Znaleziono 1476 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: atka_1987
04 mar 2013, 23:01
Forum: Przed Ciążą, czyli chcemy mieć dziecko
Temat: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających cz.3
Odpowiedzi: 6389
Odsłony: 448439

Re: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających

hej dziewczynki. wpadlam zobaczyc co slychac na forum,a tu takie nowosci :P
kamilka- GRTULUJE - spokojnych 9 miesiecy.
ja niestety znowu musze odlozyc starania, mam nadzieje ze w tym roku jeszcze do nich wroce.
buzaiczki
autor: atka_1987
21 sty 2013, 21:01
Forum: Przed Ciążą, czyli chcemy mieć dziecko
Temat: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających cz.3
Odpowiedzi: 6389
Odsłony: 448439

Re: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających

hej dziewczyny przepraszam, ze pstatnio jestem malo aktywna, ale rodzina z PL przyjechala. poza tym duzo pracuje i mam malo czasu. Do tego jestem wiecznie zmeczona nawet na staranka nie mam checi. Ale jak tylko jest okazja pracujemy nad potomkiem :P
autor: atka_1987
07 sty 2013, 21:11
Forum: Pozostałe
Temat: Niemcy
Odpowiedzi: 1384
Odsłony: 177302

Re: Niemcy

:-)
autor: atka_1987
18 gru 2012, 23:12
Forum: Przed Ciążą, czyli chcemy mieć dziecko
Temat: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających cz.3
Odpowiedzi: 6389
Odsłony: 448439

Re: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających

my juz w sumie w tym miesiącu probowalismy, ale okaze sie. w gruncie rzeczy zolniezyki byly w porzadku,ale witaminki dopiero od dzis. w niemczech mieszkamy od 3 lat na stale. gosia-wiec modle sie juz w tej chwili :-D jenny- uuuu tak jak gosia mowi bedzie romantycznie kamilka- to szalej kochana z me...
autor: atka_1987
18 gru 2012, 20:57
Forum: Przed Ciążą, czyli chcemy mieć dziecko
Temat: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających cz.3
Odpowiedzi: 6389
Odsłony: 448439

Re: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających

Hej dziewczynki. Jak milo,ze o mnie nie zapomnialyscie :) Mowilam ,ze wroce :D lecz nie wiedzialam kiedy. Ale juz wszystko w porzadku, dzis kupilam mezowi przepisane witaminki- zaplacilam za ta opakowania 40€ :ico_szoking: Pierwszy raz odkad zyje w niemczech ciesze sie na swieta - z powodu przyjazd...
autor: atka_1987
17 gru 2012, 21:36
Forum: Przed Ciążą, czyli chcemy mieć dziecko
Temat: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających cz.3
Odpowiedzi: 6389
Odsłony: 448439

Re: Upragnione maleństwo - zapraszam wszystkich starających

witajcie dziewczynki. czy mniej jeszcze pamietacie??
malgorzata- czekam na twojego testa,wiec jeszcze sie strzymam z gartulacjami.
ja po nowym roku do was wracam :) wszystko jest oki, maz od jutra zaczyna brac witaminy. a ja po nowym roku wybieram sie do mojego gina.
autor: atka_1987
20 paź 2012, 09:50
Forum: Pozostałe
Temat: Niemcy
Odpowiedzi: 1384
Odsłony: 177302

Re: Niemcy

czesc. kamilka- przykro mi z powodu dziadka[*]oj fakt teraz zaczol sie martwy okres,wiec z praca ciezko. ooo widze ze i tu pojawil sie wohngeld. my tez zamierzamy sie o niego starac. tak dla orientacji,jakie papiery sa do niego potrzebne. u was tez tak pieknie bylo od wtorku??normalnie w ty roku mam...
autor: atka_1987
17 paź 2012, 17:15
Forum: Pozostałe
Temat: Niemcy
Odpowiedzi: 1384
Odsłony: 177302

Re: Niemcy

i ja sie dzis melduje :)
kAmilka- chcrzest tak samo tu wyglada jak w PL. kup tak jak bys kupowala w PL i po problemie.
autor: atka_1987
16 paź 2012, 10:21
Forum: Pozostałe
Temat: Niemcy
Odpowiedzi: 1384
Odsłony: 177302

Niemcy

hej babeczki. ja jak zawsze zagladam sporadycznie,ale najwazniejsze ze zagladam.
kamilka- no szkoda ze dostalas miesiaczke. w nastepnym cyklu napewno sie uda. :)
A mnie dopada chandra jesienna zimno, deszczowo. nic nie chce kiedy za oknem siompi i 8 stopni.

Wyszukiwanie zaawansowane