Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

ROZWIĄZANIE KONKURSU ŚLUBNEGO: sprawdź, czy wygrałaś!

ROZWIĄZANIE KONKURSU ŚLUBNEGO: sprawdź, czy wygrałaś!

8 zdjęć CELEBRYTEK bez makijażu, które ukazują ich NATURALNE PIĘKNO

8 zdjęć CELEBRYTEK bez makijażu, które ukazują ich NATURALNE PIĘKNO

PREZENTOWY PRZEWODNIK: książki dla dzieci w wieku 6-12 lat

PREZENTOWY PRZEWODNIK: książki dla dzieci w wieku 6-12 lat

PREZENTOWY PRZEWODNIK: książki dla brata, chłopaka, taty, męża…

PREZENTOWY PRZEWODNIK: książki dla brata, chłopaka, taty, męża…

WYBÓR REDAKCJI: top 5 animowanych bajek dla dzieci

WYBÓR REDAKCJI: top 5 animowanych bajek dla dzieci

11 pięknych tatuaży dla PAR

11 pięknych tatuaży dla PAR

16 pozycji, idealnych na szybką przygodę w ŁAZIENCE

16 pozycji, idealnych na szybką przygodę w ŁAZIENCE

10 znaków, że Twój najlepszy kolega chce CZEGOŚ WIĘCEJ

10 znaków, że Twój najlepszy kolega chce CZEGOŚ WIĘCEJ

8 typów mężczyzn, z którymi nie stworzysz SZCZĘŚLIWEGO ZWIĄZKU

8 typów mężczyzn, z którymi nie stworzysz SZCZĘŚLIWEGO ZWIĄZKU

Nowy trend na Instagramie – zdjęcie bez oraz z makijażem

Nowy trend na Instagramie – zdjęcie bez oraz z makijażem

Jak odpowiednio dobrać biustonosz?

Jak odpowiednio dobrać biustonosz?

Oto najłatwiejszy sposób na idealną kreskę eyelinerem

Oto najłatwiejszy sposób na idealną kreskę eyelinerem

Kosmetyki DIY: lawendowy tonik do twarzy

Kosmetyki DIY: lawendowy tonik do twarzy

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

20 znaków, że on chciałby być z tobą W ZWIĄZKU (ale nie wie, jak ci o tym powiedzieć)

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

5 typów kobiet, których nie szanują faceci

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

Książki godne polecenia – TOP 5 tytułów

RAPORT- Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych

Ponad 50% fanów marek odzieżowych na Facebooku deklaruje, że polubiła ich strony chcąc poznać ofertę i aktualne promocje – wynika z raportu „Social Media Fashion” przygotowanego przez agencję Think Kong oraz firmę CheeseCat. Wyniki badania zrealizowanego wspólnie przez agencję social mediową Think Kong i SW Research we współpracy z firmą CheeseCat wskazują, że istnieje kilka najważniejszych przyczyn, dla których użytkownicy Facebooka klikają „lubię to” na stronach marek odzieżowych. Najważniejsze to chęć poznana oferty i aktualnych promocji (51%), pozytywny stosunek emocjonalny do marki (48%), zadowolenie z zakupu (42%) oraz udział w konkursach (38%). „Polubienie strony, jako ‘koszt udziału w konkursie’ wydaje się najmniej skuteczną metodą budowania wartościowego sprzedażowo audytorium” – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – „Liczba wskazań tej przyczyny polubień może być jednak argumentem za tym, że budowanie w ten sposób bazy fanów nie obniża wcale siły tworzonej w ten sposób relacji z marką fashion”. „Facebook jest świetnym miejscem do komunikowania się z klientami branży odzieżowej. Skoro oczekują oni bonów zniżkowych i informacji o rabatach lub wyprzedażach, to warto zainwestować w taką formę promocji” – dodaje Kornel Kulisiewicz z CheeseCat. Celem projektu „Social Media Fashion”, jest określenie stosunku klientów do aktywności marek odzieżowych w mediach społecznościowych oraz tego jak branża wykorzystuje nowe narzędzia do skutecznego dotarcia i komunikacji z klientem. Badanie było zrealizowane dla agencji social mediowej Think Kong przez SW Research we wrześniu 2012 r. na próbie użytkowników Internetu, którzy korzystają z serwisu Facebook.com i zadeklarowali, że wśród stron, które lubią są strony marek odzieżowych. Pełna wersja raportu „Social Media Fashion” zostanie przedstawiona już w listopadzie. Raport został przygotowany przez agencję social mediową Think Kong i CheeseCat. Patronat nad projektem objął Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.