Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

CZARNE DŻINSY- 15 genialnych stylizacji!

CZARNE DŻINSY- 15 genialnych stylizacji!

6 rzeczy, które robią TYLKO pary stworzone dla siebie!

6 rzeczy, które robią TYLKO pary stworzone dla siebie!

8 rzeczy, przez które stajesz się bardzo WYJĄTKOWA dla faceta (nie chodzi o wygląd)!

8 rzeczy, przez które stajesz się bardzo WYJĄTKOWA dla faceta (nie chodzi o wygląd)!

7 rzeczy, które ZAWSZE wywołują na JEGO twarzy uśmiech!

7 rzeczy, które ZAWSZE wywołują na JEGO twarzy uśmiech!

FACECI mówią o: najbardziej natrętnym pytaniu, jakie zadała im kobieta na randce!

FACECI mówią o: najbardziej natrętnym pytaniu, jakie zadała im kobieta na randce!

15 typów dziewczyn, które ZAWSZE przyciągają seksownych mężczyzn!

15 typów dziewczyn, które ZAWSZE przyciągają seksownych mężczyzn!

Jak odmówić pójścia na ślub znajomych, bez rozbijania przyjaźni?

Jak odmówić pójścia na ślub znajomych, bez rozbijania przyjaźni?

Ile należy wydać na prezent ślubny i dać do koperty? 6 rad!

Ile należy wydać na prezent ślubny i dać do koperty? 6 rad!

15 ,,niewinnych” SMS-ów do faceta, które przyprawią GO o dreszcz podniecenia…

15 ,,niewinnych” SMS-ów do faceta, które przyprawią GO o dreszcz podniecenia…

To właśnie te uczesania zwracają uwagę mężczyzn. Szaleją na ich punkcie!

To właśnie te uczesania zwracają uwagę mężczyzn. Szaleją na ich punkcie!

15 rzeczy, które powinnaś zakładać na siebie częściej, aby obudzić jego pożądanie!

15 rzeczy, które powinnaś zakładać na siebie częściej, aby obudzić jego pożądanie!

FACET WYLICZA: tak rozpalisz moje pożądanie i sprawisz, że będę myślał tylko o tobie….

FACET WYLICZA: tak rozpalisz moje pożądanie i sprawisz, że będę myślał tylko o tobie….

Jak urządzić kobiecą i bardzo przytulną sypialnię? 10 genialnych propozycji!

Jak urządzić kobiecą i bardzo przytulną sypialnię? 10 genialnych propozycji!

HOT NEWS: 8 pozycji seksualnych do przetestowania na krześle i fotelu!

HOT NEWS: 8 pozycji seksualnych do przetestowania na krześle i fotelu!

8 facetów mówi o najnudniejszym seksie, jaki kiedykolwiek mieli!

8 facetów mówi o najnudniejszym seksie, jaki kiedykolwiek mieli!

Faceci zdradzają, jakie najseksowniejsze rzeczy usłyszeli od kobiet w łóżku!

Faceci zdradzają, jakie najseksowniejsze rzeczy usłyszeli od kobiet w łóżku!

Dieta 1500 kalorii

Dieta 1500 kalorii nie musi ściśle zamykać się w tej liczbie. Dopasujmy liczbę kalorii do trybu naszego życia, jeśli nie uprawiamy sportu, nie mamy czasu na spacery a tryb naszej pracy jest siedzący, to powinniśmy ograniczyć spożywanie kalorii do 1100 – 1200, jeżeli natomiast codziennie biegamy, lub praca wymaga od nas wysiłku fizycznego to możemy pozwolić sobie na 1500 kcal . Przy odpowiednim rozpisaniu diety możemy w sposób bezpieczny stracić około 1 kilograma tygodniowo. Pamiętajmy aby pić przynajmniej 1,5 litra wody dziennie oraz niesłodzone herbaty: czarną, czerwoną i ziołowe.

Śniadanie na 500 kalorii

Jest to bardzo ważny posiłek, który powinien dostarczyć organizmowi energii na dobry początek dnia. Odpowiednie produkty na śniadanie, to produkty zbożowe o dużej zawartości błonnika: ciemne pieczywo, płatki zbożowe z dodatkiem bakalii i/lub otrębów, płatki owsiane do tego produkty mleczne: naturalne jogurty, kefir, maślanka, sery. Dodatkiem do śniadania powinien być owoc. Duża liczba kalorii pierwszego posiłku daje sygnał organizmowi, że nie musi gromadzić energii „na zapas", w ten sposób przyspiesza się jego metabolizm i unikamy odkładania tkanki tłuszczowej.

Drugie śniadanie na 200 kalorii

Rola drugiego śniadania to utrzymanie metabolizmu na wysokich obrotach, na które "wskoczył" dzięki obfitemu śniadaniu. Na ten posiłek wybieramy ciemne pieczywo i produkty białkowe, a więc chudą wędlinę, biały ser, produkty sojowe, do tego warzywa o niskiej zawartości skrobi: ogórki, pomidory, warzywa liściaste i już mamy smaczną kanapkę, którą łatwo można zabrać do pracy, czy szkoły. Jeśli chcemy wziąć ze sobą coś do picia, wybierajmy wodę lub soki wyciskane ze świeżych warzyw i owoców, unikajmy tych z kartonów ponieważ są dosładzane.

Obiad na 400 kalorii

Obiad – koniecznie ciepły – powinniśmy zjeść między godziną 14 a 15. Ponieważ o tej porze dnia nasz metabolizm zaczyna zwalniać, wybierajmy produkty białkowe takie jak: ryby, chuda cielęcina, indyk, kurczak-ale bez skóry i bez panierki, do tego nieduża porcja węglowodanów w postaci ryżu, kaszy lub ziemniaków i oczywiście porcja warzyw surowych lub gotowanych.

Podwieczorek na 100 kalorii

Jeżeli nie potrafimy odmówić sobie słodyczy, to na podwieczorek możemy pozwolić sobie na dwie, trzy kostki ciemnej czekolady, kilka orzechów i pełnoziarniste ciastko, lub coś innego, co sprawi nam przyjemność i zmieści się w założonym limicie 100 kalorii .

Kolacja na 200 kalorii

Powinniśmy jadać kolacje nie później jak o godzinie 19, ewentualnie nie krócej jak na 2 godziny przed snem. Posiłek ten musi być lekkostrawny, najlepiej skomponowany na bazie ryb lub chudego mięsa z dodatkiem warzyw, unikamy natomiast węglowodanów.