Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

TOP 5 recenzji kosmetyków NaObcasach.pl

TOP 5 recenzji kosmetyków NaObcasach.pl

7 gwiazd, które uzyskały idealną sylwetkę

7 gwiazd, które uzyskały idealną sylwetkę

7 porażek modowych, które wszyscy popełniamy

7 porażek modowych, które wszyscy popełniamy

Kilka inspiracji na fryzurę + czapkę

Kilka inspiracji na fryzurę + czapkę

5 ciekawych filmów, do obejrzenia z PRZYJACIÓŁKAMI

5 ciekawych filmów, do obejrzenia z PRZYJACIÓŁKAMI

Inspiracje na aranżację Twojej sypialni 

Inspiracje na aranżację Twojej sypialni 

7 pomysłów, jak zmienić kolor włosów TEJ JESIENI!

7 pomysłów, jak zmienić kolor włosów TEJ JESIENI!

Oto 6 typów kobiet, od których każdy facet UCIEKA!

Oto 6 typów kobiet, od których każdy facet UCIEKA!

Muzyczna playlista na JESIEŃ

Muzyczna playlista na JESIEŃ

6 sytuacji, które zniechęcają faceta do seksu NATYCHMIAST

6 sytuacji, które zniechęcają faceta do seksu NATYCHMIAST

7 nawyków, które zbliżą was do siebie!!!

7 nawyków, które zbliżą was do siebie!!!

8 inspiracji na jesienną stylizację – POMYSŁY Z INSTAGRAMA

8 inspiracji na jesienną stylizację – POMYSŁY Z INSTAGRAMA

20 skutecznych sposobów na rozkochanie w sobie KAŻDEGO MĘŻCZYZNY!

20 skutecznych sposobów na rozkochanie w sobie KAŻDEGO MĘŻCZYZNY!

5 nowości książkowych dla DZIECI

5 nowości książkowych dla DZIECI

6 rzeczy, których nie wybaczy ŻADEN mężczyzna

6 rzeczy, których nie wybaczy ŻADEN mężczyzna

Na te rzeczy nie zwraca uwagi ŹADEN zakochany FACET!

Na te rzeczy nie zwraca uwagi ŹADEN zakochany FACET!

Targi w opinii zwiedzających

Targi są wydarzeniem, na którym głównie nawiązywane są nowe kontakty. Firma architektoniczna Archeton wychodzi do zwiedzających z gadżetami. Rozdaje m.in. bezpłatny archiwalny katalog "Dom na miarę" i "Projekty domów". Katalog zawierający projekty domów posiada dodatkowo kupon rabatowy uprawniający do 5% zniżki na zakup projektu domu.

Jesień to sezon targowy wielu branż. Z roku na rok ta forma komunikacji kupujących i sprzedających cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Wg raportu Polskiej Izby Przemysłu Targowego przedsiębiorcy wynajmują coraz większe stoiska wystawiennicze by stworzyć lepszą atmosferę dla rozmów biznesowych. Co pozostaje również w bezpośrednim związku ze wzrostem ilości zwiedzających. W 2008 r. targi odwiedziło 1 064 000 i jest to wzrost zwiedzających o 14 % w stosunku do roku poprzedniego.

Targi to przede wszystkim miejsce nawiązywania i rozwijania kontaktów. Najistotniejszą formą komunikacji w trakcie targów jest bezpośrednia rozmowa na stoisku wystawienniczym.

Działania komunikacyjne wystawców nie są mile postrzegane przez zwiedzających, jeśli sprowadzają się wyłącznie do monologu. Większość oczekuje dialogu ze sprzedawcą. Dla pozostałych, dla których nie jest istotny kontakt bezpośredni, konieczne jest zapewnienie odpowiednich materiałów promocyjnych.

Dobrym przykładem komunikacji ze zwiedzającymi jest stoisko wystawiennicze firmy architektonicznej ARCHETON Sp. z o.o., obecnej na imprezach targowych w okresie od września do grudnia br. Każdy zwiedzający ma możliwość otrzymania bezpłatnego archiwalnego katalogu "Dom na miarę" lub "Projekty domów". Katalog z gotowymi projektami domów zawiera niespodziankę dla przyszłego inwestora, a mianowicie 5% rabatu na zakup projektu domu. Dodatkowo można zasięgnąć informacji na temat programu „Rodzina na swoim” i „Dom na miarę”, który umożliwia realizację inwestycji w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego. Na targach łatwiej z pomocą doradcy wybrać gotowy projekt domu dla całej rodziny, który będzie spełniał wymogi dotyczące funkcjonalności i energooszczędności.

– Warto dla zwiedzających targi przygotować coś specjalnego. Na targach Murator Expo w Warszawie 10-11 października br. będzie zorganizowana specjalna ekspozycja dla osób niepełnosprawnych. Zaprezentowana zostanie makieta domu dla niepełnosprawnych SPYTKO, a na stoisku architekt będzie udzielał porad jak dostosować dom dla niepełnosprawnych by był on domem bez barier  – mówi Monika Baran specjalista ds. marketingu firmy ARCHETON Sp. z o.o.

Szeroka oferta targowa to magnes, który przyciąga szeroką rzesze zainteresowanych. Jedni przybywają po informacje drudzy po negocjacje.

www.archeton.pl