Witryna korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej.
ok

Polecane

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

20 myśli, które miewa KAŻDY FACET – musisz je znać

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

6 celebrytek, które są dumne ze swoich niedoskonałości

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

INSTAGRAM: przegląd najciekawszych makijaży

TOP 5 dziewczyńskich seriali

TOP 5 dziewczyńskich seriali

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

MANICURE na jesień – 7 inspiracji

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

10 pozycji do przetestowania na KANAPIE

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

9 PEWNYCH sposobów, aby zdobyć wymarzonego FACETA

TOP 3 książki dla rodziców

TOP 3 książki dla rodziców

Second hand – mocny trend JESIENI 2017

Second hand – mocny trend JESIENI 2017

Fryzury gwiazd w wieku 50+

Fryzury gwiazd w wieku 50+

3 godziny relaksującej muzyki – idealnej po ciężkim dniu

3 godziny relaksującej muzyki – idealnej po ciężkim dniu

Przepis na maseczkę z białej glinki – idealna dla cery suchej i wrażliwej

Przepis na maseczkę z białej glinki – idealna dla cery suchej i wrażliwej

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

6 księżniczek Disney’a w SEKSOWNEJ ODSŁONIE

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

11 PRAWDZIWYCH znaków, że facet naprawdę cię POLUBIŁ

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

10 kobiecych ubrań, które FACECI chcą częściej widzieć w łóżku

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

H O T – 5 pozycji dla kobiet z długimi włosami

Złote Misie wśród Pereł Rynku FMCG

Złote Misie Haribo zostały wyróżnione w konkursie Perły Rynku FMCG 2009, magazynu „Wiadomości Handlowe”. O zaliczeniu kultowych żelków do grona najlepszych nowości minionego roku zdecydowało ponad 1000 profesjonalistów polskiego handlu.

Uroczyste ogłoszenie wyników trzeciej edycji konkursu Perły Rynku FMCG, organizowanego przez magazyn „Wiadomości Handlowe”, odbyło się
24 czerwca 2009 r. w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie. W kategorii „żelki i gumy do żucia”, wśród produktów wyróżnionych – na podstawie opinii handlowców i detalistów – znalazły się legendarne żelki Haribo Złote Misie, które od kwietnia 2008 roku dostępne są pod polską nazwą. W odmienionym opakowaniu, opatrzonym hasłem „Haribo smak radości” obok tradycyjnych smaków – truskawki, cytryny, ananasa, pomarańczy i maliny – pojawił się nowy smak zielonego jabłka. Receptura kultowych Złotych Misiów została natomiast wzbogacona o dodatek korzystniejszego dla zdrowia cukru – fruktozy.

„Wyróżnienie przyznane żelkom Złote Misie w konkursie Perły Rynku FMCG 2009 jest dla nas istotne z kilku powodów” – mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o. „Po pierwsze jest ono kolejnym dowodem na niezmiennie wysoką pozycję rynkową flagowego produktu naszej firmy. Po drugie stanowi dla nas istotną informację o zaufaniu, jakim ten i inne produkty Haribo cieszą się wśród detalistów, którzy są istotnym pośrednikiem pomiędzy firmą, a konsumentem” – dodaje Maria Kochalska.

Perły Rynku FMCG to wyróżnienia przyznawane przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe” na podstawie opinii profesjonalistów polskiego handlu. W tegorocznej, trzeciej edycji, w badaniu opracowanym przez GFK Polonia udział wzięło ponad 1000 detalistów, którzy oceniali produkty z 33 kategorii. Zebrane opinie pozwoliły wyłonić te nowości, które w opinii badanych charakteryzuje innowacyjność i największy potencjał.

Wyróżnienie w konkursie Perły Rynku FMCG 2009 to kolejny w tym roku dowód uznania dla produktów firmy Haribo. Obok przyznanego przez polskich konsumentów tytułu Produktu Roku 2009, Haribo już po raz trzeci otrzymało Złoty Medal DLG – prestiżową nagrodę Niemieckiego Stowarzyszenia Rolniczego (Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft). Marka Haribo została natomiast uhonorowana tytułem European Trusted Brands, przyznawanym przez miesięcznik „Reader’s Digest” markom cieszącym się w Europie największym zaufaniem.