Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Najmodniejsze tatuaże w 2018 roku! Zainspiruj się!

Najmodniejsze tatuaże w 2018 roku! Zainspiruj się!

10 dowodów na to, że FACET TRAKTUJE WASZ SEKS bardzo poważnie!

10 dowodów na to, że FACET TRAKTUJE WASZ SEKS bardzo poważnie!

MĘSKIE TYPY: 10 prezentów jakie chcemy znaleźć pod choinką!

MĘSKIE TYPY: 10 prezentów jakie chcemy znaleźć pod choinką!

10 książek, które były najczęściej czytane przez POLKI w 2018 roku!

10 książek, które były najczęściej czytane przez POLKI w 2018 roku!

10 kobiecych kompleksów, których mężczyzna NIE ROZUMIE, bo dla nich to nie problem!!

10 kobiecych kompleksów, których mężczyzna NIE ROZUMIE, bo dla nich to nie problem!!

Wyślij mu jeden z tych FILMÓW, a on oszaleje z podniecenia! (i zaraz się u ciebie zjawi)

Wyślij mu jeden z tych FILMÓW, a on oszaleje z podniecenia! (i zaraz się u ciebie zjawi)

Perfumy na prezent – jak to zrobić?

Perfumy na prezent – jak to zrobić?

TOP 15: pozycje seksualne, za którymi SZALEJE KAŻDY prawdziwy FACET!

TOP 15: pozycje seksualne, za którymi SZALEJE KAŻDY prawdziwy FACET!

Jeśli masz na sobie taki strój na 100% FACECI będą na ciebie zerkać!

Jeśli masz na sobie taki strój na 100% FACECI będą na ciebie zerkać!

15 pomysłów jak się uczesać na wieczór wigilijny 2018!

15 pomysłów jak się uczesać na wieczór wigilijny 2018!

8 NIECENZURALNYCH pomysłów na sex, które miewa KAŻDY FACET!

8 NIECENZURALNYCH pomysłów na sex, które miewa KAŻDY FACET!

12 NIEPRZYZWOITYCH tekstów, którymi ROZGRZEJESZ KAŻDEGO FACETA!

12 NIEPRZYZWOITYCH tekstów, którymi ROZGRZEJESZ KAŻDEGO FACETA!

10 genialnych stylizacji do PRACY! Wzbudzisz zainteresowanie!

10 genialnych stylizacji do PRACY! Wzbudzisz zainteresowanie!

15 rzeczy, które usłyszysz od FACETA, tylko wtedy gdy naprawdę mu się spodobałaś!

15 rzeczy, które usłyszysz od FACETA, tylko wtedy gdy naprawdę mu się spodobałaś!

Te makijaż SZPECĄ do granic możliwości! UWAGA! Przerażające zdjęcia!

Te makijaż SZPECĄ do granic możliwości! UWAGA! Przerażające zdjęcia!

15 komplementów, których WYCZEKUJE każdy FACET! (rozmiłuj go w sobie!)

15 komplementów, których WYCZEKUJE każdy FACET! (rozmiłuj go w sobie!)

Przebojowa Paczka HITa doceniona przez handlowców!

Ciastka HIT weszły do sprzedaży w 1994 roku. W tym roku marka otrzymała dwie nagrody: FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010. Jest to potwierdzenie szczególnej roli produktów w asortymencie rynku sprzedaży detalicznej oraz bodziec do dalszego rozwoju marki.

W czerwcu marka HIT otrzymała dwie nagrody będące wyrazem uznania rynku handlu detalicznego w Polsce. Perła FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010 to potwierdzenie wcześniejszych informacji: HIT 250 g o smaku czekoladowym to SKU Nr 1 na rynku ciastek*. Marka HIT to lider segmentu, z udziałami na poziomie 47,79%**.

Konkurs Przeboje FMCG (kontynuacja wcześniejszych Oscarów FMCG) zorganizowany został po raz siódmy przez magazyn Życie Handlowe i www.portalFMCG.pl. W pierwszym etapie konkursu jury, w składzie którego znaleźli się m.in. przedstawiciele Emperia Holding, Intermarche, AC Nielsen oraz Lewiatan Holding oceniło produkty w 27 kategoriach, biorąc pod uwagę datę wprowadzenia produktu na rynek, cenę, działania wspierające sprzedaż oraz dostępność i dystrybucję numeryczną produktu. W drugim etapie detaliści głosowali na produkty w danych kategoriach i to ich głosy
zadecydowały o zwycięstwie HITa.

Plebiscyt Perły Rynku FMCG został zorganizowany po raz czwarty wśród czytelników Wiadomości Handlowych. Właściciele lub kierownicy sklepów spożywczych wszystkich formatów, a także hipermarketów i supermarketów oraz hurtowni FMCG głosowali na najlepsze produkty w 55 kategoriach. Głosy zebrane przez niezależny instytut badawczy GfK Polonia pozwoliły wyłonić produkty, które zyskały miano Perły Rynku FMCG 2010.

Pierwsze miejsce przyznane przez czytelników obydwu magazynów stanowią kolejne potwierdzenie, że produkty marki HIT to ścisła elita kategorii ciastek i wafli paczkowanych. Już wcześniej wiedzieliśmy o tym, że HIT o smaku czekoladowym 250g to nr 1 w kategorii ciastek*, a marka HIT to absolutny lider w segmencie markiz, w którym posiada 47,79% udziału**.

Głosy oddane przez przedstawicieli handlu są dla firmy Bahlsen niezwykle ważne. Firma traktuje je jako dowód zaufania swoich kontrahentów, potwierdzenie szczególnej roli produktów marki HIT w asortymencie polskiego rynku sprzedaży detalicznej. Nagrody traktuje jako zobowiązanie, bodziec do dalszego rozwoju marki, która w przyszłości zaproponuje nowości, które jeszcze nie jeden raz okażą się perłą na rynku.

Ciastka HIT istnieją na rynku polskim od 1994 roku. Oprócz czterech stałych wariantów smakowych (czekoladowy, orzechowy, kokosowy, waniliowy) HIT co roku zaskakuje swoich konsumentów limitowaną serią na sezon letni. W roku 2010 jest to produkt ‚Big City Life’ o smaku karmelowo-orzechowym. Przeprowadzony w 2009 roku relaunch opakowań sprawił, że HIT jest jeszcze bardziej widocznym i wyróżniającym się produktem. Nowy design jest jeszcze bardziej nowoczesny i dynamiczny, a wraz z silną kampanią telewizyjną przyczynia się do coraz większej sprzedaży wolumenowej. W tym roku sprzedaż wspierać będą również silne działania w Internecie, co z pewnością przełoży się na powodzenie sprzedażowe marki HIT.

* Bahlsen za Nielsen, cała Polska, sprzedaż wolumenowa w skumulowanym okresie rocznym IV 2009 – III 2010 na rynku ciastek i wafli paczkowanych z wyłączeniem marek własnych
** Bahlsen za Nielsen, cała Polska, udziały wartościowe w segmencie ciastek typu – markizy, w okresie luty-marzec 2010