Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies. ZAMKNIJ

Polecane

To właśnie te uczesania zwracają uwagę mężczyzn. Szaleją na ich punkcie!

To właśnie te uczesania zwracają uwagę mężczyzn. Szaleją na ich punkcie!

15 rzeczy, które powinnaś zakładać na siebie częściej, aby obudzić jego pożądanie!

15 rzeczy, które powinnaś zakładać na siebie częściej, aby obudzić jego pożądanie!

FACET WYLICZA: tak rozpalisz moje pożądanie i sprawisz, że będę myślał tylko o tobie….

FACET WYLICZA: tak rozpalisz moje pożądanie i sprawisz, że będę myślał tylko o tobie….

Jak urządzić kobiecą i bardzo przytulną sypialnię? 10 genialnych propozycji!

Jak urządzić kobiecą i bardzo przytulną sypialnię? 10 genialnych propozycji!

HOT NEWS: 8 pozycji seksualnych do przetestowania na krześle i fotelu!

HOT NEWS: 8 pozycji seksualnych do przetestowania na krześle i fotelu!

8 facetów mówi o najnudniejszym seksie, jaki kiedykolwiek mieli!

8 facetów mówi o najnudniejszym seksie, jaki kiedykolwiek mieli!

Faceci zdradzają, jakie najseksowniejsze rzeczy usłyszeli od kobiet w łóżku!

Faceci zdradzają, jakie najseksowniejsze rzeczy usłyszeli od kobiet w łóżku!

10 rzeczy, które mężczyźni chcą robić częściej – w łóżku (lub poza nim:)

10 rzeczy, które mężczyźni chcą robić częściej – w łóżku (lub poza nim:)

8 czynników psychicznych i fizycznych, które mogą wywołać niskie libido!

8 czynników psychicznych i fizycznych, które mogą wywołać niskie libido!

HOT LISTA: 10 rzeczy związanych z seksem, które zrealizuj prze 30-stką!

HOT LISTA: 10 rzeczy związanych z seksem, które zrealizuj prze 30-stką!

Spódnice MIDI na lato. Oszałamiające modele już od 39 zł!

Spódnice MIDI na lato. Oszałamiające modele już od 39 zł!

Najczęstsze pytania dotyczące kobiecego orgazmu. 6 odpowiedzi!

Najczęstsze pytania dotyczące kobiecego orgazmu. 6 odpowiedzi!

8 najgorętszych (i nieoczekiwanych) stref erogennych na ciele KOBIETY

8 najgorętszych (i nieoczekiwanych) stref erogennych na ciele KOBIETY

12 najlepszych miejsc na namiętny seks!

12 najlepszych miejsc na namiętny seks!

Czego MĘŻCZYZNA naprawdę pragnie w łóżku? 8 rzeczy, o których powinnaś wiedzieć

Czego MĘŻCZYZNA naprawdę pragnie w łóżku? 8 rzeczy, o których powinnaś wiedzieć

10 pomysłów na paznokcie, które będą obsesją każdej kobiety tego lata!

10 pomysłów na paznokcie, które będą obsesją każdej kobiety tego lata!

Dieta doktora Haya

Nie licz kalorii, nie rezygnuj z ulubionych dań. Skomponuj umiejętnie swój posiłek. Dieta doktora Haya

Dieta doktora Haya zwana inaczej dietą rozdzielną lub niełączenia. W trakcie jej nie musimy liczyć kalorii ani rezygnować z ulubionych dań. Jedyne co musimy, to nabyć umiejętność komponowania posiłków. Czasem złe połączenie dwu bardzo zdrowych pokarmów mogą nie tylko tuczyć ale i odbijać się negatywnie na naszym zdrowiu. Należy jeść produkty pełnowartościowe i jak najmniej przetworzone. Dzięki diecie poprawi się przemiana materii naszego organizmu i samopoczucie a co najważniejsze będziesz tracić wagę. Podstawową zasadą na jakiej opiera się ona to odpowiednie dobieranie potraw przy posiłku. Właściwie nie jest to dieta a zmiana sposobu odżywiania.
Dr Hay podzielił produkty na trzy grypy: białkową, węglowodanową i neutralną. Produkty z grupy neutralnej można łączyć z białkowymi LUB węglowodanowymi. W ciągu dnia można zjeść jeden posiłek białkowy i jeden węglowodanowy i jeden złożony z samych warzyw i owoców. Nie wolno łączyć w jednym posiłku potraw węglowodanowych i białkowych.
 
Jak łączyć, czyli co z czym:

  • Jaja z warzywami zielonymi
  • Mięso i zielone warzywa
  • Chleb, ziemniaki z warzywami zielonymi
  • Rośliny zbożowe i zielone warzywa
  • Rośliny strączkowe z warzywami zielonymi
  • Zielone wazrywa z wszelkimi białkami
  • Orzechy i zielone warzywa lun kwaśne owoce
  • Tłuszcze zwierzęce z roślinami zbożowymi
  • Owoce słodkie z kwaśnym mlekiem i jogurtami
  • Owoce kwaśne z orzechami, kefirem, kwaśnym mlekiem i in. kwaśnymi owocami

 
Twórcą diety jest amerykański lekarz William Howard Hay.

Przykładowe połączenia potraw w jednym posiłku:

  • Kasza z gulaszem warzywnym
  • Ryż z warzywami
  • Ryba z marchewką
  • Makaron z warzywami w sosie (np: pomidorowym)
  • Stek z warzywami gotowanymi
  • Szynka ze szparagami
  • Jaja sadzone z sałatką warzywną
  • Chleb z sałatką warzywną
  • Ser żółty z pomidorem, papryką i kiszonym ogórkiem
  • Ziemniaki z warzywami gotowanymi

 
Dieta polecana osobom z nadwagą, chorobami serca, układu krążenia, nadciśnienia, nadkwaśności żołądka. Dieta zalecana również osobom cierpiącym na migreny a także wszystkim innych chcącym jeść zdrowo.
 
Grupa węglowodanowa zawiera:

  • Produkty zbożowe (kasze, makaron, ziarna. chleb, płatki owsiane, ryż)
  • Warzywa takie jak: ziemniaki, karczochy
  • Owoce słodkie m.in.: figi, banany, winogrona, gruszki, rodzynki
  • Piwo
  • Miód

 
Grupa białkowa to:

  • Warzywa strączkowe
  • Jaja
  • Mleko i przetwory (jogurty, sery)
  • Mięso (m.in.: drób, ryby)
  • Soja

 
Grupa neutralna to m.in.:

  • Warzywa (za wyjątkiem wymienionych wyżej)
  • Nasiona (słonecznik, sezam)
  • Oliwa z oliwek
  • Orzechy
  • Zioła
  • Masło
  • Owoc awokado i in. (za wyjątkiem wymienionych wcześniej)

 

Posiłek Potrawa Ilość

[g, szt., ml]

Kaloryczność

[kcal]

Śniadanie Chleb pełnoziarnisty 80 g 189,6
Sałatka warzywna 200 g 294
Herbata z cytryną 200 ml 0
Sałatka z chlebem i herbata   483,6
II Śniadanie
Sok marchwiowo-pomarańczowy 200 ml 80
Kiść winogron 250 g 172,5
Sok i winogrona   252,5
Obiad Łosoś z rusztu 200 g 566
Marchewka gotowana na parze 250 g 67,5
Herbata z cytryną 200 ml 0
Zapiekana ryba pokropiona cytryną, gotowana marchew i herbata   633,5
Podwieczorek Mandarynki 3 szt. 63
Kolacja Chleb chrupki 4 szt. 48
Pomidor 80 g 18
Ser żółty Edamski tłusty 20 g 62,6
Masło śmietankowe 10 g 65,9
Herbata ziołowa 200 ml 0
Kanapki i herbata   194,5
RAZEM 1627,1