Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

6 sygnałów, że prawdopodobnie twój chłopak zostanie twoim mężem

9 KOBIET, które mają małe szanse na PRAWDZIWĄ MIŁOŚĆ

9 KOBIET, które mają małe szanse na PRAWDZIWĄ MIŁOŚĆ

12 gwiazd, które jeszcze niedawno były SEKS BOMBAMI, a teraz wyglądają okropnie

12 gwiazd, które jeszcze niedawno były SEKS BOMBAMI, a teraz wyglądają okropnie

12 pozycji seksualnych, które powinna znać każda GORĄCA KOCHANKA!

12 pozycji seksualnych, które powinna znać każda GORĄCA KOCHANKA!

5 kompromitujących rzeczy, które ośmieszą cię przed każdym mężczyzną

5 kompromitujących rzeczy, które ośmieszą cię przed każdym mężczyzną

UWAGA! 6 sygnałów, że twój facet kocha nadal swoją byłą

UWAGA! 6 sygnałów, że twój facet kocha nadal swoją byłą

RAPORT- Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych

Ponad 50% fanów marek odzieżowych na Facebooku deklaruje, że polubiła ich strony chcąc poznać ofertę i aktualne promocje – wynika z raportu „Social Media Fashion” przygotowanego przez agencję Think Kong oraz firmę CheeseCat. Wyniki badania zrealizowanego wspólnie przez agencję social mediową Think Kong i SW Research we współpracy z firmą CheeseCat wskazują, że istnieje kilka najważniejszych przyczyn, dla których użytkownicy Facebooka klikają „lubię to” na stronach marek odzieżowych. Najważniejsze to chęć poznana oferty i aktualnych promocji (51%), pozytywny stosunek emocjonalny do marki (48%), zadowolenie z zakupu (42%) oraz udział w konkursach (38%). „Polubienie strony, jako ‘koszt udziału w konkursie’ wydaje się najmniej skuteczną metodą budowania wartościowego sprzedażowo audytorium” – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – „Liczba wskazań tej przyczyny polubień może być jednak argumentem za tym, że budowanie w ten sposób bazy fanów nie obniża wcale siły tworzonej w ten sposób relacji z marką fashion”. „Facebook jest świetnym miejscem do komunikowania się z klientami branży odzieżowej. Skoro oczekują oni bonów zniżkowych i informacji o rabatach lub wyprzedażach, to warto zainwestować w taką formę promocji” – dodaje Kornel Kulisiewicz z CheeseCat. Celem projektu „Social Media Fashion”, jest określenie stosunku klientów do aktywności marek odzieżowych w mediach społecznościowych oraz tego jak branża wykorzystuje nowe narzędzia do skutecznego dotarcia i komunikacji z klientem. Badanie było zrealizowane dla agencji social mediowej Think Kong przez SW Research we wrześniu 2012 r. na próbie użytkowników Internetu, którzy korzystają z serwisu Facebook.com i zadeklarowali, że wśród stron, które lubią są strony marek odzieżowych. Pełna wersja raportu „Social Media Fashion” zostanie przedstawiona już w listopadzie. Raport został przygotowany przez agencję social mediową Think Kong i CheeseCat. Patronat nad projektem objął Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.