Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

Jeżeli twój chłopak wypowie te słowa, powinnaś z nim zerwać JAK NAJSZYBCIEJ…

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

7 rzeczy, które BARDZO ranią twojego faceta

11 RZECZY, przez które kobiety są dla facetów mniej ATRAKCYJNE – zobacz, czy tego nie robisz

11 RZECZY, przez które kobiety są dla facetów mniej ATRAKCYJNE – zobacz, czy tego nie robisz

9 naprawdę DROBNYCH gestów, które zrobi kobieta i od razu PODOBA się facetom!!!!!

9 naprawdę DROBNYCH gestów, które zrobi kobieta i od razu PODOBA się facetom!!!!!

10 jasnych znaków, że ON wykorzystuje Cię i wcale nie chce być z Tobą

10 jasnych znaków, że ON wykorzystuje Cię i wcale nie chce być z Tobą

TOP 10 rzeczy w naszym wyglądzie, które baaaaaaardzo brzydzą facetów

TOP 10 rzeczy w naszym wyglądzie, które baaaaaaardzo brzydzą facetów

DLA NIEJ: 10 pozycji, które dają kobietom największą rozkosz

DLA NIEJ: 10 pozycji, które dają kobietom największą rozkosz

10 CELEBRYTEK, których naprawdę NIE DA SIĘ rozpoznać bez warstwy tapety – NOWE ZDJĘCIA!!!!!

10 CELEBRYTEK, których naprawdę NIE DA SIĘ rozpoznać bez warstwy tapety – NOWE ZDJĘCIA!!!!!

10 tekstów, które wypowiada mężczyzna JEDYNIE kiedy kobieta bardzo mu się podoba

10 tekstów, które wypowiada mężczyzna JEDYNIE kiedy kobieta bardzo mu się podoba

Smak słońca w coffeeheaven

Cupcakes i vanilla chai frostito to nowe produkty w ofercie kawiarni coffeeheaven. W letnim menu „taste of sunshine”, oprócz kawy mrożonej, znalazły się również trzy rodzaje ciast w kształcie babeczek – sweet lemon cupcake, chocolate cupcake oraz banana & toffee cupcake.

‚Taste of sunshine’ – coffeeheaven wprowadza nowe letnie menu.

Kawiarnie coffeeheaven szykują się na nadchodzące lato. Już niebawem, 17 maja 2011 r., rusza pierwsza odsłona nowości w letnim menu. Zadebiutują kolorowe cupcakes i orzeźwiająca kawa mrożona – vanilla chai frostito. Promocja obejmie wszystkie 76 kawiarni coffeeheaven w całym kraju. Kampania została podzielona na dwa etapy i w sumie potrwa do 5 września.

Coraz dłuższe i coraz cieplejsze dni majowe wprowadzają nas stopniowo w klimat lata – jego kolory, zapachy, smaki. Zachęcają do spędzania czasu poza domem, rozkoszowania się przestrzenią i słońcem. Nareszcie czujemy przypływ dodatkowej energii. Nic dziwnego, że otwieramy się na nowe smaki i doznania. Ten radosny nastrój zbliżającego się lata odzwierciedla również zupełnie nowa linia produktów coffeeheaven – ‚taste of sunshine’, która została przygotowana specjalnie na nadchodzące dni. W pierwszej odsłonie składa się na nią orzeźwiająca kawa mrożona – vanilla chai frostito oraz trzy rodzaje pysznych, delikatnych ciast w kształcie babeczek – nazywanych potocznie cupcakes.
‚Wraz ze zmianą pogody nasi klienci zaczynają poszukiwać innych smaków – bardziej wyrafinowanych i lekkich. Często mają ochotę po prostu na coś orzeźwiającego i małą słodką przekąskę. – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. ‚Z racji tego, że działamy przede wszystkim z myślą o naszych klientach i bardzo cenimy ich preferencje, postanowiliśmy ich zapytać, co chcieliby znaleźć w menu, wybierając z opracowanych przez naszych ekspertów propozycji. Stąd taka oferta a nie inna. Wierzymy, że dzięki wskazówkom klientów nasze capcakes i vanilla chai frostito szybko znajdą swoich fanów i ambasadorów.’

Mrożona kawa vanilla chai frostito to idealna propozycja na letnie dni. Zawiera porcję prawdziwej energii, którą ma w sobie jedynie dobra kawa, a głębi jej smaku dodają egzotyczne przyprawy, charakterystyczne dla linii CHAI. Dzięki połączeniu mleka i kostek lodu, wspaniale chłodzi oraz gasi pragnienie. Delikatna kawa łagodnie pobudza i orzeźwia, a zamknięta w niej pachnąca wanilia wywołuje wspaniałe poczucie odprężenia. Całość dopełnia warstwa bitej śmietany z posypką. Taki smak bezapelacyjnie zwyciężył w spotkaniach testowych zorganizowanych dla naszych klientów.

W pierwszej odsłonie linii ‚taste of sunshine’ klienci znajdą także trzy rodzaje ciast w kształcie babeczek – potocznie nazywanych cupcakes, ukrytych w zależności od ich smaku, w żółtych lub brązowych papierowych papilotkach. Te niewielkie ciastka, przebój światowych cukierni, są nowością w ofercie coffeeheaven. Poszczególne ich odmiany będą dostępne w następujących wersjach:
– sweet lemon cupcake pod słodkim kremem cytrynowym kryje miękkie wnętrze z delikatnego ciasta waniliowego. Całość wieńczy kolorowa posypka i maleńki cukrowy kwiatek. To świetna propozycja dla amatorów subtelnych owocowych smaków.
– chocolate cupcake to lekkie ciastko o aksamitnym, głębokim smaku prawdziwej czekolady, dodatkowo pokryte czekoladowym kremem i ozdobione puszystymi piankami oraz chrupkami z czekolady – bez wątpienia usatysfakcjonuje jej amatorów.
– banana & toffee cupcake to niezwykłe połączenie delikatnego smaku ciasta bananowego z nadzieniem z toffi oraz kremem śmietankowym, na powierzchni którego znajduje się dekoracja z ciemnej czekolady i karmelu. Po to ciastko chętnie sięgną poszukiwacze smaków nowoczesnych i wyrafinowanych.

To dopiero początek. Kolejne innowacyjne smaki i niespodzianki pojawią się w drugim etapie promocji, zaplanowanym na czerwiec.

Promocja ‚taste of sunshine’ będzie komunikowana głównie w kawiarniach – na plakatach oraz innych nośnikach POS. ‚Po raz pierwszy informacje o nowej promocji zostaną zamieszczone na specjalnej podstronie w serwisie www.coffeeheaven.pl. Tradycyjnie też zadbamy o komunikację na oficjalnym profilu marki na Facebooku: www.facebook.com/coffeeheaven, gdzie z niecierpliwością będziemy czekać na komentarze naszych fanów – podsumowuje Dorota Szczerbicka, head of marketing, i dodaje: ‚Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych klientów do odkrywania nowych, słonecznych smaków lata w coffeeheaven’.

coffeeheaven – pierwsza kawiarnia coffeeheaven powstała w gdyńskim Centrum Gemini w 2000 r. W ciągu 10 lat marka zdobyła pozycję lidera na polskim rynku – pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 76 placówek zlokalizowanych głównie w centrach handlowych w największych miastach Polski.

Dla klientów coffeeheaven stała się synonimem najwyższej jakości produktów i profesjonalnej obsługi. Działaniom firmy przyświeca filozofia oparta na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, począwszy od wyboru plantacji kawy dla swojej mieszanki (certyfikat Rainforest Alliance, organizacji stojącej na straży zrównoważonego rozwoju w obszarze rolnictwa, leśnictwa i turystyki), poprzez troskę o pracowników (polityka awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i nieustanny rozwój organizacji), partnerów biznesowych (trzykrotny zdobywca tytułu Cafe Retailer of the Year), skończywszy na działaniach na rzecz społeczności lokalnych (pomoc dzieciom z biednych regionów Polski w ramach Fundacji na rzecz Odpowiedzialności Społecznej (FCSR – Foundation for Corporate Social Responsibility). Wielokrotny laureat SCAE Mistrzostw Polski Barista czy Mistrzostw Latte Art. Poprzez wszystkie te działania coffeeheaven od lat wyznacza najwyższe standardy jakości w branży gastronomicznej.

Costa Limited – druga pod względem wielkości międzynarodowa marka kawiarni. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w Londynie. W 1995 r. marka została przejęta przez Whitbread PLC. Jest liderem na rynku brytyjskim. Działa w 25 krajach i posiada w sumie 1871 kawiarni, z czego 1217 znajduje się w Wielkiej Brytanii, a 654 na rynkach zagranicznych. W ubiegłym roku firma otworzyła 271 kawiarni. Costa dysponuje również własną palarnią kawy, w której produkowana jest unikalna mieszanka Mocha Italia. W ostatnich miesiącach firma osiągnęła doskonałe wyniki finansowe, odnotowując wzrost sprzedaży o 21 proc. i zysku operacyjnego przed opodatkowaniem o 73 proc.

Whitbread PLC – to największa brytyjska firma działająca w branży hotelarsko-restauracyjnej. Obsługuje najważniejszych operatorów na rynku hoteli klasy budżetowej i restauracji. Do marek Whitbread należą: Premier Inn, Beefeater, Table Table, Brewers Fayre, Taybarns, Costa Coffee i coffeeheaven. Spółka koncentruje się głównie na rozwoju hoteli klasy budżetowej i kawiarni na terenie Wielkiej Brytanii oraz wybranych rynkach zagranicznych.
Miesięcznie obsługuje 10 mln klientów. Zatrudnia ponad 40 tys. pracowników na całym świecie, zapewniając im udział w programach szkoleń i doskonalenia zawodowego na najwyższym poziomie.