Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

Najmodniejsze tatuaże w 2018 roku! Zainspiruj się!

Najmodniejsze tatuaże w 2018 roku! Zainspiruj się!

10 dowodów na to, że FACET TRAKTUJE WASZ SEKS bardzo poważnie!

10 dowodów na to, że FACET TRAKTUJE WASZ SEKS bardzo poważnie!

MĘSKIE TYPY: 10 prezentów jakie chcemy znaleźć pod choinką!

MĘSKIE TYPY: 10 prezentów jakie chcemy znaleźć pod choinką!

10 książek, które były najczęściej czytane przez POLKI w 2018 roku!

10 książek, które były najczęściej czytane przez POLKI w 2018 roku!

10 kobiecych kompleksów, których mężczyzna NIE ROZUMIE, bo dla nich to nie problem!!

10 kobiecych kompleksów, których mężczyzna NIE ROZUMIE, bo dla nich to nie problem!!

Wyślij mu jeden z tych FILMÓW, a on oszaleje z podniecenia! (i zaraz się u ciebie zjawi)

Wyślij mu jeden z tych FILMÓW, a on oszaleje z podniecenia! (i zaraz się u ciebie zjawi)

Perfumy na prezent – jak to zrobić?

Perfumy na prezent – jak to zrobić?

TOP 15: pozycje seksualne, za którymi SZALEJE KAŻDY prawdziwy FACET!

TOP 15: pozycje seksualne, za którymi SZALEJE KAŻDY prawdziwy FACET!

Jeśli masz na sobie taki strój na 100% FACECI będą na ciebie zerkać!

Jeśli masz na sobie taki strój na 100% FACECI będą na ciebie zerkać!

15 pomysłów jak się uczesać na wieczór wigilijny 2018!

15 pomysłów jak się uczesać na wieczór wigilijny 2018!

8 NIECENZURALNYCH pomysłów na sex, które miewa KAŻDY FACET!

8 NIECENZURALNYCH pomysłów na sex, które miewa KAŻDY FACET!

12 NIEPRZYZWOITYCH tekstów, którymi ROZGRZEJESZ KAŻDEGO FACETA!

12 NIEPRZYZWOITYCH tekstów, którymi ROZGRZEJESZ KAŻDEGO FACETA!

10 genialnych stylizacji do PRACY! Wzbudzisz zainteresowanie!

10 genialnych stylizacji do PRACY! Wzbudzisz zainteresowanie!

15 rzeczy, które usłyszysz od FACETA, tylko wtedy gdy naprawdę mu się spodobałaś!

15 rzeczy, które usłyszysz od FACETA, tylko wtedy gdy naprawdę mu się spodobałaś!

Te makijaż SZPECĄ do granic możliwości! UWAGA! Przerażające zdjęcia!

Te makijaż SZPECĄ do granic możliwości! UWAGA! Przerażające zdjęcia!

15 komplementów, których WYCZEKUJE każdy FACET! (rozmiłuj go w sobie!)

15 komplementów, których WYCZEKUJE każdy FACET! (rozmiłuj go w sobie!)

Zdrowe przekąski

Zdarza Ci się podjadać między głównymi posiłkami? Zabierasz ze sobą do szkoły bądź pracy drugie śniadanie w postaci różnorakich przekąsek, niekoniecznie zdrowych? Wiecznie pogryzasz coś przed telewizorem? Czas z tym skończyć lub chociaż przerzucić się na zdrowe przekąski!

Gdy czujemy głód między posiłkami najczęściej sięgamy po to co mamy pod ręką. Najczęściej są to słodycze bądź słone przegryzki. Takie podjadanie zabije każdą dietę! Takie przekąski dostarczają nam niemało kalorii, których nie uwzględniłyśmy w codziennym jadłospisie. Nierzadko również nie zaspokajają głodu. Jeżeli jesteś głodna w ciągu dnia, może warto zwiększyć liczbę posiłków w ciągu dnia przy jednoczesnym zmniejszeniu ich porcji. Batoniki, paluszki, cukierki zamieńmy na coś zdrowego i niech takie produkty staną się naszym dodatkowym posiłkiem.

Suszone owoce – są słodkie, więc mogą zastąpić Ci cukierki bądź czekoladę. Są też sycące, więc zaspokoją Twój apetyt. Zawierają witaminy z grupy B oraz błonnik, który poprawi trawienie. Sięgaj więc po suszone morele, śliwki, daktyle, banany!

Nasiona słonecznika, pestki dyni, sezam – zawierają dużo witamin A, E, B oraz cynk. Mają w sobie także zdrowe tłuszcze roślinne.  Ich zwartość pozytywnie wpływa na wygląd cery.

Orzechy – bogate m.in. w jedno- i wielonienasycone kwasy tłuszczowe, błonnik, magnez, witaminę E. Wspomagają koncentrację, obniżają poziom złego cholesterolu i ryzyko wystąpienia choroby wieńcowej. Są jednak dość kaloryczne, więc dzienna porcja nie powinna przekraczać ok.30g.

Warzywa – bogate w witaminy, składniki mineralne, błonnik. Zaleca się spożycie 5 porcji warzyw dziennie. My wciąż jemy ich za mało. Wybór warzyw jest ogromny, więc czy nie lepiej batona zamienić np. na surową marchewkę lub paprykę, które mają zbawienny wpływ na organizm i są niskokaloryczne?

Owoce – warto korzystać z dobrodziejstw natury i wybierać owoce dostępne w danym sezonie. Pamiętajmy jednak, że zawierają sporo cukrów prostych, więc z ich ilością również nie należy przesadzać.

Zaplanujmy swoje posiłki w ciągu dnia tak, by nie odczuwać głodu pomiędzy nimi. Jeśli jednak to się zdarzy sięgnijmy po coś zdrowego i bardziej pożywnego niż słodycze. Pamiętajmy jednak, że każde podjadanie powinnyśmy zaliczyć jako kolejny posiłek!

Autor: Kamila Miś