Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

6 rzeczy, które musisz wiedzieć o CELLULICIE (a na pewno nie miałaś o nich pojęcia)

6 rzeczy, które musisz wiedzieć o CELLULICIE (a na pewno nie miałaś o nich pojęcia)

8 RZECZY, KTÓRE MĘŻCZYZNA ZROBI TYLKO DLA KOBIETY, KTÓRĄ KOCHA

8 RZECZY, KTÓRE MĘŻCZYZNA ZROBI TYLKO DLA KOBIETY, KTÓRĄ KOCHA

Kilka rzeczy, które dowodzą, że ON jest godny twojej miłości

Kilka rzeczy, które dowodzą, że ON jest godny twojej miłości

10 inspiracji na noszenie długiego KARDIGANU

10 inspiracji na noszenie długiego KARDIGANU

5 powodów, przez które trudno ci znaleźć FACETA mimo, że bardzo się starasz

5 powodów, przez które trudno ci znaleźć FACETA mimo, że bardzo się starasz

REDAKCJA POLECA: Genialne nowości na platformie Netflix

REDAKCJA POLECA: Genialne nowości na platformie Netflix

WAŻNE: Strach przed porodem: 4 sposoby, jak go pokonać

WAŻNE: Strach przed porodem: 4 sposoby, jak go pokonać

TOP TREND: 10 stylizacji w kolorze CZARNYM, które dodadzą ci seksapilu!

TOP TREND: 10 stylizacji w kolorze CZARNYM, które dodadzą ci seksapilu!

6 znaków, że twój związek jest naładowany energią seksualną

6 znaków, że twój związek jest naładowany energią seksualną

WAŻNE: 7 rzeczy, które musisz zrobić, aby zmienić swoje życie na lepsze!

WAŻNE: 7 rzeczy, które musisz zrobić, aby zmienić swoje życie na lepsze!

DIY: Cynamonowa maseczka, która genialnie oczyszcza cerę! Zrób ją sama!

DIY: Cynamonowa maseczka, która genialnie oczyszcza cerę! Zrób ją sama!

6 niestosownych pytań, których nigdy nie zadawaj kobiecie w ciąży!

6 niestosownych pytań, których nigdy nie zadawaj kobiecie w ciąży!

5 myśli, które przechodzą przez męski i kobiecy umysł w czasie SEKSU

5 myśli, które przechodzą przez męski i kobiecy umysł w czasie SEKSU

MĘSKIM ZDANIEM: rodzaje pocałunków, które KRĘCĄ nas najbardziej….

MĘSKIM ZDANIEM: rodzaje pocałunków, które KRĘCĄ nas najbardziej….

8 dziwnych rzeczy, które dzieją się z twoim ciałem, kiedy się CAŁUJESZ

8 dziwnych rzeczy, które dzieją się z twoim ciałem, kiedy się CAŁUJESZ

4 nowe warianty pozycji MISJONARSKIEJ (zdjęcia plus instrukcje)

4 nowe warianty pozycji MISJONARSKIEJ (zdjęcia plus instrukcje)

5 błędów, które popełniamy na diecie. Sprawdź, czy też to robisz

Wakacje za pasem, a Ty nadal nie możesz schudnąć? Jesteś na diecie, ale nie widzisz efektów? Być może popełniasz jedne z najbardziej powszechnych błędów, które nie pozwalają nam dojść do celu.

Zobacz też: 6 igraszek seksualnych, których on NIGDY NIE ZAPOMNI

20% Polaków ocenia swoje zdrowie jako przeciętne, a co dziesiąty jako złe lub bardzo złe – wynika z szacunków  GUS. Eksperci podkreślają – prawidłowa dieta to najprostszy sposób aby zadbać o siebie. Dowiedz się, dlaczego owoce nie zawsze są Twoim sprzymierzeńcem oraz czy dobrze robisz rezygnując z glutenu.

apple-841169_960_720

1. Śniadanie jest Ci (nie) potrzebne

W porannym pośpiechu łatwo zapomnieć, że szybka kawa i ekspresowe wyjście z domu to nie najlepszy początek dnia. Odkładając śniadanie na później doprowadzamy do spadku glukozy we krwi – stajemy się mniej wydajne psychicznie jak i fizycznie. – Warto wstać kilka minut wcześniej i poświęcić ten czas na przygotowanie niewielkiego, ale sycącego śniadania, składającego się z pełnoziarnistych produktów zbożowych, pełnowartościowego białka i dodatku roślinnego. Posiłki warto spożywać w odstępach nie dłuższych niż 3,5 godziny – mówi Katarzyna Uścińska, dietetyk w Klinice Demeter w Warszawie.

Sprawdź co jeszcze!