Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej. ok

Polecane

12 RZECZY, których faceci nienawidzą u MŁODYCH KOBIET

12 RZECZY, których faceci nienawidzą u MŁODYCH KOBIET

8 fryzur i makijaży, których NIENAWIDZĄ FACECI

8 fryzur i makijaży, których NIENAWIDZĄ FACECI

10 tajemnic kobiet, o których mężczyźni nie mają pojęcia

10 tajemnic kobiet, o których mężczyźni nie mają pojęcia

Te sytuacje zniechecaja każdego faceta do SEKSU

Te sytuacje zniechecaja każdego faceta do SEKSU

FACECI MÓWIĄ: oto 10 najgorętszych ubrań, jakie kobieta może założyć do ŁÓŻKA

FACECI MÓWIĄ: oto 10 najgorętszych ubrań, jakie kobieta może założyć do ŁÓŻKA

9 WIOSENNYCH trendów w modzie damskiej, których nienawidzą FACECI

9 WIOSENNYCH trendów w modzie damskiej, których nienawidzą FACECI

5 powodów, dlaczego faceci od ciebie UCIEKAJĄ…

5 powodów, dlaczego faceci od ciebie UCIEKAJĄ…

UWAGA! Te gesty NATYCHMIAST podniecają samców

UWAGA! Te gesty NATYCHMIAST podniecają samców

10 pozycji na SZYBKI NUMEREK (HOT)

10 pozycji na SZYBKI NUMEREK (HOT)

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

FACECI MÓWIĄ: te 10 rzeczy powinna potrafić KAŻDA dziewczyna

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

12 rzeczy, które NAJBARDZIEJ podobają się mężczyznom w kobietach

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

9 „miłych rzeczy”, które robimy, ale faceci tego NIENAWIDZĄ

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

Te rzeczy faceci szczerze NIENAWIDZĄ w naszym wyglądzie

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

5 rzeczy, na które każdy facet zwraca uwagę w kobiecie NA POCZĄTKU ZNAJOMOŚCI

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

Jeżeli się tak zachowujesz, NIGDY nie znajdziesz chłopaka…

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

7 SEKS PORAD, które wzniecą ogień w waszej sypialni!

Za dużo ferrari na gali playboy-a

Na gali samochód roku Playboy 2008 było jak wiemy wiele gości, ale także i bardzo dużo samochodów ferrari. Przeczytaj relacje jednej z uczestniczek, które tego dnia tam pracowały!

"Pracowałam jako hostessa na Gali Samochod Roku Playboy 2008 na Foksal. W trakcie Gali (stałam przy wejściu) doszło do zabawnego wydarzenia: większość osób przyjeżdżała taksówkami lub piechotą z powodu ogromnego korka na podjezdzie. Jeszcze przed impreza jedna z osob od sponsorow podjechala czerwonym ferrari i zaparkowala je przed wejsciem. Wkrotce podjechalo drugie ferrari i zaparkowala obok. Tym razem wyszedł z niego jeden z gości. Mniej wiecej 40 minut po rozoczeciu imprezy uslyszelismy ryk kolejnego ferrari. Na dywanie pojawila sie ubrana w krotka sukienke na kosmicznie wysokich butach Malgorzata Teodorska i jej niski partner. Oczywiscie samochod byl na numerach z trojmiasta. Ale to nie koniec – w trakcie imprezy pojawilo sie kolejne Ferrari – akurat tego nie zanotowalam kto nim podjechal, ale kiedy rozpoczela sie impreza wyszla z fotgorafami Joanna Liszowska zrobic sobie sesje na tym czwartym ferrari. Wygladala jakby pozowala do najnowszego numeru Playboya – te rozkroki, pozy, wyzywajacy usmiech. Strasznie stracila w moich oczach, bo uwazalam ja za normalna osobe. A tu widac wziela zly przyklad ze swojej kolezanki z Jako Oni Spiewaja Malgorzaty Teodorskiej. Choc przynajmniej nie lansowala sie Ferrari swojego chlopaka tylko robila sesje na Ferrari. Kiedy impreza sie konczyla jednym z ostatnich samochodow stojacych bylo ferrari, do ktorego zmierzala Teodorska. Dosc mocno wcieta machala do fotografow, po czym jakby nigdy nic wsiadla ze znajomymi do taksowki i pojechala. Jej niski facet wsiadl do tego Ferrari i ze wscieklym rykiem silnika ruszyl w pogoni za taksowka. ychodzac nie wygladali na pokłoconych – ale podobno powodem byla wscieklosc Teodorskiej kiedy dowiedziala sie ze Liszowska robila sobie sesje na takim samym samochodzie. Moze facet Teodorskiej powinien jej kupic prom kosmiczny? Wtedy na pewno bylaby jednyna. Dla mnie to zadecie, lans i szpan jest strasznie zalosny."

tekst bez zmian, autor do wiadomości redakcji