Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

5 nawyków pielęgnacyjnych, które są zbawienne dla Twojej skóry LATEM

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

40 energicznych piosenek – idealnych do biegania

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

6 najlepszych seriali Netflixa, które trzeba obejrzeć

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 ZDJĘĆ, na które trzeba popatrzeć przynajmniej dwa razy, aby zrozumieć o co chodzi

12 ZDJĘĆ, na które trzeba popatrzeć przynajmniej dwa razy, aby zrozumieć o co chodzi

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

⛔ 5 rzeczy, które musicie zmienić w waszym związku NATYCHMIAST

⛔ 5 rzeczy, które musicie zmienić w waszym związku NATYCHMIAST

6 inspiracji na PLAŻOWY LOOK

6 inspiracji na PLAŻOWY LOOK

Tak powinna smakować wódka!

Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zyskała twarz, a nawet dwie: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Obaj panowie zostali ambasadorami najczęściej kupowanej w Polsce marki wódki, bo jak twierdzą, właśnie „Tak powinna smakować wódka”! To pierwsze takie działanie dla tego brandu.

Kampania „Tak powinna smakować wódka” oparta jest o rekomendacje przedstawicieli dwóch pokoleń: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Dwaj panowie to dwa różne wizerunki, typy osobowości i publiczności, która ceni ich dokonania. Mężczyzn, których różni wszystko, łączą dwie rzeczy: aktorska pasja i… wyczucie smaku.

Autorytet Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka gwarantujący jakość Czystej de Luxe znajduje odzwierciedlenie w opinii naszych konsumentów. Zapytani o zdanie, najczęściej wskazywali właśnie te dwa nazwiska jako najchętniej widzianych kompanów spotkań z toastem. – Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne – zarówno Grabowski jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione.– wyjaśnia Ewa Markiton senior brand manager Stock Polska.

Rekomendacje ambasadorów Czystej de Luxe mają wzmocnić wizerunek marki jako alkoholu dla każdego, niezależnie od zainteresowań, środowiska i trybu życia.

Smak ten został przygotowany przez producenta na podstawie wyników testów konsumenckich. Doceniony przez jurorów wielu prestiżowych konkursów jakości na całym świecie, takich jak Vodka Masters, czy International Taste and Quality Institute; doceniony przede wszystkim przez konsumentów, których przywiązanie do jej niezawodnego smaku sprawiło, że jest to najczęściej kupowana wódka w Polsce.

POS-y z wizerunkiem aktorów obecne są w punktach sprzedaży na terenie całego kraju od połowy października. Do nowego opakowania czystej de Luxe dołączona jest ulotka ze wskazówkami, które każdemu konsumentowi pozwolą określić sekret idealnego smaku wódki czystej – tak, jak robią to osoby zawodowo zajmujące się smakiem i oceną alkoholi. Rozrysowany na ulotce diagram to rodzaj zabawy, podczas której konsumenci mogą wcielić się w rolę sommeliera i sprawdzić 6 atrybutów smakowych wódki: łagodność, słodycz, delikatność, ostrość, posmak alkoholu, neutralny zapach. Więcej o technikach degustacji i oceniania wódki konsumenci mogą się również dowiedzieć ze strony zoladkowadeluxe.pl. Dzięki materiałom przygotowanym przez Czystą de Luxe każdy może znaleźć odpowiedź na pytanie, jak powinna smakować idealna wódka.