Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Czy watro skrócić włosy? Te zdjęcia przekonają cię, że tak!

Czy watro skrócić włosy? Te zdjęcia przekonają cię, że tak!

IDEALNE TOREBKI NA LATO! (plecione,koszyki,haftowane)

IDEALNE TOREBKI NA LATO! (plecione,koszyki,haftowane)

Najmodniejsze stroje KĄPIELOWE 2018 (wyszczuplają,optycznie powiększają biust)

Najmodniejsze stroje KĄPIELOWE 2018 (wyszczuplają,optycznie powiększają biust)

15 rzeczy, które według CIEBIE ODBIERAJĄ CI URODĘ, a według FACETÓW DODAJĄ CI UROKU!

15 rzeczy, które według CIEBIE ODBIERAJĄ CI URODĘ, a według FACETÓW DODAJĄ CI UROKU!

5 produktów spożywczych, które warto zjeść po TRENINGU FIZYCZNYM

5 produktów spożywczych, które warto zjeść po TRENINGU FIZYCZNYM

Domowa odżywka do paznokci z oliwy z oliwek i cytryny

Domowa odżywka do paznokci z oliwy z oliwek i cytryny

Maska do włosów suchych z AWOKADO – zrób ją sama!

Maska do włosów suchych z AWOKADO – zrób ją sama!

MĘŻCZYŹNI PRZESTRZEGAJĄ: Jeśli wypowiesz to zdanie jesteś dla nas SKREŚLONA

MĘŻCZYŹNI PRZESTRZEGAJĄ: Jeśli wypowiesz to zdanie jesteś dla nas SKREŚLONA

10 komedii, które ROZŚMIESZĄ CIĘ DO ŁEZ!

10 komedii, które ROZŚMIESZĄ CIĘ DO ŁEZ!

Te sztuczki POKOCHA KAŻDA PANI DOMU! (przepis na naturalne środki czystości)

Te sztuczki POKOCHA KAŻDA PANI DOMU! (przepis na naturalne środki czystości)

DŻINSOWE SPODENKI- jak nosić, do czego pasują (gotowe stylizacje)

DŻINSOWE SPODENKI- jak nosić, do czego pasują (gotowe stylizacje)

FACECI WYLICZAJĄ- dziewczyny nie pytajcie nas o to, bo łamiecie NAM SERCA!

FACECI WYLICZAJĄ- dziewczyny nie pytajcie nas o to, bo łamiecie NAM SERCA!

15 ubrań, które powinnaś JUŻ DZIŚ WYRZUCIĆ Z SZAFY!

15 ubrań, które powinnaś JUŻ DZIŚ WYRZUCIĆ Z SZAFY!

Sprytne triki, które pomogą UTRZYMAĆ PORZĄDEK W DOMU!

Sprytne triki, które pomogą UTRZYMAĆ PORZĄDEK W DOMU!

TATUAŻE  – te wzory warto sobie zrobić w te wakacje!

TATUAŻE – te wzory warto sobie zrobić w te wakacje!

8 najlepszych STYLIZACJI gwiazd – seksowne i łatwe do zgapienia

8 najlepszych STYLIZACJI gwiazd – seksowne i łatwe do zgapienia

Przebojowa Paczka HITa doceniona przez handlowców!

Ciastka HIT weszły do sprzedaży w 1994 roku. W tym roku marka otrzymała dwie nagrody: FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010. Jest to potwierdzenie szczególnej roli produktów w asortymencie rynku sprzedaży detalicznej oraz bodziec do dalszego rozwoju marki.

W czerwcu marka HIT otrzymała dwie nagrody będące wyrazem uznania rynku handlu detalicznego w Polsce. Perła FMCG 2010 i Przebój Rynku FMCG 2010 to potwierdzenie wcześniejszych informacji: HIT 250 g o smaku czekoladowym to SKU Nr 1 na rynku ciastek*. Marka HIT to lider segmentu, z udziałami na poziomie 47,79%**.

Konkurs Przeboje FMCG (kontynuacja wcześniejszych Oscarów FMCG) zorganizowany został po raz siódmy przez magazyn Życie Handlowe i www.portalFMCG.pl. W pierwszym etapie konkursu jury, w składzie którego znaleźli się m.in. przedstawiciele Emperia Holding, Intermarche, AC Nielsen oraz Lewiatan Holding oceniło produkty w 27 kategoriach, biorąc pod uwagę datę wprowadzenia produktu na rynek, cenę, działania wspierające sprzedaż oraz dostępność i dystrybucję numeryczną produktu. W drugim etapie detaliści głosowali na produkty w danych kategoriach i to ich głosy
zadecydowały o zwycięstwie HITa.

Plebiscyt Perły Rynku FMCG został zorganizowany po raz czwarty wśród czytelników Wiadomości Handlowych. Właściciele lub kierownicy sklepów spożywczych wszystkich formatów, a także hipermarketów i supermarketów oraz hurtowni FMCG głosowali na najlepsze produkty w 55 kategoriach. Głosy zebrane przez niezależny instytut badawczy GfK Polonia pozwoliły wyłonić produkty, które zyskały miano Perły Rynku FMCG 2010.

Pierwsze miejsce przyznane przez czytelników obydwu magazynów stanowią kolejne potwierdzenie, że produkty marki HIT to ścisła elita kategorii ciastek i wafli paczkowanych. Już wcześniej wiedzieliśmy o tym, że HIT o smaku czekoladowym 250g to nr 1 w kategorii ciastek*, a marka HIT to absolutny lider w segmencie markiz, w którym posiada 47,79% udziału**.

Głosy oddane przez przedstawicieli handlu są dla firmy Bahlsen niezwykle ważne. Firma traktuje je jako dowód zaufania swoich kontrahentów, potwierdzenie szczególnej roli produktów marki HIT w asortymencie polskiego rynku sprzedaży detalicznej. Nagrody traktuje jako zobowiązanie, bodziec do dalszego rozwoju marki, która w przyszłości zaproponuje nowości, które jeszcze nie jeden raz okażą się perłą na rynku.

Ciastka HIT istnieją na rynku polskim od 1994 roku. Oprócz czterech stałych wariantów smakowych (czekoladowy, orzechowy, kokosowy, waniliowy) HIT co roku zaskakuje swoich konsumentów limitowaną serią na sezon letni. W roku 2010 jest to produkt ‚Big City Life’ o smaku karmelowo-orzechowym. Przeprowadzony w 2009 roku relaunch opakowań sprawił, że HIT jest jeszcze bardziej widocznym i wyróżniającym się produktem. Nowy design jest jeszcze bardziej nowoczesny i dynamiczny, a wraz z silną kampanią telewizyjną przyczynia się do coraz większej sprzedaży wolumenowej. W tym roku sprzedaż wspierać będą również silne działania w Internecie, co z pewnością przełoży się na powodzenie sprzedażowe marki HIT.

* Bahlsen za Nielsen, cała Polska, sprzedaż wolumenowa w skumulowanym okresie rocznym IV 2009 – III 2010 na rynku ciastek i wafli paczkowanych z wyłączeniem marek własnych
** Bahlsen za Nielsen, cała Polska, udziały wartościowe w segmencie ciastek typu – markizy, w okresie luty-marzec 2010