Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Te rzeczy z garderoby DODAJĄ KLASY KAŻDEJ KOBIECIE! (masz je w szafie?)

Te rzeczy z garderoby DODAJĄ KLASY KAŻDEJ KOBIECIE! (masz je w szafie?)

15 sytuacji, w których zdaniem MĘŻCZYZN wyglądamy bardziej seksownie, niż zwykle!

15 sytuacji, w których zdaniem MĘŻCZYZN wyglądamy bardziej seksownie, niż zwykle!

10 łóżkowych WPADEK, dzięki którym facet zapamięta seks z tobą na zawsze!

10 łóżkowych WPADEK, dzięki którym facet zapamięta seks z tobą na zawsze!

10 osób, które nie zdawały sobie sprawy, że są atrakcyjne, dopóki nie zaczęli pracować nad sobą

10 osób, które nie zdawały sobie sprawy, że są atrakcyjne, dopóki nie zaczęli pracować nad sobą

6 sławnych aktorek i ich zdjęcia z czasów początku kariery

6 sławnych aktorek i ich zdjęcia z czasów początku kariery

Jak odmienić stare ubrania? 20 inspirujących pomysłów na nowe ciuchy!

Jak odmienić stare ubrania? 20 inspirujących pomysłów na nowe ciuchy!

Te rzeczy każda z nas ZROBIŁA NA RANDCE, a potem tego bardzo ŻAŁOWAŁA!

Te rzeczy każda z nas ZROBIŁA NA RANDCE, a potem tego bardzo ŻAŁOWAŁA!

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

Stylizacja last minute na WESELE 2018

Stylizacja last minute na WESELE 2018

SIERPIEŃ 2018 – najmodniejsze fryzury miesiąca

SIERPIEŃ 2018 – najmodniejsze fryzury miesiąca

Na punkcie TYCH 10 kobiecych gestów FACECI WARIUJĄ

Na punkcie TYCH 10 kobiecych gestów FACECI WARIUJĄ

Zdrowe przekąski

Zdarza Ci się podjadać między głównymi posiłkami? Zabierasz ze sobą do szkoły bądź pracy drugie śniadanie w postaci różnorakich przekąsek, niekoniecznie zdrowych? Wiecznie pogryzasz coś przed telewizorem? Czas z tym skończyć lub chociaż przerzucić się na zdrowe przekąski!

Gdy czujemy głód między posiłkami najczęściej sięgamy po to co mamy pod ręką. Najczęściej są to słodycze bądź słone przegryzki. Takie podjadanie zabije każdą dietę! Takie przekąski dostarczają nam niemało kalorii, których nie uwzględniłyśmy w codziennym jadłospisie. Nierzadko również nie zaspokajają głodu. Jeżeli jesteś głodna w ciągu dnia, może warto zwiększyć liczbę posiłków w ciągu dnia przy jednoczesnym zmniejszeniu ich porcji. Batoniki, paluszki, cukierki zamieńmy na coś zdrowego i niech takie produkty staną się naszym dodatkowym posiłkiem.

Suszone owoce – są słodkie, więc mogą zastąpić Ci cukierki bądź czekoladę. Są też sycące, więc zaspokoją Twój apetyt. Zawierają witaminy z grupy B oraz błonnik, który poprawi trawienie. Sięgaj więc po suszone morele, śliwki, daktyle, banany!

Nasiona słonecznika, pestki dyni, sezam – zawierają dużo witamin A, E, B oraz cynk. Mają w sobie także zdrowe tłuszcze roślinne.  Ich zwartość pozytywnie wpływa na wygląd cery.

Orzechy – bogate m.in. w jedno- i wielonienasycone kwasy tłuszczowe, błonnik, magnez, witaminę E. Wspomagają koncentrację, obniżają poziom złego cholesterolu i ryzyko wystąpienia choroby wieńcowej. Są jednak dość kaloryczne, więc dzienna porcja nie powinna przekraczać ok.30g.

Warzywa – bogate w witaminy, składniki mineralne, błonnik. Zaleca się spożycie 5 porcji warzyw dziennie. My wciąż jemy ich za mało. Wybór warzyw jest ogromny, więc czy nie lepiej batona zamienić np. na surową marchewkę lub paprykę, które mają zbawienny wpływ na organizm i są niskokaloryczne?

Owoce – warto korzystać z dobrodziejstw natury i wybierać owoce dostępne w danym sezonie. Pamiętajmy jednak, że zawierają sporo cukrów prostych, więc z ich ilością również nie należy przesadzać.

Zaplanujmy swoje posiłki w ciągu dnia tak, by nie odczuwać głodu pomiędzy nimi. Jeśli jednak to się zdarzy sięgnijmy po coś zdrowego i bardziej pożywnego niż słodycze. Pamiętajmy jednak, że każde podjadanie powinnyśmy zaliczyć jako kolejny posiłek!

Autor: Kamila Miś