Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

10 mężczyzn dzieli się tajemnicą, której nie są w stanie powiedzieć swojej DZIEWCZYNIE

10 mężczyzn dzieli się tajemnicą, której nie są w stanie powiedzieć swojej DZIEWCZYNIE

10 najlepszych perfum na jesień 2019! *nasza szczera opinia

10 najlepszych perfum na jesień 2019! *nasza szczera opinia

TOP NEWS: Kilka nawyków, które STRASZNIE denerwują twojego faceta

TOP NEWS: Kilka nawyków, które STRASZNIE denerwują twojego faceta

Trendy jesień/zima 2019: krótkie fryzury damskie. Oto modne propozycje!

Trendy jesień/zima 2019: krótkie fryzury damskie. Oto modne propozycje!

10 sekretów, które skrywa KAŻDA KOBIETA

10 sekretów, które skrywa KAŻDA KOBIETA

Rzeczy, które zniszczą KAŻDY związek! *nawet ten najmocniejszy

Rzeczy, które zniszczą KAŻDY związek! *nawet ten najmocniejszy

6 dowodów na to, że ON zawsze będzie potrafił cię zadowolić w łóżku!

6 dowodów na to, że ON zawsze będzie potrafił cię zadowolić w łóżku!

7 dowodów na to, że TWÓJ KOT potajemnie cię nienawidzi

7 dowodów na to, że TWÓJ KOT potajemnie cię nienawidzi

Trendy jesień/zima 2019: modne swetry, które będziemy nosić cały sezon

Trendy jesień/zima 2019: modne swetry, które będziemy nosić cały sezon

FACET WYLICZA: Oto sytuacje, w których NIE możesz być O MNIE zazdrosna!

FACET WYLICZA: Oto sytuacje, w których NIE możesz być O MNIE zazdrosna!

10 SMS-ów, które poprawią humor KAŻDEMU FACETOWI

10 SMS-ów, które poprawią humor KAŻDEMU FACETOWI

MĘSKIM ZDANIEM: 4 gorące pomysły na rozgrzanie atmosfery w łóżku…..

MĘSKIM ZDANIEM: 4 gorące pomysły na rozgrzanie atmosfery w łóżku…..

10 pomysłów na przytulną aranżację SYPIALNI

10 pomysłów na przytulną aranżację SYPIALNI

Jak pokonać poniedziałkowe przygnębienie? 6 genialnych porad na poprawę humoru!

Jak pokonać poniedziałkowe przygnębienie? 6 genialnych porad na poprawę humoru!

7 rzeczy, które mężczyźni uważają za romantyczne, ale tak naprawdę takie nie są…..

7 rzeczy, które mężczyźni uważają za romantyczne, ale tak naprawdę takie nie są…..

8 rzeczy, które szczęśliwe pary starają się robić każdego ranka!

8 rzeczy, które szczęśliwe pary starają się robić każdego ranka!

10 banalnych kroków, aby stać się dla niego DZIEWCZYNĄ ZE SNÓW!

Dziewczyna ze snów. Jaka jest, jakie ma cechy i dlaczego właściwie powinnaś się nią stać? Takie kobiety mają w życiu prościej. Wszystko przychodzi im jak z płatka, faceci nie mogą się na nie napatrzeć, a tak serio nie grzeszą urodą, ani nogami modelki. Tu nie chodzi o wygląd, a o zachowanie. Jakie zatem są idealne kobiety? Dziewczyny z męskich snów? Czytajcie dalej i odkryjcie kilka kroków, które pomogą wam stać się jedną z nich! Powodzenia! 

 

A teraz smutny, ale bardzo wyjątkowy wiersz o dziewczynie ze snów, która facet pokochał do szaleństwa. Autor anonimowy: ,,Odeszłaś tak nagle wraz z przebudzeniem, i po co się budzić było ja nie wiem, i czymże Ty dla mnie, jedynie marzeniem, co teraz o Tobie, o naszej zabawie. Odnajdę tę drogę gdzie Ciebie spotkałem, usiądę na zimnym bez Ciebie kamieniu, Dziewczyno ze snu, ja tak kochałem, Dziewczyno ze snu, Tyś teraz w wspomnieniu.

 

 

 

Nie kombinuj z kamuflowaniem swoich słabych stron, a wydobywaj na światło dzienne to co w sobie lubisz najbardziej! Dzięki temu zanim się obejrzysz to zaakceptujesz siebie i będziesz szczęśliwa, a oni kochają dziewczyny bez wad, takie które promienieją radością i są z siebie dumne! 

 

 

KOLEJNY KROK JAK STAĆ SIĘ DZIEWCZYNĄ ZE SNÓW >>>>>