Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

10 pięknych makijaży, które w tym roku znalazłyśmy na Pinterest

10 pięknych makijaży, które w tym roku znalazłyśmy na Pinterest

12 zdań, które wypowie tylko ZAKOCHANY FACET

12 zdań, które wypowie tylko ZAKOCHANY FACET

RANKING POZYCJI w łóżku według facetów

RANKING POZYCJI w łóżku według facetów

9 SKRYTYCH pragnień facetów w łóżku

9 SKRYTYCH pragnień facetów w łóżku

Dekoracje świąteczne, które zrobisz w mniej niż 30 minut

Dekoracje świąteczne, które zrobisz w mniej niż 30 minut

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

Pomoc Domowa – czy istnieje pomoc domowa, która nigdy nie odpoczywa?

Tak. To nowa polska marka Pomoc Domowa – profesjonalna linia produktów czyszczących do zastosowania w warunkach domowych. Stworzona w oparciu o wieloletnie doświadczenie producenta chemii gospodarczej, wykorzystanie zagranicznych standardów i technologii Pomoc Domowa jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, dla których powszechnie dostępne na rynku środki nie są wystarczające.

Głównym zamysłem przy tworzeniu założeń nowej marki było właśnie przeniesienie jakości i skuteczności produktów używanych w obiektach publicznych takich jak dworce, hotele, restauracje czy ośrodki SPA do warunków domowych.

Produkty Pomocy Domowej istotnie charakteryzują się niezwykłą skutecznością gdyż wyprodukowane są z wykorzystaniem najwyższej jakości surowców i nowoczesnych, czystych technologii przy jednoczesnym zapewnieniu pełnego bezpieczeństwa użycia przez Klientów indywidualnych. Dzięki połączeniu obiecującej strategii i dobrego designu powstał niezwykle przekonujący w swej prostocie produkt na światowym poziomie.

Pomoc Domowa zadebiutowała na rynku w lutym 2011 roku we wszystkich marketach sieci Castorama i większości największych marketów budowlanych, na terenie całej Polski. Dziś, pod marką Pomoc Domowa można już kupić aż 27 produktów o niespotykanej dotychczas w Polsce szerokiej gamie zastosowań, od środka do mycia łazienek w 3 delikatnych zapachach, poprzez środek do usuwania pleśni aż po płyn do czyszczenia popularnych latem w Polsce grilli. Do każdego typu zanieczyszczenia została opracowana unikalna receptura o doświadczalnie potwierdzonej skuteczności i gwarantowanym bezpieczeństwie użycia.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

Koncepcja wizualna marki stworzona przez jedno z czołowych polskich studiów brandingowych Brandy Design, oparta jest na kolorystyce i kształtach odwołujących się do skojarzeń z techniką. Duże litery i oszczędna typografia, z charakterystyczną dla projektów tej firmy prostotą, dają optymalną łatwość w odróżnieniu właściwego produktu. Logo z ikoną kobiety silnej i zadowolonej nadaje marce przyjazny charakter i przekonuje, że Pomoc Domowa skutecznie poradzi sobie z każdą sytuacją. Specjalnie zaprojektowane, przypominające gaśnice butelki z atomizerami i czarno-żółte kolory powszechnie kojarzone z ostrzegawczymi, łatwe do odnalezienia na półce w sklepie i w domu, odwołują sie do stylistyki produktów specjalistycznych.