Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Te sygnały to dowód na to, że JESTEŚ DLA NIEGO ZBYT DOBRA!

Te sygnały to dowód na to, że JESTEŚ DLA NIEGO ZBYT DOBRA!

20 GENIALNYCH I PROSTYCH fryzur dla dziewczynki!

20 GENIALNYCH I PROSTYCH fryzur dla dziewczynki!

Wakacyjny MANICURE 2018 – 15 najlepszych propozycji

Wakacyjny MANICURE 2018 – 15 najlepszych propozycji

ŚLUB 2018: najciekawsze ozdoby i dodatki, które ZROBICIE SAMI! (za grosze)

ŚLUB 2018: najciekawsze ozdoby i dodatki, które ZROBICIE SAMI! (za grosze)

10 rzeczy, których nie powinnaś przechowywać w łazience!

10 rzeczy, których nie powinnaś przechowywać w łazience!

DOMOWE BIURO- 15 inspirujących pomysłów!

DOMOWE BIURO- 15 inspirujących pomysłów!

PLISOWANA SPÓDNICA- jak nosić, do czego pasuje, gotowe stylizacje!

PLISOWANA SPÓDNICA- jak nosić, do czego pasuje, gotowe stylizacje!

LEN W ROLI GŁÓWNEJ- najmodniejsze stylizacje 2018

LEN W ROLI GŁÓWNEJ- najmodniejsze stylizacje 2018

Nowości książkowe dla dzieci! NASZE TOP 10!

Nowości książkowe dla dzieci! NASZE TOP 10!

FACECI TYPUJĄ- makijaże, którymi nas UWODZICIE! Malujcie się tak dziewczyny!

FACECI TYPUJĄ- makijaże, którymi nas UWODZICIE! Malujcie się tak dziewczyny!

10 zabaw dla dzieci – idealne podczas wesela

10 zabaw dla dzieci – idealne podczas wesela

TĘCZOWY manicure – 8 pomysłów na kolorowe paznokcie

TĘCZOWY manicure – 8 pomysłów na kolorowe paznokcie

5 najciekawszych EKSPERYMENTÓW społecznych

5 najciekawszych EKSPERYMENTÓW społecznych

Nietolerancja laktozy – 6 najczęstszych objawów

Nietolerancja laktozy – 6 najczęstszych objawów

JOGA na kręgosłup piersiowy

JOGA na kręgosłup piersiowy

20 typów MANICURE, które OBRZYDZAJĄ MĘŻCZYZN!

20 typów MANICURE, które OBRZYDZAJĄ MĘŻCZYZN!

RAPORT- Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych

Ponad 50% fanów marek odzieżowych na Facebooku deklaruje, że polubiła ich strony chcąc poznać ofertę i aktualne promocje – wynika z raportu „Social Media Fashion” przygotowanego przez agencję Think Kong oraz firmę CheeseCat. Wyniki badania zrealizowanego wspólnie przez agencję social mediową Think Kong i SW Research we współpracy z firmą CheeseCat wskazują, że istnieje kilka najważniejszych przyczyn, dla których użytkownicy Facebooka klikają „lubię to” na stronach marek odzieżowych. Najważniejsze to chęć poznana oferty i aktualnych promocji (51%), pozytywny stosunek emocjonalny do marki (48%), zadowolenie z zakupu (42%) oraz udział w konkursach (38%). „Polubienie strony, jako ‘koszt udziału w konkursie’ wydaje się najmniej skuteczną metodą budowania wartościowego sprzedażowo audytorium” – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – „Liczba wskazań tej przyczyny polubień może być jednak argumentem za tym, że budowanie w ten sposób bazy fanów nie obniża wcale siły tworzonej w ten sposób relacji z marką fashion”. „Facebook jest świetnym miejscem do komunikowania się z klientami branży odzieżowej. Skoro oczekują oni bonów zniżkowych i informacji o rabatach lub wyprzedażach, to warto zainwestować w taką formę promocji” – dodaje Kornel Kulisiewicz z CheeseCat. Celem projektu „Social Media Fashion”, jest określenie stosunku klientów do aktywności marek odzieżowych w mediach społecznościowych oraz tego jak branża wykorzystuje nowe narzędzia do skutecznego dotarcia i komunikacji z klientem. Badanie było zrealizowane dla agencji social mediowej Think Kong przez SW Research we wrześniu 2012 r. na próbie użytkowników Internetu, którzy korzystają z serwisu Facebook.com i zadeklarowali, że wśród stron, które lubią są strony marek odzieżowych. Pełna wersja raportu „Social Media Fashion” zostanie przedstawiona już w listopadzie. Raport został przygotowany przez agencję social mediową Think Kong i CheeseCat. Patronat nad projektem objął Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.