Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

11 RZECZY, przez które kobiety są dla facetów mniej ATRAKCYJNE – zobacz, czy tego nie robisz

11 RZECZY, przez które kobiety są dla facetów mniej ATRAKCYJNE – zobacz, czy tego nie robisz

9 naprawdę DROBNYCH gestów, które zrobi kobieta i od razu PODOBA się facetom!!!!!

9 naprawdę DROBNYCH gestów, które zrobi kobieta i od razu PODOBA się facetom!!!!!

10 jasnych znaków, że ON wykorzystuje Cię i wcale nie chce być z Tobą

10 jasnych znaków, że ON wykorzystuje Cię i wcale nie chce być z Tobą

TOP 10 rzeczy w naszym wyglądzie, które baaaaaaardzo brzydzą facetów

TOP 10 rzeczy w naszym wyglądzie, które baaaaaaardzo brzydzą facetów

DLA NIEJ: 10 pozycji, które dają kobietom największą rozkosz

DLA NIEJ: 10 pozycji, które dają kobietom największą rozkosz

10 CELEBRYTEK, których naprawdę NIE DA SIĘ rozpoznać bez warstwy tapety – NOWE ZDJĘCIA!!!!!

10 CELEBRYTEK, których naprawdę NIE DA SIĘ rozpoznać bez warstwy tapety – NOWE ZDJĘCIA!!!!!

10 tekstów, które wypowiada mężczyzna JEDYNIE kiedy kobieta bardzo mu się podoba

10 tekstów, które wypowiada mężczyzna JEDYNIE kiedy kobieta bardzo mu się podoba

Przebojowa Paczka HITa doceniona przez handlowców!

Ciastka HIT weszły do sprzedaży w 1994 roku. W tym roku marka otrzymała dwie nagrody: FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010. Jest to potwierdzenie szczególnej roli produktów w asortymencie rynku sprzedaży detalicznej oraz bodziec do dalszego rozwoju marki.

W czerwcu marka HIT otrzymała dwie nagrody będące wyrazem uznania rynku handlu detalicznego w Polsce. Perła FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010 to potwierdzenie wcześniejszych informacji: HIT 250 g o smaku czekoladowym to SKU Nr 1 na rynku ciastek*. Marka HIT to lider segmentu, z udziałami na poziomie 47,79%**.

Konkurs Przeboje FMCG (kontynuacja wcześniejszych Oscarów FMCG) zorganizowany został po raz siódmy przez magazyn Życie Handlowe i www.portalFMCG.pl. W pierwszym etapie konkursu jury, w składzie którego znaleźli się m.in. przedstawiciele Emperia Holding, Intermarche, AC Nielsen oraz Lewiatan Holding oceniło produkty w 27 kategoriach, biorąc pod uwagę datę wprowadzenia produktu na rynek, cenę, działania wspierające sprzedaż oraz dostępność i dystrybucję numeryczną produktu. W drugim etapie detaliści głosowali na produkty w danych kategoriach i to ich głosy
zadecydowały o zwycięstwie HITa.

Plebiscyt Perły Rynku FMCG został zorganizowany po raz czwarty wśród czytelników Wiadomości Handlowych. Właściciele lub kierownicy sklepów spożywczych wszystkich formatów, a także hipermarketów i supermarketów oraz hurtowni FMCG głosowali na najlepsze produkty w 55 kategoriach. Głosy zebrane przez niezależny instytut badawczy GfK Polonia pozwoliły wyłonić produkty, które zyskały miano Perły Rynku FMCG 2010.

Pierwsze miejsce przyznane przez czytelników obydwu magazynów stanowią kolejne potwierdzenie, że produkty marki HIT to ścisła elita kategorii ciastek i wafli paczkowanych. Już wcześniej wiedzieliśmy o tym, że HIT o smaku czekoladowym 250g to nr 1 w kategorii ciastek*, a marka HIT to absolutny lider w segmencie markiz, w którym posiada 47,79% udziału**.

Głosy oddane przez przedstawicieli handlu są dla firmy Bahlsen niezwykle ważne. Firma traktuje je jako dowód zaufania swoich kontrahentów, potwierdzenie szczególnej roli produktów marki HIT w asortymencie polskiego rynku sprzedaży detalicznej. Nagrody traktuje jako zobowiązanie, bodziec do dalszego rozwoju marki, która w przyszłości zaproponuje nowości, które jeszcze nie jeden raz okażą się perłą na rynku.

Ciastka HIT istnieją na rynku polskim od 1994 roku. Oprócz czterech stałych wariantów smakowych (czekoladowy, orzechowy, kokosowy, waniliowy) HIT co roku zaskakuje swoich konsumentów limitowaną serią na sezon letni. W roku 2010 jest to produkt ‚Big City Life’ o smaku karmelowo-orzechowym. Przeprowadzony w 2009 roku relaunch opakowań sprawił, że HIT jest jeszcze bardziej widocznym i wyróżniającym się produktem. Nowy design jest jeszcze bardziej nowoczesny i dynamiczny, a wraz z silną kampanią telewizyjną przyczynia się do coraz większej sprzedaży wolumenowej. W tym roku sprzedaż wspierać będą również silne działania w Internecie, co z pewnością przełoży się na powodzenie sprzedażowe marki HIT.

* Bahlsen za Nielsen, cała Polska, sprzedaż wolumenowa w skumulowanym okresie rocznym IV 2009 – III 2010 na rynku ciastek i wafli paczkowanych z wyłączeniem marek własnych
** Bahlsen za Nielsen, cała Polska, udziały wartościowe w segmencie ciastek typu – markizy, w okresie luty-marzec 2010