Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

13 ŻAŁOSNYCH rzeczy, które robią wszystkie zakochane dziewczyny – NIE RÓB TEGO!!!!!!!!!

13 ŻAŁOSNYCH rzeczy, które robią wszystkie zakochane dziewczyny – NIE RÓB TEGO!!!!!!!!!

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

SZKOŁA STYLIZACJI Z NAJNOWSZĄ KOLEKCJĄ REMINGTON SILK

Witamy w Szkole Stylizacji Remington.
Tutaj nauczysz się wszystkich przydatnych sztuczek i dowiesz, jak sprawić, aby włosy zawsze wyglądały elegancko i stylowo.
Od suszenia po tworzenie fantazyjnych loków – Remington wie wszystko o układaniu fryzur i chętnie podzieli się tą wiedzą z Tobą na przykładzie najnowszych narzędzi do stylizacji – kolekcji Remington Silk.
Ceramiczna powłoka z proteinami jedwabiu zastosowana w nowej serii umożliwia uzyskanie luksusowego wyglądu za pomocą kilku prostych kroków. Seria Silk to salonowa jakość, którą można osiągnąć w zaciszu własnego domu.
Produkty z serii Remington Silk odznaczają się modnym designem, w którym dominuje kusząca czerwień połączona jedwabistym efektem 3D na powłoce ceramicznej. Urządzenia skutecznie pomagają okiełznać niesforne i napuszone włosy. Dzięki nowej kolekcji Silk każda fryzura będzie błyszcząca i gładka niczym jedwab.

Prosto, gładko, elegancko – Prostownica Remington Silk
Jedwabiste i idealnie proste włosy bez niesfornych kosmyków otrzymasz dzięki najnowszej i najszybszej* prostownicy Remington. To fryzura prosto z wybiegu – idealnie zdrowe, jedwabiste i proste włosy zawsze są w modzie.
Nowa prostownica Remington Silk posiada powłokę Advanced Silk Ceramic, która bez oporu sunie po włosach, nadając im perfekcyjnie jedwabistą gładkość. Cyfrowy wyświetlacz pomaga wybrać najbardziej odpowiednią temperaturę dla każdego rodzaju włosów – od 150 do 235°C. Funkcja zapamiętywania zapisuje ostatnie ustawienie temperatury, a opcja turbo boost zwiększa temperaturę do 240°C na 30 sekund, aby szybko okiełznać najbardziej niepokorne kosmyki.
Sugerowana cena detaliczna 359 złotych.
KROK PO KROKU
1 Podziel czyste i suche włosy na partie; rozczesz je za pomocą płaskiej szczotki Remington Silk.
2 Powoli przesuwaj prostownicę Remington Silk po małych partiach włosów. Rozpocznij prostowanie tak blisko skóry, jak ci wygodnie.
3 Aby uzyskać efekt całkowicie prostych włosów, przesuwaj prostownice aż po same końce włosów.
4 Powtórz czynności dla wszystkich partii włosów, aż będą idealnie gładkie i błyszczące
5 Rozczesz włosy szczotką i w razie potrzeby wyrównaj odstające włosy wykorzystując funkcję turbo boost.
6 Nałóż nabłyszczające serum lub lakier.
Efekt? Imponująco gładkie i błyszczące włosy.
Wskazówka – aby uzyskać dodatkową objętość, umieść prostownicę tuż przy skórze i obróć ją o 90 stopni od głowy, tworząc łuk z włosów.
* W odniesieniu do czasu nagrzewania produktu.

Seksowne fale – lokówka eliptyczna Remington Silk
Fale wywołały niezłe zamieszanie na wybiegach. Luźne, falowane włosy potęgują wrażenie naturalnej objętości i delikatności.
Nowa lokówka eliptyczna Remington Silk z powłoką ceramiczną tworzy lekkie fale, które pozostają pod Twoją pełną kontrolą. Lokówka nagrzewa się w 30 sekund, a cyfrowy wyświetlacz z regulacją temperatury w zakresie 120-220°C sprawia, że proces stylizacji staje się niezwykle łatwy.
Sugerowania cena detaliczna 169 złotych.
WSKAZÓWKI JAK UZYSKAĆ GŁADKIE I SEKSOWNE FALE
1 Niewielkie partie włosów nawijaj na lokówkę owalnym ruchem od twarzy
2 Końce nawiniętych włosów przytrzymaj na lokówce przez 10 sekund – skorzystaj z rękawicy ochronnej
3 Aby fale uzyskały naturalny efekt, przeczesz włosy płaską szczotką Remington Silk
Efekt? Piękne, eleganckie fale z naturalnie gładkim, jedwabistym wykończeniem
Wskazówka – lokówka eliptyczna jest doskonała do długich, grubych włosów, ponieważ na jej końcówce jest dostatecznie dużo miejsca, aby nawinąć całą długość włosów.

Kameleon stylu – Lokówska Silk Ultimate Styler
Wielofunkcyjne produkty są mocno pożądaną premierą tego sezonu. Teraz nowe urządzenie Remington Silk Ultimate Styler pomaga wykonać wiele różnych stylizacji, a każda jest gwarancją jedwabistych i błyszczących włosów.
Końcówka 4-w-1 ze specjalną nakładką umożliwia eksperymenty z wizerunkiem – możemy stworzyć m.in. luźne bądź średnie loki oraz fale. Po zdjęciu nakładki Silk Ultimate Styler idealnie sprawdzi się do prostowania włosów.
Powłoka ceramiczna, której czas nagrzewania to zaledwie 30 sekund, cyfrowy wyświetlacz oraz możliwość ustawienia temperatury w zakresie 120-230°C zapewniają profesjonalną stylizację rodem z salonu.
Sugerowana cena detaliczna 259 złotych.
KROK PO KROKU
Podziel czyste i suche włosy na partie; rozczesz je za pomocą płaskiej szczotki Remington Silk

Luźne loki
1 Przed włączeniem urządzenia, załóż nakładkę na korpus
2 Rozdziel włosy na małe partie, zaczynając jak najbliżej skóry i wsuń kosmyk włosów przez otwór w korpusie.
3 Obróć urządzenie o 180°m a następnie powoli pociągnij do dołu (podobnie jak przy kręceniu wstążki) aż po same końce włosów.
4 Powtórz czynności na wszystkich partii włosów.

Wygładzanie
1 Przy założonej lub zdjętej nakładce, wsuwaj drobne partie włosów prze otwór w korpusie.
2 Złącz czubki lokówki, aby utrzymać włosy w miejscu, a następnie przesuwaj urządzenie w dół

Średnie loki
1 Używając Ultimate Styler (bez nakładki), każdą niewielką partię włosów nawiń na lokówkę, od podstawy korpusu do jego czubka.
2 Przytrzymaj w miejscu przez dziesięć sekund, a następnie rozpuść loki.
3 Powtórz czynności dla wszystkich partii włosów.

Fale
1 Przed włączeniem urządzenia, załóż nakładkę na korpus.
2 Pracując z małymi partiami włosów i zaczynając blisko skóry, wsuń włosy przez otwór w korpusie.
3 Obróć urządzenie o 90° od głowy i przytrzymaj kilka sekund.
4 Obróć urządzenie z powrotem do poprzedniej pozycji i pociągnij w dół o 3cm, następnie obróć o 90° w stronę głowy i ponownie przytrzymaj kilka sekund.
5 Powtarzaj proces przesuwając się stopniowo w dół włosów.
6 Powtórz czynności dla wszystkich partii włosów.
Na koniec…
Wybraną stylizację wykończ lakierem nabłyszczającym.

Efekt?Piękne loki i fale. Jedwabiście gładkie, zdrowe i lśniące włosy.
Wskazówka – wygładzenie naturalnych loków i fal przed stylizacją pozwoli uzyskać lepszy efekt

Perfekcyjne loki – Lokówka stożkowa Remington Silk
Loki są bardzo modle w tym sezonie, a dzięki lokówce stożkowej Remington Silk stworzysz je bez najmniejszego trudu. Stożkowy korpus (25-13mm) z powłoką ceramiczną zapewnia efekt naturalnych, jedwabiście gładkich loków.
Urządzenie doskonale radzi sobie z niesfornymi włosami. Czas nagrzewania wynosi zaledwie 30 sekund a cyfrowy wyświetlacz pozwala regulować temperaturę w zakresie 120-220°C. Lokówka zapewnia szybkie i niezwykle efektowne układanie włosów.
Sugerowana cena detaliczna – 169 złotych.
KROK PO KROKU – IDEALNE LOKI
1 Nawiń niewielkie partie włosów na lokówkę ruchem od twarzy.
2 Przytrzymaj włosy w miejscu przez 10 sekund – użyj rękawicy ochronnej.
3 Pozwól lokom ostygnąć, a następnie rozpuść je delikatnie i rozdziel palcami.
Efekt? Jedwabiście gładkie, trwałe i przyjemne w dotyku loki.

Salonowa jakość suszenia – Suszarka Remington Silk
Profesjonalne suszenie włosów w łatwy sposób jest teraz możliwe dzięki nowej suszarce Remington Silk.
To wydajne, wysokiej jakości urządzenie zapewnia szybkie suszenie i jedwabiście gładkie włosy dzięki silnikowi o mocy 2400W, prędkości 140km/h, generatorowi jonów oraz jedwabnej powłoce ceramicznej.
Sześć ustawień prędkości i temperatury, funkcja turbo boost zapewniająca dodatkowe 10% prędkości powietrza oraz opcja zimnego nawiewu pozwalają dopasować moc suszenia do indywidualnych potrzeb.
Sugerowana cena detaliczna – 239 złotych.
KROK PO KROKU
1 Wysusz włosy ręcznikiem bardzo dokładnie (wyciskaj zamiast pocierać), nałóż swój ulubiony produkt do stylizacji fryzury, a następnie osusz lekko suszarką i przeczesz.
2 Podziel włosy na kilka partii i upnij górne części.
3 Zaczynając od tyłu głowy i stopniowo przechodząc do przodu, susz włosy partiami, równocześnie używając okrągłej szczotki Remington Silk w celu dodania objętości
4 Aby uzyskać proste włosy, przy suszeniu używaj szczotki płaskiej Remington Silk
5 Dysza suszarki powinna znajdować się ok.15 cm od włosów i być zawsze skierowana w dół
6 Na koniec skorzystaj z funkcji zimnego nawiewu
Efekt? Lekkie, gładkie i jedwabiste włosy
Wskazówka – kup jedwabną poszewkę na poduszkę – gładka powierzchnia pomaga redukować elektryzowanie się, plątanie i łamanie włosów podczas snu