Znaleziono 3465 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: doris
23 sty 2010, 22:29
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

witam sie i ja

ale juz ide spac
wstawanie w srodku nocy mnie troche wykancza, ale co zrobic... trzeba pracować
autor: doris
20 sty 2010, 22:24
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

heja my wczoraj wszyscy sie o 20.30 polozylismy spac :ico_haha_01: o 2.30 pobudka i w krakowie bylismy na styk mloda całą droge grzecznie spała u lekarza grzeczna! no i nie docenilismy naszego dziecka!!! pani nas sie pyta czy nazwie obrazki (kaczka, koło itp) ja mowie ze raczej nie, predzej jakies, ...
autor: doris
19 sty 2010, 16:49
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

autor: doris
19 sty 2010, 16:29
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

autor: doris
18 sty 2010, 21:09
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

hej

dawno nie wpadałam, wybaczcie
ale pracy dużo, w weekend byłam w szkole zaliczenia itp

a jutro w nocy jedziemy do Krakowa na tą konsultacje okulistyczną
potem znowu mam maraton w pracy, musze sie pouczyc na zaliczenia, potem egzaminy i juz polowa lutego bedzie :ico_olaboga:
autor: doris
28 gru 2009, 11:30
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

jak to się mówi: święta, święta i po świętach minęly jakoś w wigilię przyjechalismy do Gdańska i spedzilismy ją z moimi rodzicami w 1 dzien świąt rodzice szli do teściów mojej siostry na imieniny (ewy) wiec bylismy tylko w 3 w 2 dzien swiat maz sie czyms zatrul i zygał, a ze ja i kinia przeziebione ...
autor: doris
21 gru 2009, 13:57
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

a moze nie czuje tej atmosfery bo nie mam aktualnie tv? nie widze reklam mowiacych ze "coraz blizej swieta"

u mnie od rana sypie snieg
a mnie zaczela bolec glowa
autor: doris
21 gru 2009, 12:20
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

autor: doris
18 gru 2009, 19:19
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

agusia22, no to sie kurujcie

a kinga dostala katar dzisiaj
jak bedzie chora to sie zalamie :ico_olaboga:
autor: doris
18 gru 2009, 14:30
Forum: Kącik dla rodziców
Temat: 1984,85,86,87,88, 89... itp
Odpowiedzi: 3905
Odsłony: 358569

jestem baristką w nowo otwartej kawiarni (a raczej punktu z kawą na wynos) bardzo fajna praca a zdjecie w podpisie jest z przedszkola, z jasełek Kinia wraz z pozostałymi dwulatkami byla sniezynką i jak tylko weszlismy na sale i ona nas zobaczyla to z rykiem do nas przyleciala i nie chciala wrocic do...

Wyszukiwanie zaawansowane