Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Triki makijażowe, które odejmują lat! Zdjęcia przed i po!

Triki makijażowe, które odejmują lat! Zdjęcia przed i po!

Sprawdź czy masz cechy kobiety, którą FACECI zawsze będą ADOROWAĆ!

Sprawdź czy masz cechy kobiety, którą FACECI zawsze będą ADOROWAĆ!

MĘSKIM ZDANIEM: Oto lista błędów, których nigdy nie darujemy KOBIECIE!

MĘSKIM ZDANIEM: Oto lista błędów, których nigdy nie darujemy KOBIECIE!

FACECI WYLICZAJĄ: Jeśli zadamy ci jedno z tych pytań to NIE MAMY DO CIEBIE ZAUFANIA!

FACECI WYLICZAJĄ: Jeśli zadamy ci jedno z tych pytań to NIE MAMY DO CIEBIE ZAUFANIA!

Jak wysmuklić okrągłą twarz? Te fryzury optycznie wyszczuplają!

Jak wysmuklić okrągłą twarz? Te fryzury optycznie wyszczuplają!

10 filmów na dzisiejszy wieczór! Rozerwij się!!! (same genialne propozycje)

10 filmów na dzisiejszy wieczór! Rozerwij się!!! (same genialne propozycje)

20 inspiracji na noszenie PŁASZCZA! To jest teraz modne!

20 inspiracji na noszenie PŁASZCZA! To jest teraz modne!

MĘSKIM ZDANIEM: Jeśli masz takie cechy wyglądu to nie bój się, że zostaniesz singielką!

MĘSKIM ZDANIEM: Jeśli masz takie cechy wyglądu to nie bój się, że zostaniesz singielką!

Fryzury idealne na randkę. Każda kobieta wygląda w nich romantycznie!

Fryzury idealne na randkę. Każda kobieta wygląda w nich romantycznie!

Co robić, aby mieć mocniejszy ORGAZM? Kilka prostych sztuczek!

Co robić, aby mieć mocniejszy ORGAZM? Kilka prostych sztuczek!

To oznaki męskiej miłości, które łatwo można przegapić (uważaj, aby potem nie żałować)

To oznaki męskiej miłości, które łatwo można przegapić (uważaj, aby potem nie żałować)

FACECI WYLICZAJĄ: Gdy tak do ciebie mówimy to znaczy, że JESTEŚ WYJĄTKOWA!

FACECI WYLICZAJĄ: Gdy tak do ciebie mówimy to znaczy, że JESTEŚ WYJĄTKOWA!

FACECI PODPOWIADAJĄ: Jeśli chcesz nas poderwać powinnaś zacząć od tych słów…..

FACECI PODPOWIADAJĄ: Jeśli chcesz nas poderwać powinnaś zacząć od tych słów…..

Idealne pozycje seksualne dla kobiet, które nie akceptują swojego ciała!

Idealne pozycje seksualne dla kobiet, które nie akceptują swojego ciała!

Jak ukarać swojego byłego za to, że CIĘ ZOSTAWIŁ? 10 pomysłów!

Jak ukarać swojego byłego za to, że CIĘ ZOSTAWIŁ? 10 pomysłów!

Kobiece kłamstwa, w które nie wierzy żaden MĘŻCZYZNA!

Kobiece kłamstwa, w które nie wierzy żaden MĘŻCZYZNA!

Przebojowa Paczka HITa doceniona przez handlowców!

Ciastka HIT weszły do sprzedaży w 1994 roku. W tym roku marka otrzymała dwie nagrody: FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010. Jest to potwierdzenie szczególnej roli produktów w asortymencie rynku sprzedaży detalicznej oraz bodziec do dalszego rozwoju marki.

W czerwcu marka HIT otrzymała dwie nagrody będące wyrazem uznania rynku handlu detalicznego w Polsce. Perła FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010 to potwierdzenie wcześniejszych informacji: HIT 250 g o smaku czekoladowym to SKU Nr 1 na rynku ciastek*. Marka HIT to lider segmentu, z udziałami na poziomie 47,79%**.

Konkurs Przeboje FMCG (kontynuacja wcześniejszych Oscarów FMCG) zorganizowany został po raz siódmy przez magazyn Życie Handlowe i www.portalFMCG.pl. W pierwszym etapie konkursu jury, w składzie którego znaleźli się m.in. przedstawiciele Emperia Holding, Intermarche, AC Nielsen oraz Lewiatan Holding oceniło produkty w 27 kategoriach, biorąc pod uwagę datę wprowadzenia produktu na rynek, cenę, działania wspierające sprzedaż oraz dostępność i dystrybucję numeryczną produktu. W drugim etapie detaliści głosowali na produkty w danych kategoriach i to ich głosy
zadecydowały o zwycięstwie HITa.

Plebiscyt Perły Rynku FMCG został zorganizowany po raz czwarty wśród czytelników Wiadomości Handlowych. Właściciele lub kierownicy sklepów spożywczych wszystkich formatów, a także hipermarketów i supermarketów oraz hurtowni FMCG głosowali na najlepsze produkty w 55 kategoriach. Głosy zebrane przez niezależny instytut badawczy GfK Polonia pozwoliły wyłonić produkty, które zyskały miano Perły Rynku FMCG 2010.

Pierwsze miejsce przyznane przez czytelników obydwu magazynów stanowią kolejne potwierdzenie, że produkty marki HIT to ścisła elita kategorii ciastek i wafli paczkowanych. Już wcześniej wiedzieliśmy o tym, że HIT o smaku czekoladowym 250g to nr 1 w kategorii ciastek*, a marka HIT to absolutny lider w segmencie markiz, w którym posiada 47,79% udziału**.

Głosy oddane przez przedstawicieli handlu są dla firmy Bahlsen niezwykle ważne. Firma traktuje je jako dowód zaufania swoich kontrahentów, potwierdzenie szczególnej roli produktów marki HIT w asortymencie polskiego rynku sprzedaży detalicznej. Nagrody traktuje jako zobowiązanie, bodziec do dalszego rozwoju marki, która w przyszłości zaproponuje nowości, które jeszcze nie jeden raz okażą się perłą na rynku.

Ciastka HIT istnieją na rynku polskim od 1994 roku. Oprócz czterech stałych wariantów smakowych (czekoladowy, orzechowy, kokosowy, waniliowy) HIT co roku zaskakuje swoich konsumentów limitowaną serią na sezon letni. W roku 2010 jest to produkt ‚Big City Life’ o smaku karmelowo-orzechowym. Przeprowadzony w 2009 roku relaunch opakowań sprawił, że HIT jest jeszcze bardziej widocznym i wyróżniającym się produktem. Nowy design jest jeszcze bardziej nowoczesny i dynamiczny, a wraz z silną kampanią telewizyjną przyczynia się do coraz większej sprzedaży wolumenowej. W tym roku sprzedaż wspierać będą również silne działania w Internecie, co z pewnością przełoży się na powodzenie sprzedażowe marki HIT.

* Bahlsen za Nielsen, cała Polska, sprzedaż wolumenowa w skumulowanym okresie rocznym IV 2009 – III 2010 na rynku ciastek i wafli paczkowanych z wyłączeniem marek własnych
** Bahlsen za Nielsen, cała Polska, udziały wartościowe w segmencie ciastek typu – markizy, w okresie luty-marzec 2010