Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

11 stylówek Victorii Beckham, które każda z nas może skopiować w tym sezonie

11 stylówek Victorii Beckham, które każda z nas może skopiować w tym sezonie

TOP 10 najostrzejszych powieści EROTYCZNYCH

TOP 10 najostrzejszych powieści EROTYCZNYCH

TOP 15 najpopularniejszych porad miłosnych na naszym portalu

TOP 15 najpopularniejszych porad miłosnych na naszym portalu

Przegląd tatuaży z Instagrama

Przegląd tatuaży z Instagrama

20 minut JOGI na dobry sen

20 minut JOGI na dobry sen

9 FRYZUR, które dodają seksapilu

9 FRYZUR, które dodają seksapilu

19 CELEBRYTEK, które bez makijażu mogą PRZESTRASZYĆ!!!!

19 CELEBRYTEK, które bez makijażu mogą PRZESTRASZYĆ!!!!

Najlepsze zdjęcia ślubne z 2017 roku

Najlepsze zdjęcia ślubne z 2017 roku

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

TOP 5 dziewczyńskich seriali

TOP 5 dziewczyńskich seriali

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

TOP 3 książki dla rodziców

TOP 3 książki dla rodziców

Sosy pomidorowe Podravka wyróżnione w prestiżowym konkursie Perły Rynku FMCG 2009

Firma Podravka stawia wyłącznie na naturalne, świeże i zdrowe produkty. Z myślą o zadowoleniu Klientów powstała nowa kategoria produktów na bazie pomidorów, w skład której wchodzą najwyższej jakości, pełnowartościowe przeciery, pomidory krojone, pomidory całe bez skórki oraz sosy pomidorowe z ziołami. Dodatkowo,w ofercie produktów naturalnych firma posiada miody i pasty warzywne.

Sosy pomidorowe Podravka zostały uznane przez ponad 1000 niezależnych detalistów z całej Polski za jedne z najbardziej udanych produktów wprowadzonych na rynek w poprzednim roku.

Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka otrzymały wyróżnienie w kategorii „sosy mokre, majonezy”. O przyznaniu nagrody zadecydowało ponad 1000 detalistów z całej Polski, którzy oddawali swoje głosy na najlepsze ich zdaniem nowości rynkowe w 33 kategoriach spożywczych i chemicznych.

„Wyróżnienie w konkursie „Perły Rynku 2009” ma dla nas szczególnie znaczenie, przede wszystkim ze względu na fakt, że zostało przyznane naszym nowym produktom przez detalistów” – mówi Agnieszka Cichewicz, Brand Manager marki Podravka. „Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego dostarczamy im wyłącznie najwyższej jakości, naturalne produkty. Takie są właśnie nagrodzone w konkursie „Perły Rynku FMCG 2009” Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka, które dzięki kompozycji dojrzałych, soczystych pomidorów i świeżych ziół zachwycają wspaniałym prawdziwie pomidorowym smakiem, zawartość świeżych pomidorów w naszych sosach to aż 93-96%. Cieszymy się, że doskonała jakość i przystępna cena sosów pomidorowych Podravka zostały docenione przez Klientów”.

Tegoroczne „Perły Rynku FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Celem konkursu było wyłonienie przez detalistów z całej Polski najlepszych nowości rynkowych. W konkursie wzięło udział ponad 1000 ankietowanych, których opinie zostały szczegółowo opracowane przez profesjonalistów analiz rynkowych z instytutu badawczego GfK Custom Research. Na podstawie ich ekspertyz wybrano produkty uznane przez respondentów za najbardziej innowacyjne i perspektywiczne w branży FMCG. „Perły Rynku FMCG 2009”, ze względu na niezależny charakter oddawanych głosów, uznawane są za jeden z najważniejszych konkursów w branży. Podravka, oprócz wyróżnienia, otrzymała również roczną licencję do posługiwania się znakiem „Produkt wyróżniony w konkursie Perły FMCG 2009 r.”

Włoski sos pomidorowy oraz Toskański sos pomidorowy z dodatkami od firmy Podravka oferowane są w 500g kartonikach Tetra Pak z łatwym otwarciem, w cenie ok. 5,80 zł/ opakowanie. Oba produkty dostępne są w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.