Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

Jak odpowiednio dobrać biustonosz?

Jak odpowiednio dobrać biustonosz?

Oto najłatwiejszy sposób na idealną kreskę eyelinerem

Oto najłatwiejszy sposób na idealną kreskę eyelinerem

Kosmetyki DIY: lawendowy tonik do twarzy

Kosmetyki DIY: lawendowy tonik do twarzy

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

5 typów kobiet, które mają największe szanse na MAŁŻEŃSTWO! Każdy facet chce mieć taką żonę…

5 typów kobiet, które mają największe szanse na MAŁŻEŃSTWO! Każdy facet chce mieć taką żonę…

10 sposobów, by Twój BYŁY zakochał się w Tobie ponownie!

10 sposobów, by Twój BYŁY zakochał się w Tobie ponownie!

10 dziwnych rzeczy, które faceci uwielbiają w kobietach. Wiedziałaś o tym?

10 dziwnych rzeczy, które faceci uwielbiają w kobietach. Wiedziałaś o tym?

Przegląd klasycznych płaszczy na jesień-zima 2017/2018

Przegląd klasycznych płaszczy na jesień-zima 2017/2018

10 makijaży, które obrzydzają FACETÓW

10 makijaży, które obrzydzają FACETÓW

9 miejsc na MĘSKIM ciele, których lepiej nie DOTYKAJCIE!

9 miejsc na MĘSKIM ciele, których lepiej nie DOTYKAJCIE!

5 rodzajów PIESZCZOT, o których marzy każdy mężczyzna

5 rodzajów PIESZCZOT, o których marzy każdy mężczyzna

5 zachowań, które zniechęcają Twojego faceta do SEKSU z tobą

5 zachowań, które zniechęcają Twojego faceta do SEKSU z tobą

OKIEM FACETÓW: 10 gestów, które ich najbardziej rozpalają

OKIEM FACETÓW: 10 gestów, które ich najbardziej rozpalają

13 oznak, że FACETOWI naprawdę na tobie ZALEŻY

13 oznak, że FACETOWI naprawdę na tobie ZALEŻY

„PRacownik” – Hubert Hurbanski, czyli PR egzystencjalnie

„PRacownik” to książka pisarza występującego pod pseudonimem Hubert Hurbański. Jest to powieść, której akcja toczy się w klimacie agencji Public Relations. Czytelnik w nietypowy sposób poznaje mechanizmy budowania wizerunku oraz promocji firm. Książka ukazuje także zależność jaka istnieje między dziennikarzami a światem PR.

Pierwsza powieść o polskim Public Relations w Breslau

Debiut literacki pt. PRacownik pisarza występującego pod pseudonimem Hubert Hurbański ukaże się w księgarniach i salonach prasowych już w październiku 2009 r. Będzie to pierwsza książka fabularna, której akcja osadzona jest w środowisku agencji Public Relations.

Na półki trafi nieprzeciętna i jedyna w swoim rodzaju pozycja. Jej głównym bohaterem i narratorem jednocześnie jest młody absolwent uniwersytetu, który trafia do jednej z prywatnych wrocławskich (Breslau) agencji, zajmujących się promocją oraz budową wizerunku firm i przedsiębiorstw.

Wydawca w taki sposób wyraża się o tej niezwykłej książce:
– Dzięki niej Czytelnik w niebanalny sposób wkracza w rzeczywistość branży PR, poznaje mechanizmy budowania medialnego wizerunku firm i korporacji oraz promocji poszczególnych marek znanych z Internetu, pierwszych stron gazet i magazynów („step by step”). „PRacownik” otwiera oczy na bliskie zależności i wspólne interesy łączące dziennikarzy (media) i PR, z których zwykły czytelnik prasy nie zdaje sobie nawet sprawy! Ponadto i przede wszystkim powieść pt. „PRacownik” czyta się jednym tchem w każdym miejscu i czasie!

Dzięki tej powieści zaczyna się rozumieć, że bez względu na wykonywany zawód i jego prestiż, człowiek decydując się na bycie „PRacownikiem”, zaczyna budować swój własny wizerunek, staje się PR-owcem swojego stylu życia, aż do chwili, gdy dociera do niego, że nie ma ucieczki od wykreowanego wizerunku…Taki człowiek pewnego dnia konstatuje, że jest „PRacownikiem”!…

O autorze z kolei wiemy niewiele. Jedyne dane jakie możemy znaleźć na okładce książki informują czytelnika o tym, że autor PRacownika pragnie pozostać anonimowy. Jest to dla niego ważne, ponieważ jest osobą współpracującą z ogromną rzeszą dziennikarzy w całym kraju i wciąż czynnie uprawiającą zawód PR-owca w jednej z wrocławskich agencji Public Relations. Jako że treść powieści odkrywa wiele tajemnic i sekretów ludzi reklamy oraz promocji, którym nierzadko zależy na ich nie ujawnianiu, autor obawia się sygnować powieść swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

Wstępne, sygnalne działania promujące wydanie książki trwają już od kwietnia 2009 r. w Internecie, m.in. na portalach myspace.com i nasza-klasa.pl.

Jedyne więc co pozostaje nam, pracownikom, to czekać, aż ta wyjątkowa (a dla ludzi z branży – obowiązkowa) lektura pojawi się na półkach księgarń i salonów prasowych.
– Ja, ze swojej strony, chciałabym życzyć wszystkim Państwu miłej i (nie)spokojnej lektury – dodaje, uśmiechając się tajemniczo, Natalia Mirowska, Redaktor Naczelna Wydawnictwa Promocyjnego ALBATROS.

Data I wydania: październik 2009 r.
Tytuł: PRacownik
Autor: Hubert Hurbański
Więcej informacji na: www.myspace.com/huberthurbanski, http://nasza-klasa.pl/profile/24189257
Wydawnictwo Promocyjne „ALBATROS”
ISBN 978-83-88038-66-2