Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

13 ŻAŁOSNYCH rzeczy, które robią wszystkie zakochane dziewczyny – NIE RÓB TEGO!!!!!!!!!

13 ŻAŁOSNYCH rzeczy, które robią wszystkie zakochane dziewczyny – NIE RÓB TEGO!!!!!!!!!

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

7 wstydliwych pytań, których NIGDY nie powinnaś zadawać mężczyźnie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

8 sposobów, by facet oszalał na twoim punkcie

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

UWAGA! 8 pozycji seksualnych znienawidzonych przez mężczyzn

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

14 rzeczy, które robi każdy FACET zaraz po rozstaniu z dziewczyną

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

12 pewnych znaków, że ten FACET tęskni za twoim TOWARZYSTWEM

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

U W A Ż A J – te 12 rzeczy odejmuje ATRAKCYJNOŚCI każdej z nas……..

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

WALENTYNKOWA lista pozycji seksualnych – aż 20 propozycji!

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

INTERNAUCI stworzyli listę najpiękniejszych kobiet na świecie – zobacz TOP 20

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

10 SEKSOWNYCH pomysłów na tatuaż

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 rzeczy, które USZCZĘŚLIWIĄ twojego faceta!

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

8 małych rzeczy, które NIESAMOWICIE kręcą facetów

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

11 znaków, że FACET chce Cię zaciągnąć do łóżka, a potem ZOSTAWIĆ

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

10 rzeczy, które powiedzą ci wszystko o facecie, z którym się spotykasz

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

13 rzeczy, które robi tylko CHŁOPAK, któremu się podobasz!!!

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

6 dyskretnych sposobów, by facet który ci się podoba SIĘ W TOBIE ZAKOCHAŁ

W kuchni liczą się detale

Kuchnia ma być przede wszystkim funkcjonalna. Liczy się prostota i jakość wykonania sprzętów. Jak sprawić aby była jednocześnie trendy? Diabeł tkwi w szczegółach. Składniki na modną kuchnię są proste i dobrej jakości! Zapraszamy na przegląd stylowych czajników.

De Longhi KBOV2001.BK
Czajnik De Longhi KBOV2001.BK w eleganckiej stylistyce retro doda charakteru każdej kuchni. Antywapienny, wyjmowany filtr gwarantuje wysokiej jakości, czystą wodę, a zakryta grzałka – łatwość czyszczenia. Wyposażony w wygodną rączkę, obrotową podstawę, wskaźnik poziomu wody oraz stabilne, antypoślizgowe nóżki. Piękna linia i dbałość o szczegóły – taki czajnik w stylowym domu to podstawa! Cena ok. 300 zł w Agito.pl.

Czajnik Kenwood SJM 023 Boutique
Kawałek nieba w Twojej kuchni? Nic prostszego! Wystarczy piękny niebieski czajnik Kenwood SJM 023 Boutique. Urządzenie wyposażone jest w zatrzaskiwaną pokrywę otwieraną przyciskiem, filtr oraz wskaźnik poziomu wody. Podstawa sprzętu obracana jest o 360 stopni, dzięki czemu czajnik można ustawić w dowolnej pozycji. Baw się kolorem – postaw na błękit!
Cena ok. 240 zł w Agito.pl

Czajnik Russell Hobbs 18512-70 Cottage Floral
W tym monochromatycznym czajniku ze stali nierdzewnej tradycja spotyka się z nowoczesnością,
a żartobliwe kwiatowe wzory nadają niezwykły charakter tradycyjnej wzorniczo linii. Czajnik ma pojemność 1,8 litra oraz funkcję szybkiego gotowania wody. Cena ok. 210 zł w Agito.pl

Czajnik Zelmer CK 1000 Hot Cup
Nowoczesne wnętrze wymaga nowoczesnych dodatków. Czajnik Hot Cup uzyskał opinię Instytutu Energetyki jako wyrób energooszczędny w użytkowaniu – zużywa aż 2,5 razy mniej prądu niż tradycyjny czajnik, co znacząco zmniejsza wydatki na prąd. Taki design doda smaku Twojej kuchni. Cena ok. 160 zł w Agito.pl

W pięknej i dopracowanej kuchni, picie herbaty czy kawy staje się wyjątkowym doznaniem. Aromatyczna kawa, delikatne zielone liście, głębia czarnej herbaty lub egzotyczne płatki jaśminu: wybór należy do Ciebie!