Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

15 umiejętności, które faceci wprost uwielbiają w KOBIETACH!

15 umiejętności, które faceci wprost uwielbiają w KOBIETACH!

MĘŻCZYŹNI stworzyli ranking damskich fryzur! Właśnie TAK powinnaś się czesać!

MĘŻCZYŹNI stworzyli ranking damskich fryzur! Właśnie TAK powinnaś się czesać!

Kobiece imiona, które dobrze kojarzą się facetom (sprawdź czy jesteś wśród nich)

Kobiece imiona, które dobrze kojarzą się facetom (sprawdź czy jesteś wśród nich)

Złote kolory jesieni 2018 – zobacz co będzie modne w tym sezonie

Złote kolory jesieni 2018 – zobacz co będzie modne w tym sezonie

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: Te kosmetyki WAS ośmieszają! Nie używajcie ich, prosimy!

MĘŻCZYŹNI WYLICZAJĄ: Te kosmetyki WAS ośmieszają! Nie używajcie ich, prosimy!

MĘSKIM okiem: 15 przypadków KOBIET NIERANDKOWALNYCH!

MĘSKIM okiem: 15 przypadków KOBIET NIERANDKOWALNYCH!

12 rzeczy, które MYŚLI O TOBIE FACET gdy wymuszasz oświadczyny!

12 rzeczy, które MYŚLI O TOBIE FACET gdy wymuszasz oświadczyny!

5 właściwości oleju z PESTEK DYNI

5 właściwości oleju z PESTEK DYNI

Ubrania neonowe – mocny HIT jesieni 2018

Ubrania neonowe – mocny HIT jesieni 2018

Tatuaż między piersiami – 10 cudownych inspiracji na wzory

Tatuaż między piersiami – 10 cudownych inspiracji na wzory

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

TYGODNIOWY SEX HOROSKOP – dowiedz się czy masz szansę na miłość!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 wyraźnych sygnałów, że ON traktuję cię jak ŚMIECIA!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

10 sekretów kobiet, które zawsze zdobywają FACETÓW!

Wybielająca maseczka do twarzy z dodatkiem soku z ogórka i cytryny

Wybielająca maseczka do twarzy z dodatkiem soku z ogórka i cytryny

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

TOP 5 książek na JESIEŃ, które poleca nasza redakcja

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

FACECI WYLICZAJĄ: 10 nieseksualnych rzeczy, które podobają nam się w KOBIETACH

Tak powinna smakować wódka!

Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zyskała twarz, a nawet dwie: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Obaj panowie zostali ambasadorami najczęściej kupowanej w Polsce marki wódki, bo jak twierdzą, właśnie „Tak powinna smakować wódka”! To pierwsze takie działanie dla tego brandu.

Kampania „Tak powinna smakować wódka” oparta jest o rekomendacje przedstawicieli dwóch pokoleń: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Dwaj panowie to dwa różne wizerunki, typy osobowości i publiczności, która ceni ich dokonania. Mężczyzn, których różni wszystko, łączą dwie rzeczy: aktorska pasja i… wyczucie smaku.

Autorytet Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka gwarantujący jakość Czystej de Luxe znajduje odzwierciedlenie w opinii naszych konsumentów. Zapytani o zdanie, najczęściej wskazywali właśnie te dwa nazwiska jako najchętniej widzianych kompanów spotkań z toastem. – Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne – zarówno Grabowski jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione.– wyjaśnia Ewa Markiton senior brand manager Stock Polska.

Rekomendacje ambasadorów Czystej de Luxe mają wzmocnić wizerunek marki jako alkoholu dla każdego, niezależnie od zainteresowań, środowiska i trybu życia.

Smak ten został przygotowany przez producenta na podstawie wyników testów konsumenckich. Doceniony przez jurorów wielu prestiżowych konkursów jakości na całym świecie, takich jak Vodka Masters, czy International Taste and Quality Institute; doceniony przede wszystkim przez konsumentów, których przywiązanie do jej niezawodnego smaku sprawiło, że jest to najczęściej kupowana wódka w Polsce.

POS-y z wizerunkiem aktorów obecne są w punktach sprzedaży na terenie całego kraju od połowy października. Do nowego opakowania czystej de Luxe dołączona jest ulotka ze wskazówkami, które każdemu konsumentowi pozwolą określić sekret idealnego smaku wódki czystej – tak, jak robią to osoby zawodowo zajmujące się smakiem i oceną alkoholi. Rozrysowany na ulotce diagram to rodzaj zabawy, podczas której konsumenci mogą wcielić się w rolę sommeliera i sprawdzić 6 atrybutów smakowych wódki: łagodność, słodycz, delikatność, ostrość, posmak alkoholu, neutralny zapach. Więcej o technikach degustacji i oceniania wódki konsumenci mogą się również dowiedzieć ze strony zoladkowadeluxe.pl. Dzięki materiałom przygotowanym przez Czystą de Luxe każdy może znaleźć odpowiedź na pytanie, jak powinna smakować idealna wódka.