Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej. ok

Polecane

11 szczerych zdjęć, które pokazują, jak naprawdę wygląda MACIERZYŃSTWO

11 szczerych zdjęć, które pokazują, jak naprawdę wygląda MACIERZYŃSTWO

Joga w łóżku – idealna zaraz po przebudzeniu się

Joga w łóżku – idealna zaraz po przebudzeniu się

Oto najlepiej dobrane pary do ŁÓŻKA ze względu na ZNAKI ZODIAKU

Oto najlepiej dobrane pary do ŁÓŻKA ze względu na ZNAKI ZODIAKU

Te książki warto kupić w MAJU

Te książki warto kupić w MAJU

13 części KOBIECEGO CIAŁA, na punkcie których wariują FACECI

13 części KOBIECEGO CIAŁA, na punkcie których wariują FACECI

Jak szybko zaoszczędzić pieniądze?

Jak szybko zaoszczędzić pieniądze?

KAMASUTRA na lato i upalne dni – 12 pozycji

KAMASUTRA na lato i upalne dni – 12 pozycji

Jakie witaminy warto przyjmować w okresie karmienia piersią?

Jakie witaminy warto przyjmować w okresie karmienia piersią?

Pokonaj nadwagę siłą natury – jakie składniki suplementów odchudzających naprawdę działają?

Pokonaj nadwagę siłą natury – jakie składniki suplementów odchudzających naprawdę działają?

12 codziennych ZNAKÓW, że Twój partner jest w Tobie ZAKOCHANY po uszy

12 codziennych ZNAKÓW, że Twój partner jest w Tobie ZAKOCHANY po uszy

Tatuaż linie – 10 inspiracji

Tatuaż linie – 10 inspiracji

11 typów MANICURE, które wywołują wstręt u FACETÓW

11 typów MANICURE, które wywołują wstręt u FACETÓW

13 znaków, że facet NIE JEST zainteresowany Tobą

13 znaków, że facet NIE JEST zainteresowany Tobą

16 wakacyjnych POZYCJI na szybki numerek w domu i w plenerze

16 wakacyjnych POZYCJI na szybki numerek w domu i w plenerze

12 ruchów PODCZAS gry wstępnej, KTÓRE rozpalą go na maksa

12 ruchów PODCZAS gry wstępnej, KTÓRE rozpalą go na maksa

5 sygnałów, że wasz SEKS jest beznadziejny…

5 sygnałów, że wasz SEKS jest beznadziejny…

Pomoc Domowa – czy istnieje pomoc domowa, która nigdy nie odpoczywa?

Tak. To nowa polska marka Pomoc Domowa – profesjonalna linia produktów czyszczących do zastosowania w warunkach domowych. Stworzona w oparciu o wieloletnie doświadczenie producenta chemii gospodarczej, wykorzystanie zagranicznych standardów i technologii Pomoc Domowa jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, dla których powszechnie dostępne na rynku środki nie są wystarczające.

Głównym zamysłem przy tworzeniu założeń nowej marki było właśnie przeniesienie jakości i skuteczności produktów używanych w obiektach publicznych takich jak dworce, hotele, restauracje czy ośrodki SPA do warunków domowych.

Produkty Pomocy Domowej istotnie charakteryzują się niezwykłą skutecznością gdyż wyprodukowane są z wykorzystaniem najwyższej jakości surowców i nowoczesnych, czystych technologii przy jednoczesnym zapewnieniu pełnego bezpieczeństwa użycia przez Klientów indywidualnych. Dzięki połączeniu obiecującej strategii i dobrego designu powstał niezwykle przekonujący w swej prostocie produkt na światowym poziomie.

Pomoc Domowa zadebiutowała na rynku w lutym 2011 roku we wszystkich marketach sieci Castorama i większości największych marketów budowlanych, na terenie całej Polski. Dziś, pod marką Pomoc Domowa można już kupić aż 27 produktów o niespotykanej dotychczas w Polsce szerokiej gamie zastosowań, od środka do mycia łazienek w 3 delikatnych zapachach, poprzez środek do usuwania pleśni aż po płyn do czyszczenia popularnych latem w Polsce grilli. Do każdego typu zanieczyszczenia została opracowana unikalna receptura o doświadczalnie potwierdzonej skuteczności i gwarantowanym bezpieczeństwie użycia.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

Koncepcja wizualna marki stworzona przez jedno z czołowych polskich studiów brandingowych Brandy Design, oparta jest na kolorystyce i kształtach odwołujących się do skojarzeń z techniką. Duże litery i oszczędna typografia, z charakterystyczną dla projektów tej firmy prostotą, dają optymalną łatwość w odróżnieniu właściwego produktu. Logo z ikoną kobiety silnej i zadowolonej nadaje marce przyjazny charakter i przekonuje, że Pomoc Domowa skutecznie poradzi sobie z każdą sytuacją. Specjalnie zaprojektowane, przypominające gaśnice butelki z atomizerami i czarno-żółte kolory powszechnie kojarzone z ostrzegawczymi, łatwe do odnalezienia na półce w sklepie i w domu, odwołują sie do stylistyki produktów specjalistycznych.