Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

MĘSKIM ZDANIEM: Powinnaś częściej robić te rzeczy, aby ROZKOCHAĆ NAS NA CAŁEGO!

MĘSKIM ZDANIEM: Powinnaś częściej robić te rzeczy, aby ROZKOCHAĆ NAS NA CAŁEGO!

10 tekstów, które PODNIOSĄ MĘSKIE POCZUCIE WARTOŚCI! (używaj ich)

10 tekstów, które PODNIOSĄ MĘSKIE POCZUCIE WARTOŚCI! (używaj ich)

10 sztuczek, dzięki którym ,,BĘDZIESZ GO MIAŁA W GARŚCI”!

10 sztuczek, dzięki którym ,,BĘDZIESZ GO MIAŁA W GARŚCI”!

Oto typowe kłamstwa FACETA, na które nabiera się KAŻDA KOBIETA!

Oto typowe kłamstwa FACETA, na które nabiera się KAŻDA KOBIETA!

BAZA POZYCJI SEKSUALNYCH uwielbianych przez mężczyzn (dużo zdjęć)

BAZA POZYCJI SEKSUALNYCH uwielbianych przez mężczyzn (dużo zdjęć)

SEKS Z NIM będzie ,,niezapomnianym doświadczeniem” jeśli zrobisz jedną z tych rzeczy….

SEKS Z NIM będzie ,,niezapomnianym doświadczeniem” jeśli zrobisz jedną z tych rzeczy….

Jak stać się dla niego NUMEREM JEDEN? Faceci wyliczają cechy ,,cudownej dziewczyny”!

Jak stać się dla niego NUMEREM JEDEN? Faceci wyliczają cechy ,,cudownej dziewczyny”!

14 erotycznych podpowiedzi, które uczynią cię SPECJALISTKĄ OD SEKSU! (w jego oczach)

14 erotycznych podpowiedzi, które uczynią cię SPECJALISTKĄ OD SEKSU! (w jego oczach)

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: (dość wymagająca) lista reguł dla KAŻDEJ KOBIETY!

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: (dość wymagająca) lista reguł dla KAŻDEJ KOBIETY!

10 błyskawicznych trików, które zagwarantują ci znalezienie faceta w jeden wieczór!

10 błyskawicznych trików, które zagwarantują ci znalezienie faceta w jeden wieczór!

10 pomysłów na to, co zrobić z SUKNIĄ ŚLUBNĄ po ślubie!

10 pomysłów na to, co zrobić z SUKNIĄ ŚLUBNĄ po ślubie!

10 pomysłów na miejsce do nauki i zabawy w pokoju dziecięcym!

10 pomysłów na miejsce do nauki i zabawy w pokoju dziecięcym!

Czego MĘŻCZYŹNI nienawidzą u KOBIET? 15 mocnych odpowiedzi facetów!

Czego MĘŻCZYŹNI nienawidzą u KOBIET? 15 mocnych odpowiedzi facetów!

Jeśli chcesz, żeby twój FACET BYŁ OGIEREM w sypialni podsuwaj mu te produkty…..

Jeśli chcesz, żeby twój FACET BYŁ OGIEREM w sypialni podsuwaj mu te produkty…..

Jasna i minimalistyczna sypialnia- dużo zdjęć!

Jasna i minimalistyczna sypialnia- dużo zdjęć!

10 komplementów, na które czeka KAŻDY FACET! (rozkochaj ich w sobie!)

10 komplementów, na które czeka KAŻDY FACET! (rozkochaj ich w sobie!)

RAPORT- Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych

Ponad 50% fanów marek odzieżowych na Facebooku deklaruje, że polubiła ich strony chcąc poznać ofertę i aktualne promocje – wynika z raportu „Social Media Fashion” przygotowanego przez agencję Think Kong oraz firmę CheeseCat. Wyniki badania zrealizowanego wspólnie przez agencję social mediową Think Kong i SW Research we współpracy z firmą CheeseCat wskazują, że istnieje kilka najważniejszych przyczyn, dla których użytkownicy Facebooka klikają „lubię to” na stronach marek odzieżowych. Najważniejsze to chęć poznana oferty i aktualnych promocji (51%), pozytywny stosunek emocjonalny do marki (48%), zadowolenie z zakupu (42%) oraz udział w konkursach (38%). „Polubienie strony, jako ‘koszt udziału w konkursie’ wydaje się najmniej skuteczną metodą budowania wartościowego sprzedażowo audytorium” – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – „Liczba wskazań tej przyczyny polubień może być jednak argumentem za tym, że budowanie w ten sposób bazy fanów nie obniża wcale siły tworzonej w ten sposób relacji z marką fashion”. „Facebook jest świetnym miejscem do komunikowania się z klientami branży odzieżowej. Skoro oczekują oni bonów zniżkowych i informacji o rabatach lub wyprzedażach, to warto zainwestować w taką formę promocji” – dodaje Kornel Kulisiewicz z CheeseCat. Celem projektu „Social Media Fashion”, jest określenie stosunku klientów do aktywności marek odzieżowych w mediach społecznościowych oraz tego jak branża wykorzystuje nowe narzędzia do skutecznego dotarcia i komunikacji z klientem. Badanie było zrealizowane dla agencji social mediowej Think Kong przez SW Research we wrześniu 2012 r. na próbie użytkowników Internetu, którzy korzystają z serwisu Facebook.com i zadeklarowali, że wśród stron, które lubią są strony marek odzieżowych. Pełna wersja raportu „Social Media Fashion” zostanie przedstawiona już w listopadzie. Raport został przygotowany przez agencję social mediową Think Kong i CheeseCat. Patronat nad projektem objął Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.