Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

15 błędów w seksie, które popełniamy w okolicach 30-stki! (też tak robisz?)

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

Te teksty powie ci FACET, który żywi do CIEBIE prawdziwe UCZUCIE!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

MĘŻCZYŹNI przyznają jakie rzeczy robią tylko dla SWOICH JEDYNYCH MIŁOŚCI!

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

10 pozytywnych skutków SPANIA NAGO! (szokujące dowody)

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

14 niezręcznych momentów w seksie, o których FACECI boją się mówić!

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

10 myśli, które rozpraszają nas podczas IGRASZEK (będziecie płakać ze śmiechu!)

Stylizacja last minute na WESELE 2018

Stylizacja last minute na WESELE 2018

SIERPIEŃ 2018 – najmodniejsze fryzury miesiąca

SIERPIEŃ 2018 – najmodniejsze fryzury miesiąca

Na punkcie TYCH 10 kobiecych gestów FACECI WARIUJĄ

Na punkcie TYCH 10 kobiecych gestów FACECI WARIUJĄ

MĘSKIM ZDANIEM- 10 powodów, dlaczego w bikini straszysz, a nie zachwycasz!

MĘSKIM ZDANIEM- 10 powodów, dlaczego w bikini straszysz, a nie zachwycasz!

Wybór redakcji: 5 romantycznych filmów na dzisiejszy wieczór

Wybór redakcji: 5 romantycznych filmów na dzisiejszy wieczór

TE 15 rzeczy INTENSYWNIE podnieca każdego FACETA

TE 15 rzeczy INTENSYWNIE podnieca każdego FACETA

SEKS ORALNY – 15 najlepszych pozycji według mężczyzn

SEKS ORALNY – 15 najlepszych pozycji według mężczyzn

12 MIEJSC, gdzie możesz poznać i zdobyć FAJNEGO FACETA

12 MIEJSC, gdzie możesz poznać i zdobyć FAJNEGO FACETA

20 KOBIET wyjawia, co najlepszego MĘŻCZYŹNI zrobili dla nich w łóżku! (wzruszające teksty)

20 KOBIET wyjawia, co najlepszego MĘŻCZYŹNI zrobili dla nich w łóżku! (wzruszające teksty)

Zakazane w sypialni: pieszczoty, których PANOWIE nie potrafią polubić

Zakazane w sypialni: pieszczoty, których PANOWIE nie potrafią polubić

Zła dieta sprzyja wypadaniu włosów

Jeśli chcesz mieć piękne, zdrowe i mocne włosy, musisz zadbać o to, aby w twojej diecie znalazły się witaminy i składniki odżywcze, które poprawią kondycję twojej fryzury. Odpowiednia dieta to podstawa dla zachowania zdrowia włosów.

Gdy zauważamy, że nasze włosy tracą blask, są łamliwe i osłabione, najczęściej sięgamy po preparaty kosmetyczne, mające na celu przywrócić im zdrowie. Jednak te zabiegi mogą okazać się nieskuteczne, jeśli twoja dieta jest uboga w witaminy i składniki mineralne.  Pielęgnacja kosmetyczna poprawia włosy od zewnątrz, jednak nie ingeruje w strukturę wewnętrzną włosa. Tam sięgają tylko bogactwa przyswajane dzięki właściwej diecie.

Kłopoty z włosami często bywają sygnałem niedoboru witamin i osłabienia organizmu. Na szczęście do prawidłowej diety wystarczy elementarna wiedza medyczna.
Piękne włosy uwielbiają żelazo! Znajdziesz je w warzywach, takich jak szpinak, brokuły, groszek, papryka i buraki. Ten pierwiastek znajduje się również w żółtku jajka i czerwonym mięsie. Drugi podstawowy element diety sprzyjającej kondycji włosów to kwas foliowy, który zapewnisz sobie jedząc zielone warzywa. Beta-karoten i witaminy z grupy A wpłyną nie tylko na twoje włosy, ale także na skórę głowy. Znajdują się ona pomarańczowych i czerwonych warzywach i owocach, takich jak marchew, papryka, jabłko, brzoskwinia. Magnezu dostarczą ci orzechy i czekolada.
Poza tymi składnikami dostarczaj swojemu organizmowi również takie pierwiastki, jak krzem i cynk. Nie zapominaj również  o nienasyconych tłuszczach roślinnych – zamień smalec na oleje roślinne i oliwę oliwek.
Istnieją tez takie produkty, których w trosce o włosy lepiej unikać.  Należą do nic bardzo słodkie owoce i nadmiar cukru, ponieważ duże ilości węglowodanów powodują przetłuszczanie się włosów i mogą wywołać łupież.
Powyższa dieta składa się z komponentów, które doskonale wpłyną na twoje zdrowie. Do zdrowych nawyków żywieniowych zachęci cię fakt, ze zależy od nich nie tylko stan włosów, ale również paznokci – -wzmocnią je te same witaminy i minerały, które pomogą twojej fryzurze!

Autor: Kamila Gieba