Znaleziono 231 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: paulina83
07 cze 2008, 09:43
Forum: Noworodki i niemowlęta
Temat: Pobudki w nocy i ploteczki 3
Odpowiedzi: 1412
Odsłony: 111126

Witam :D od razu z miejsca Wieeeeelkie dziekuje za pamięć w imieniu zakapiorka za przecudowne zyczenia...tu i na NK buziaki... :ico_buziaczki_big: Kurde no mój mały wariat o 4 rano skonczył 2 latka...juz dorosły facet z niego, hehe :ico_haha_01: a swoja droga wlasnie robie liste zakupów dla meza...n...
autor: paulina83
04 cze 2008, 14:35
Forum: Noworodki i niemowlęta
Temat: Pobudki w nocy i ploteczki 3
Odpowiedzi: 1412
Odsłony: 111126

Natka, Iwo witam :ico_buziaczki_big: styczeń2009 , również witam Cie cieplutko ;) Iwonko, bedzie dobrze...zobaczysz Domi to juz duza dziewczynka...wiec napewno bedzie dzielna...w mamusie ;) A ja siedze w pracy i normalnie usypiam, ziewam jak oszalała....i plecy mnie bola niesamowicie...nie ma to ja...
autor: paulina83
04 cze 2008, 11:58
Forum: Noworodki i niemowlęta
Temat: Pobudki w nocy i ploteczki 3
Odpowiedzi: 1412
Odsłony: 111126

Witam :) Oj u nas z siusianiem na nocnik jest baaaardzo ciezko, zakapiorek jest niesamowicie oporny...owszem zrobi siusiu ale obok i powie ze to tata zrobił, hehehe :ico_haha_01: Noooo, ale trzeba sie za młodego wziasc....zobaczymy jak to wyjdzie...ale jak napisal Natka caaaałe wakacje przed nami :)...
autor: paulina83
23 maja 2008, 17:26
Forum: Noworodki i niemowlęta
Temat: Pobudki w nocy i ploteczki 3
Odpowiedzi: 1412
Odsłony: 111126

Witam słoneczka.... :ico_buziaczki_big: wiecie co tak weszlam i patrze i ten nasz temat "pobudkowy" jest wziety ze hoho...pamietam jak zakładałam go...jak mój maluch budził sie co chwilke, jak plakal a ja niewiedzialam co robic...i tak od posta do posta...wywiazały sie rady a potem plotecz...
autor: paulina83
22 paź 2007, 17:37
Forum: Ogólnie o zdrowiu
Temat: AZS
Odpowiedzi: 852
Odsłony: 148332

nie no ja to wogóle Sylwia gratuluuuuuje bardzo trzymam kciuki aby to była dziewczynka, parka by już była z Kubusiem...jeszcze raz bardzo gratuluje fasolki pod serduszkiem :ico_brawa_01:
autor: paulina83
21 paź 2007, 11:03
Forum: Ogólnie o zdrowiu
Temat: AZS
Odpowiedzi: 852
Odsłony: 148332

madzia22 , to nie są głupie pytania, pytaj po to tu jestesmy zeby sobie pomagac - prawda.. wiec tak moj mały 8 miesiecy był na cycusiu i wtedy było ok, po odstawieniu okazało sie ma AZS, mial straszne plamki czerowone i suche na zgiciach łokci i kolanek, poszło tak szybko ze porobiły mu sie wysieki...
autor: paulina83
21 paź 2007, 07:42
Forum: Ogólnie o zdrowiu
Temat: AZS
Odpowiedzi: 852
Odsłony: 148332

witam kochane - ponownie...więc tak nie uwierzycie ale mojemu zakapiorkowie, cofnało sie AZS :ico_szoking: od 5 miesiecy spokojnie je wszystko, nabiał, słodycze, ryby, mleko wszystko...i nic mu nie jest, sama bylaz zdezorientowana...ale naprawde kamien spadł mi z serca....trzymam kciuki aby i u Was ...
autor: paulina83
21 paź 2007, 07:37
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: zupka be,soczek be przy bebilonie pepti
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 8386

KARINADZ78 , mój synek miał 8 miesiecy jak zaczelam mu podawac bebilon (wczesniej był na piersi) ale owszem poczatki wprowadzania nowych produktów sa trudne, pamietam ze pierwsza zupke dawalam mu chyba ok godziny, tak jak juz napisaly dziewczyny dzieci musza sie przyzwyczaic do nowych smaków, daj c...
autor: paulina83
20 paź 2007, 20:52
Forum: Pozostałe
Temat: TAK - NIE
Odpowiedzi: 7698
Odsłony: 359336

Nie :ico_noniewiem:
czy potrafisz zrobić szpagat?
autor: paulina83
19 cze 2007, 20:31
Forum: Pozostałe
Temat: TAK - NIE
Odpowiedzi: 7698
Odsłony: 359336

hmmmmmm NIE :-D :-D :-D

czy wstydzilas sie czegoś co zrobilas pod wpływem % ?

Wyszukiwanie zaawansowane