Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

Smak słońca w coffeeheaven

Cupcakes i vanilla chai frostito to nowe produkty w ofercie kawiarni coffeeheaven. W letnim menu „taste of sunshine”, oprócz kawy mrożonej, znalazły się również trzy rodzaje ciast w kształcie babeczek – sweet lemon cupcake, chocolate cupcake oraz banana & toffee cupcake.

‚Taste of sunshine’ – coffeeheaven wprowadza nowe letnie menu.

Kawiarnie coffeeheaven szykują się na nadchodzące lato. Już niebawem, 17 maja 2011 r., rusza pierwsza odsłona nowości w letnim menu. Zadebiutują kolorowe cupcakes i orzeźwiająca kawa mrożona – vanilla chai frostito. Promocja obejmie wszystkie 76 kawiarni coffeeheaven w całym kraju. Kampania została podzielona na dwa etapy i w sumie potrwa do 5 września.

Coraz dłuższe i coraz cieplejsze dni majowe wprowadzają nas stopniowo w klimat lata – jego kolory, zapachy, smaki. Zachęcają do spędzania czasu poza domem, rozkoszowania się przestrzenią i słońcem. Nareszcie czujemy przypływ dodatkowej energii. Nic dziwnego, że otwieramy się na nowe smaki i doznania. Ten radosny nastrój zbliżającego się lata odzwierciedla również zupełnie nowa linia produktów coffeeheaven – ‚taste of sunshine’, która została przygotowana specjalnie na nadchodzące dni. W pierwszej odsłonie składa się na nią orzeźwiająca kawa mrożona – vanilla chai frostito oraz trzy rodzaje pysznych, delikatnych ciast w kształcie babeczek – nazywanych potocznie cupcakes.
‚Wraz ze zmianą pogody nasi klienci zaczynają poszukiwać innych smaków – bardziej wyrafinowanych i lekkich. Często mają ochotę po prostu na coś orzeźwiającego i małą słodką przekąskę. – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. ‚Z racji tego, że działamy przede wszystkim z myślą o naszych klientach i bardzo cenimy ich preferencje, postanowiliśmy ich zapytać, co chcieliby znaleźć w menu, wybierając z opracowanych przez naszych ekspertów propozycji. Stąd taka oferta a nie inna. Wierzymy, że dzięki wskazówkom klientów nasze capcakes i vanilla chai frostito szybko znajdą swoich fanów i ambasadorów.’

Mrożona kawa vanilla chai frostito to idealna propozycja na letnie dni. Zawiera porcję prawdziwej energii, którą ma w sobie jedynie dobra kawa, a głębi jej smaku dodają egzotyczne przyprawy, charakterystyczne dla linii CHAI. Dzięki połączeniu mleka i kostek lodu, wspaniale chłodzi oraz gasi pragnienie. Delikatna kawa łagodnie pobudza i orzeźwia, a zamknięta w niej pachnąca wanilia wywołuje wspaniałe poczucie odprężenia. Całość dopełnia warstwa bitej śmietany z posypką. Taki smak bezapelacyjnie zwyciężył w spotkaniach testowych zorganizowanych dla naszych klientów.

W pierwszej odsłonie linii ‚taste of sunshine’ klienci znajdą także trzy rodzaje ciast w kształcie babeczek – potocznie nazywanych cupcakes, ukrytych w zależności od ich smaku, w żółtych lub brązowych papierowych papilotkach. Te niewielkie ciastka, przebój światowych cukierni, są nowością w ofercie coffeeheaven. Poszczególne ich odmiany będą dostępne w następujących wersjach:
– sweet lemon cupcake pod słodkim kremem cytrynowym kryje miękkie wnętrze z delikatnego ciasta waniliowego. Całość wieńczy kolorowa posypka i maleńki cukrowy kwiatek. To świetna propozycja dla amatorów subtelnych owocowych smaków.
– chocolate cupcake to lekkie ciastko o aksamitnym, głębokim smaku prawdziwej czekolady, dodatkowo pokryte czekoladowym kremem i ozdobione puszystymi piankami oraz chrupkami z czekolady – bez wątpienia usatysfakcjonuje jej amatorów.
– banana & toffee cupcake to niezwykłe połączenie delikatnego smaku ciasta bananowego z nadzieniem z toffi oraz kremem śmietankowym, na powierzchni którego znajduje się dekoracja z ciemnej czekolady i karmelu. Po to ciastko chętnie sięgną poszukiwacze smaków nowoczesnych i wyrafinowanych.

To dopiero początek. Kolejne innowacyjne smaki i niespodzianki pojawią się w drugim etapie promocji, zaplanowanym na czerwiec.

Promocja ‚taste of sunshine’ będzie komunikowana głównie w kawiarniach – na plakatach oraz innych nośnikach POS. ‚Po raz pierwszy informacje o nowej promocji zostaną zamieszczone na specjalnej podstronie w serwisie www.coffeeheaven.pl. Tradycyjnie też zadbamy o komunikację na oficjalnym profilu marki na Facebooku: www.facebook.com/coffeeheaven, gdzie z niecierpliwością będziemy czekać na komentarze naszych fanów – podsumowuje Dorota Szczerbicka, head of marketing, i dodaje: ‚Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych klientów do odkrywania nowych, słonecznych smaków lata w coffeeheaven’.

coffeeheaven – pierwsza kawiarnia coffeeheaven powstała w gdyńskim Centrum Gemini w 2000 r. W ciągu 10 lat marka zdobyła pozycję lidera na polskim rynku – pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 76 placówek zlokalizowanych głównie w centrach handlowych w największych miastach Polski.

Dla klientów coffeeheaven stała się synonimem najwyższej jakości produktów i profesjonalnej obsługi. Działaniom firmy przyświeca filozofia oparta na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, począwszy od wyboru plantacji kawy dla swojej mieszanki (certyfikat Rainforest Alliance, organizacji stojącej na straży zrównoważonego rozwoju w obszarze rolnictwa, leśnictwa i turystyki), poprzez troskę o pracowników (polityka awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i nieustanny rozwój organizacji), partnerów biznesowych (trzykrotny zdobywca tytułu Cafe Retailer of the Year), skończywszy na działaniach na rzecz społeczności lokalnych (pomoc dzieciom z biednych regionów Polski w ramach Fundacji na rzecz Odpowiedzialności Społecznej (FCSR – Foundation for Corporate Social Responsibility). Wielokrotny laureat SCAE Mistrzostw Polski Barista czy Mistrzostw Latte Art. Poprzez wszystkie te działania coffeeheaven od lat wyznacza najwyższe standardy jakości w branży gastronomicznej.

Costa Limited – druga pod względem wielkości międzynarodowa marka kawiarni. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w Londynie. W 1995 r. marka została przejęta przez Whitbread PLC. Jest liderem na rynku brytyjskim. Działa w 25 krajach i posiada w sumie 1871 kawiarni, z czego 1217 znajduje się w Wielkiej Brytanii, a 654 na rynkach zagranicznych. W ubiegłym roku firma otworzyła 271 kawiarni. Costa dysponuje również własną palarnią kawy, w której produkowana jest unikalna mieszanka Mocha Italia. W ostatnich miesiącach firma osiągnęła doskonałe wyniki finansowe, odnotowując wzrost sprzedaży o 21 proc. i zysku operacyjnego przed opodatkowaniem o 73 proc.

Whitbread PLC – to największa brytyjska firma działająca w branży hotelarsko-restauracyjnej. Obsługuje najważniejszych operatorów na rynku hoteli klasy budżetowej i restauracji. Do marek Whitbread należą: Premier Inn, Beefeater, Table Table, Brewers Fayre, Taybarns, Costa Coffee i coffeeheaven. Spółka koncentruje się głównie na rozwoju hoteli klasy budżetowej i kawiarni na terenie Wielkiej Brytanii oraz wybranych rynkach zagranicznych.
Miesięcznie obsługuje 10 mln klientów. Zatrudnia ponad 40 tys. pracowników na całym świecie, zapewniając im udział w programach szkoleń i doskonalenia zawodowego na najwyższym poziomie.