Polecane

8 RZECZY, KTÓRE MĘŻCZYZNA ZROBI TYLKO DLA KOBIETY, KTÓRĄ KOCHA

8 RZECZY, KTÓRE MĘŻCZYZNA ZROBI TYLKO DLA KOBIETY, KTÓRĄ KOCHA

Kilka rzeczy, które dowodzą, że ON jest godny twojej miłości

Kilka rzeczy, które dowodzą, że ON jest godny twojej miłości

5 powodów, przez które trudno ci znaleźć FACETA mimo, że bardzo się starasz

5 powodów, przez które trudno ci znaleźć FACETA mimo, że bardzo się starasz

REDAKCJA POLECA: Genialne nowości na platformie Netflix

REDAKCJA POLECA: Genialne nowości na platformie Netflix

TOP TREND: 10 stylizacji w kolorze CZARNYM, które dodadzą ci seksapilu!

TOP TREND: 10 stylizacji w kolorze CZARNYM, które dodadzą ci seksapilu!

6 znaków, że twój związek jest naładowany energią seksualną

6 znaków, że twój związek jest naładowany energią seksualną

WAŻNE: 7 rzeczy, które musisz zrobić, aby zmienić swoje życie na lepsze!

WAŻNE: 7 rzeczy, które musisz zrobić, aby zmienić swoje życie na lepsze!

5 myśli, które przechodzą przez męski i kobiecy umysł w czasie SEKSU

5 myśli, które przechodzą przez męski i kobiecy umysł w czasie SEKSU

MĘSKIM ZDANIEM: rodzaje pocałunków, które KRĘCĄ nas najbardziej….

MĘSKIM ZDANIEM: rodzaje pocałunków, które KRĘCĄ nas najbardziej….

4 nowe warianty pozycji MISJONARSKIEJ (zdjęcia plus instrukcje)

4 nowe warianty pozycji MISJONARSKIEJ (zdjęcia plus instrukcje)

6 trików, które stosują FACECI, którzy chcą NAS zaciągnąć do łóżka….

6 trików, które stosują FACECI, którzy chcą NAS zaciągnąć do łóżka….

10 SUBTELNYCH ZNAKÓW, ŻE ON BARDZO CIĘ LUBI

10 SUBTELNYCH ZNAKÓW, ŻE ON BARDZO CIĘ LUBI

8 zwierzaków, które są idealne do hodowli domowej

8 zwierzaków, które są idealne do hodowli domowej

8 najdziwniejszych przesądów, w które ludzie nadal wierzą

8 najdziwniejszych przesądów, w które ludzie nadal wierzą

6 prostych rzeczy, których każdy MĘŻCZYZNA pragnie w związku

6 prostych rzeczy, których każdy MĘŻCZYZNA pragnie w związku

8 znaków, które wysyła FACET, gdy czuje gotowość, aby zostać twoim mężem….

8 znaków, które wysyła FACET, gdy czuje gotowość, aby zostać twoim mężem….

Znaleziono 39 wyników

autor: marsjanka
03 sty 2020, 20:19
Forum: Ogólnie o zdrowiu
Temat: Chrapanie, alergia?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 6082

Re: Chrapanie, alergia?

niebianska to nie zwlekaj, zdrowie mamy tylko jedno i jak pojawia sie problem trzeba go rozwiazac jak najszybciej.. ja mam alergie na kurz i astme, w nonono mi posiadanie oczyszczacza powietrza. Zdecydowalam sie na firme Coway i mam dwie sztuki. W sypialni Classic a w salonie Storm. Oba maja gwaranc...
autor: marsjanka
29 gru 2019, 21:25
Forum: Kuchnia - ulubione miejsce w domu ;-)
Temat: Co popijacie w ciągu dnia?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 966

Re: Co popijacie w ciągu dnia?

Ja lubie soki :D Mam wyciskarke wolnoobrotową Midea wiec robie sobie codziennie jakis inny dla urozmaicenia :D a niedaleko domu mam fajny warzywniaczek to dostep do swiezych owocow i warzyw wlasciwie nieograniczony
autor: marsjanka
26 lis 2019, 00:41
Forum: Ogólnie o zdrowiu
Temat: alergia na sierść
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 6961

Re: alergia na sierść

dopoki nie zrobisz badan na alergie to nie bedziesz miec pewnosci czy to uczulenie czy nie
autor: marsjanka
26 lis 2019, 00:39
Forum: Pozostałe
Temat: braki zelaza
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 361

Re: braki zelaza

Moze zmiana diety? Ja jak mialam anemie to lekarz zalecil mi wiecej buraczków :D W surówkach mialam ich dosc wiec zaczelam korzystac z wyciskarki (mam Midea) i robilam buraka z jablkiem czy marchewką by miec rozne smaki :) pomoglo, wyniki sie poprawily
autor: marsjanka
29 paź 2019, 23:51
Forum: Być kobietą
Temat: Skuteczny produkt na porost włosów - okazja by zdobyć 2 opakowania
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 844

Re: Skuteczny produkt na porost włosów - okazja by zdobyć 2 opakowania

W Katowicach w Dermed mozna zrobic sobie badanie skóry włosa https://katowice.dermed.pl/pl/zabiegi/trichoskopia-badanie-skory-glowy/ i wtedy czlowiek wie na czym stoi a nie leczy sie domowmi sposobami albo na wlasna reke.. ja bym sie bala ze jeszcze sobie pogorsze
autor: marsjanka
29 paź 2019, 23:48
Forum: Być kobietą
Temat: Medycyna estetyczna Łódź
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 606

Re: Medycyna estetyczna Łódź

Nie znam w Łodzi bo ja ze Śląska ale w Katowicach albo w Krakowie jest Dermed. Ja akurat w Kato bylam i jestem zachwycona opieką, podejsciem, ceną i efektem
autor: marsjanka
13 paź 2019, 19:39
Forum: Prawo, praca i polityka
Temat: Własna działalność, od czego zacząć?
Odpowiedzi: 95
Odsłony: 29816

Re: Własna działalność, od czego zacząć?

Podstawa to nie porywanie sie z motyka na slonce. Odpowiednie nastawienie, duza wiedza i finanse oraz umiejetnosc prowadzenia firmy i utrzymania pracownika. Fajnie jak sa to jakies ciekawe propozycje jak karnet na silke co miesiac czy pakiet medyczny jak u nas z medicover. Pracownik czuje sie doceni...
autor: marsjanka
13 paź 2019, 19:37
Forum: Prawo, praca i polityka
Temat: Jak usprawnić działanie firmy?
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 26471

Re: Jak usprawnić działanie firmy?

Czasem wystarczy drobny gest w strone pracownikow by firma stanela na nogi. U nas wystarczylo dla kazdego pracownika zalatwienie pakietu medycznego z medicover. Odrazu starania i zaangazowanie w prace wzrosły :D
autor: marsjanka
07 paź 2019, 20:22
Forum: Moda, makijaż i fryzury
Temat: Konkurs - do wygrania zestaw do manicure!
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3141

Re: Konkurs - do wygrania zestaw do manicure!

kazdy konkursy lubi :D ja tez :D nawet z takich malych wygranych sie ciesze jak koszulka czy smycze hehe :D teraz w loterii payback biore udzial https://www.payback.pl/loteria
autor: marsjanka
24 wrz 2019, 22:30
Forum: Ogólnie o zdrowiu
Temat: Zaparcia - jak sobie poradzić?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1299

Re: Zaparcia - jak sobie poradzić?

a moze to problem z trawieniem lub jakas alergia pokarmowa? jakie badania dokladnie robilas? ja bym sprawdzila te alergie skoro inne problemy sa wykluczone. w diagnostyce jest mozliwosc zrobic takie testy w fajnej cenie

Wyszukiwanie zaawansowane