Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

11 podniecających zdań, które działają na facetów bardziej niż COKOLWIEK INNEGO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

FACECI MÓWIĄ: 10 momentów, kiedy kobiety robią z siebie POŚMIEWISKO

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

15 KŁAMSTW facetów, na które bardzo często NABIERAMY SIĘ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

8 rzeczy, które naszym zdaniem podobają się facetom, ale jest ZUPEŁNIE INACZEJ

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

5 sobowtórów gwiazd, których nie da się odróżnić

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

6 filmów ŚWIĄTECZNYCH, których prawdopodobnie nie znasz

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

+10 ŚWIĄTECZNYCH gifów

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

10 seks pozycji – najlepsze podczas okresu

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

Seks podczas okresu? 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

TOP 20 pozycji, których FACECI najczęściej szukają w INTERNECIE

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

12 sukienek nie tylko na Święta – przegląd sieciówek

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

10 pozycji seksualnych – idealnych dla LENIWEJ kochanki

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

CZY wpadłaś mu w oko? 12 znaków, że TAK ! ! !

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 KOMPLEMENTÓW, które chce usłyszeć KAŻDY FACET

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

10 kobiecych SZTUCZEK podczas seksu, których FACET nigdy nie zapomni

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

15 RZECZY, na które FACET zwraca uwagę, gdy widzi Cię pierwszy raz

Tradycyjne smaki w oryginalnym, apetycznym wydaniu

Marka Soplica istnieje od 1891 roku i powstaje z najwyższej klasy spirytusu produkowanego z wielkopolskiego zboża. Delikatny aromat oraz smak świeżych owoców odnajdziemy w dwóch nowych produktach – Soplicy Malinowej i Soplicy Orzechowej. Produkty przygotowane na bazie znakomitych polskich owoców dadzą nam powiew beztroskiego lata oraz przywołają skojarzenia z domowymi przetworami, takimi jak konfitury czy dżemy.

Soplica – jedna z najstarszych polskich wódek rozszerza swoje portfolio o dwie nowości. Malina i orzech to tradycyjne polskie smaki, które były wykorzystywane do nalewek już od wieków.

Soplica Malinowa i Soplica o smaku orzecha laskowego z pewnością przypadną do gustu osobom lubiącym sięgać po produkty przygotowane na bazie smacznych, znanych owoców. Unikalny przepis wykorzystuje najlepsze polskie orzechy i maliny, które wywołują skojarzenia z wakacyjną beztroską i domowymi specjałami, takimi jak konfitury, ciasta czy soki. Oba produkty wyróżniają się delikatnym aromatem podkreślającym ich naturalne pochodzenie oraz smakiem świeżych owoców znanym z domowych nalewek.

– Wprowadzenie na rynek Soplicy Malinowej i Soplicy Orzechowej jest odpowiedzią na zwiększającą się wśród polskich konsumentów popularność wódek kolorowych. W ciągu dwóch ostatnich lat sprzedaż produkowanej przez nas Soplicy Wiśniowej wzrosła o 109%, dużo dynamiczniej niż cały rynek wódek smakowych, który wzrósł w tym czasie o 20% stając się bardzo istotnym segmentem całej kategorii – mówi Karol Krekora – Brand Manager marki Soplica.

Soplica to typowo polska, tradycyjna marka wódki nawiązująca do spuścizny polskiego, suto zastawionego stołu czerpiąc ze staropolskiej tradycji nalewek. Dzięki delikatnemu smakowi i łagodnemu aromatowi od lat cieszy się rosnącą popularnością wśród konsumentów. Marka, która istnieje od 1891 roku i powstaje z najwyższej klasy spirytusu produkowanego z wielkopolskiego zboża, łączy w sobie polskie tradycyjne wartości i najwyższą jakość, co sprawia, że jest jedną z najszybciej rosnących marek lokalnych na świecie. Nowe produkty uzupełniają dotychczasowe portfolio marki, w którym znajduje się obecnie wódka czysta Soplica Szlachetna, a także wódki smakowe: Soplica Wiśniowa, Soplica Tradycyjna oraz zamknięta w ekskluzywnej karafce Soplica Staropolska sporządzona z aromatycznych nalewów na orzechy włoskie, bez, jaśmin i leśną poziomkę, wzbogacona tradycyjnym polskim miodem.

Nowe produkty dostępne będą w sklepach na przełomie lipca i sierpnia b.r. w pojemnościach: 100, 200 i 500 ml. Ich wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania POS prowadzona w sklepach w całej Polsce.

CEDC jest największym producentem wódki na świecie. Produkuje m.in.: takie marki wódek jak BOLS, Absolwent, Żubrówka, Soplica i Palace. CEDC eksportuje obecnie Żubrówkę na wiele światowych rynków, włącznie ze Stanami Zjednoczonymi, Anglią, Francją i Japonią. CEDC produkuje i dystrybuuje również markę Royal Vodka, która jest najlepiej sprzedającą się wódką na Węgrzech oraz produkuje wódkę Parliament, będącą wiodącą wódką z segmentu sub-premium w Rosji. CEDC posiada również udziały w Grupie Russian Alcohol, która produkuje markę wódki Zielenaja Marka, będącą numerem jeden w sprzedaży w Rosji, a także markę wódki Zhuravli, będącą inną najlepiej sprzedającą się wódką z segmentu sub-premium w Rosji.