Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

JOGA – pozycja lotosu krok po kroku

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 5 pozycji dla leniwych kobiet

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

TOP 7 pozycji do przetestowania w tym tygodniu

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

5 wakacyjnych stylizacji – idealne na plażę

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Oryginalne pomysły na minimalistyczny manicure

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

Czerwcowy przegląd fryzur – 10 inspiracji na nowe włosy

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

6 celebrytek, które pokazały za dużo!

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

10 celebrytek, które zapomniały o makijażu

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 przedmiotów, które pamiętają tylko dzieci lat 90-tych

12 ZDJĘĆ, na które trzeba popatrzeć przynajmniej dwa razy, aby zrozumieć o co chodzi

12 ZDJĘĆ, na które trzeba popatrzeć przynajmniej dwa razy, aby zrozumieć o co chodzi

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

Proste ćwiczenia, dzięki którym pokonasz ból pleców w 5 minut

⛔ 5 rzeczy, które musicie zmienić w waszym związku NATYCHMIAST

⛔ 5 rzeczy, które musicie zmienić w waszym związku NATYCHMIAST

6 inspiracji na PLAŻOWY LOOK

6 inspiracji na PLAŻOWY LOOK

5 pięknych filmów o miłości – nie tylko kobiety z mężczyzną

5 pięknych filmów o miłości – nie tylko kobiety z mężczyzną

4 książki o miłości, które warto przeczytać podczas WAKACJI

4 książki o miłości, które warto przeczytać podczas WAKACJI

Luźne bluzy – przegląd sieciówek

Luźne bluzy – przegląd sieciówek

Złote Misie wśród Pereł Rynku FMCG

Złote Misie Haribo zostały wyróżnione w konkursie Perły Rynku FMCG 2009, magazynu „Wiadomości Handlowe”. O zaliczeniu kultowych żelków do grona najlepszych nowości minionego roku zdecydowało ponad 1000 profesjonalistów polskiego handlu.

Uroczyste ogłoszenie wyników trzeciej edycji konkursu Perły Rynku FMCG, organizowanego przez magazyn „Wiadomości Handlowe”, odbyło się
24 czerwca 2009 r. w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie. W kategorii „żelki i gumy do żucia”, wśród produktów wyróżnionych – na podstawie opinii handlowców i detalistów – znalazły się legendarne żelki Haribo Złote Misie, które od kwietnia 2008 roku dostępne są pod polską nazwą. W odmienionym opakowaniu, opatrzonym hasłem „Haribo smak radości” obok tradycyjnych smaków – truskawki, cytryny, ananasa, pomarańczy i maliny – pojawił się nowy smak zielonego jabłka. Receptura kultowych Złotych Misiów została natomiast wzbogacona o dodatek korzystniejszego dla zdrowia cukru – fruktozy.

„Wyróżnienie przyznane żelkom Złote Misie w konkursie Perły Rynku FMCG 2009 jest dla nas istotne z kilku powodów” – mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o. „Po pierwsze jest ono kolejnym dowodem na niezmiennie wysoką pozycję rynkową flagowego produktu naszej firmy. Po drugie stanowi dla nas istotną informację o zaufaniu, jakim ten i inne produkty Haribo cieszą się wśród detalistów, którzy są istotnym pośrednikiem pomiędzy firmą, a konsumentem” – dodaje Maria Kochalska.

Perły Rynku FMCG to wyróżnienia przyznawane przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe” na podstawie opinii profesjonalistów polskiego handlu. W tegorocznej, trzeciej edycji, w badaniu opracowanym przez GFK Polonia udział wzięło ponad 1000 detalistów, którzy oceniali produkty z 33 kategorii. Zebrane opinie pozwoliły wyłonić te nowości, które w opinii badanych charakteryzuje innowacyjność i największy potencjał.

Wyróżnienie w konkursie Perły Rynku FMCG 2009 to kolejny w tym roku dowód uznania dla produktów firmy Haribo. Obok przyznanego przez polskich konsumentów tytułu Produktu Roku 2009, Haribo już po raz trzeci otrzymało Złoty Medal DLG – prestiżową nagrodę Niemieckiego Stowarzyszenia Rolniczego (Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft). Marka Haribo została natomiast uhonorowana tytułem European Trusted Brands, przyznawanym przez miesięcznik „Reader’s Digest” markom cieszącym się w Europie największym zaufaniem.