Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

Pizza na grubym czy na cienkim spodzie? Sprawdź przepisy na oba warianty

Pizza na grubym czy na cienkim spodzie? Sprawdź przepisy na oba warianty

8 sposobów, w jaki prawdziwy mężczyzna okazuje miłość!

8 sposobów, w jaki prawdziwy mężczyzna okazuje miłość!

6 dowodów na to, że on cię wykorzystuje emocjonalnie!

6 dowodów na to, że on cię wykorzystuje emocjonalnie!

8 fryzur i makijaży, których FACECI nienawidzą

8 fryzur i makijaży, których FACECI nienawidzą

Sosy pomidorowe Podravka wyróżnione w prestiżowym konkursie Perły Rynku FMCG 2009

Firma Podravka stawia wyłącznie na naturalne, świeże i zdrowe produkty. Z myślą o zadowoleniu Klientów powstała nowa kategoria produktów na bazie pomidorów, w skład której wchodzą najwyższej jakości, pełnowartościowe przeciery, pomidory krojone, pomidory całe bez skórki oraz sosy pomidorowe z ziołami. Dodatkowo,w ofercie produktów naturalnych firma posiada miody i pasty warzywne.

Sosy pomidorowe Podravka zostały uznane przez ponad 1000 niezależnych detalistów z całej Polski za jedne z najbardziej udanych produktów wprowadzonych na rynek w poprzednim roku.

Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka otrzymały wyróżnienie w kategorii „sosy mokre, majonezy”. O przyznaniu nagrody zadecydowało ponad 1000 detalistów z całej Polski, którzy oddawali swoje głosy na najlepsze ich zdaniem nowości rynkowe w 33 kategoriach spożywczych i chemicznych.

„Wyróżnienie w konkursie „Perły Rynku 2009” ma dla nas szczególnie znaczenie, przede wszystkim ze względu na fakt, że zostało przyznane naszym nowym produktom przez detalistów” – mówi Agnieszka Cichewicz, Brand Manager marki Podravka. „Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego dostarczamy im wyłącznie najwyższej jakości, naturalne produkty. Takie są właśnie nagrodzone w konkursie „Perły Rynku FMCG 2009” Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka, które dzięki kompozycji dojrzałych, soczystych pomidorów i świeżych ziół zachwycają wspaniałym prawdziwie pomidorowym smakiem, zawartość świeżych pomidorów w naszych sosach to aż 93-96%. Cieszymy się, że doskonała jakość i przystępna cena sosów pomidorowych Podravka zostały docenione przez Klientów”.

Tegoroczne „Perły Rynku FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Celem konkursu było wyłonienie przez detalistów z całej Polski najlepszych nowości rynkowych. W konkursie wzięło udział ponad 1000 ankietowanych, których opinie zostały szczegółowo opracowane przez profesjonalistów analiz rynkowych z instytutu badawczego GfK Custom Research. Na podstawie ich ekspertyz wybrano produkty uznane przez respondentów za najbardziej innowacyjne i perspektywiczne w branży FMCG. „Perły Rynku FMCG 2009”, ze względu na niezależny charakter oddawanych głosów, uznawane są za jeden z najważniejszych konkursów w branży. Podravka, oprócz wyróżnienia, otrzymała również roczną licencję do posługiwania się znakiem „Produkt wyróżniony w konkursie Perły FMCG 2009 r.”

Włoski sos pomidorowy oraz Toskański sos pomidorowy z dodatkami od firmy Podravka oferowane są w 500g kartonikach Tetra Pak z łatwym otwarciem, w cenie ok. 5,80 zł/ opakowanie. Oba produkty dostępne są w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.