAS gry wstępnej, KTÓRE rozpalą go na maksa

12 ruchów PODCZAS gry wstępnej, KTÓRE rozpalą go na maksa

5 sygnałów, że wasz SEKS jest beznadziejny…

5 sygnałów, że wasz SEKS jest beznadziejny…

Pierwsza reklama telewizyjna firmy Wiśniowski

18 godzin pracy, 40 osób, najnowocześniejsza kamera Red One Epic – tak wyglądała produkcja pierwszego billboardu sponsorskiego firmy Wiśniowski. Jego telewizyjna premiera już we wrześniu. 

Firma Wiśniowski, istniejąca na rynku od 23 lat, wyprodukowała swoją pierwszą reklamę telewizyjną. To kolejny krok w promocji lidera bram garażowych i systemów ogrodzeniowych. Dotychczas reklamy marki Wiśniowski można było zobaczyć w prasie i Internecie.

Prestiż, bezpieczeństwo, funkcjonalność

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu w firmie Wiśniowski stwierdziła, że nastał odpowiedni czas na pojawienie się w telewizji. Billboard sponsorki ma być następstwem odświeżenia marki, wprowadzenia nowego logo oraz identyfikacji wizualnej. – Ta reklama to nie tylko chęć zakomunikowania o zmianie naszego logo. Chcemy przede wszystkim wyeksponować najważniejsze cech naszych wyrobów, takie jak: funkcjonalność, bezpieczeństwo, prestiż oraz wygodę w użyciu. Krótko mówiąc nasze produkty są ‚ukoronowaniem Twojej inwestycji – powiedziała na planie zdjęciowym Katarzyna Świderska.

Taka forma reklamy ma też wspomóc dystrybucję. – Dystrybutorzy, którzy oferują nasze bramy i ogrodzenia nie mogą mieć wątpliwości co do ich jakości. Reklama telewizyjna to najlepszy sposób by obrazowo zakomunikować wszystkie argumenty przemawiające za kupnem produktów Wiśniowski – wyjaśnił Leszek Piotrowski, regionalny przedstawiciel handlowy w firmie Wiśniowski.

Kamera Red One Epic i 11-metrowy wysięgnik

Reklama telewizyjna realizowana przez Agencję Reklamową Aveex, została nakręcona w Łomiankach. Akcja rozgrywa się w plenerze. Młody mężczyzna wraca samochodem do domu. Nie wysiadając z auta, za pomocą pilota otwiera najpierw bramę posesyjną, a później garażową. Przed domem czeka na niego młoda kobieta. – Chcieliśmy w prosty i przejrzysty sposób, w kilku sekundach, pokazać pilota, ogrodzenie, bramę posesyjną i garażową, które mają dać poczucie komfortu klientowi – mówił Michał Tomasik, producent z Aveex. – Film pokazuje jak nasze produkty działają na co dzień – dodała Katarzyna Świderska.

Prace nad 8-sekundową reklamą trwały dwa dni. Tworzyła go 40-osobowa ekipa. Operatorem kamery był Petro Aleksowski, znany z realizacji takich filmów, jak „Cześć Tereska” i „Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć”. – Do realizacji reklamy telewizyjnej użyliśmy najlepszego sprzętu. Między innymi wykorzystaliśmy kamerę Red One Epic. Dokładnie takiego samego modelu mają używać twórcy nowego ‚Hobbita’. Dodatkowo wykorzystaliśmy 11-metrowy wysięgnik, jedyny w Polsce, który pozwolił dokładnie pokazać całą inwestycję ze wszystkimi produktami firmy Wiśniowski – podkreślił z dumą Michał Tomasik.

Reklamę będzie można obejrzeć już we wrześniu w Internecie oraz w telewizji – na antenie TVP, TVN oraz Discovery.

Zobacz, jak wyglądał realizacja reklamy Wiśniowski >> http://www.youtube.com/watch?v=dYFdM-iNKZM&feature=youtu.be