Znaleziono 4648 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Frydza
17 gru 2010, 12:53
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Hej u nas 7 zab :ico_olaboga: po co mu tyle tych zebow idzie szok normalnie!!


tibby, to zdroweczka dla Tobiaszka!


gozdzik, a czekoladki z Julcia kiedy beda??a za sesje cos dostaliscie??
autor: Frydza
16 gru 2010, 10:09
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Witam i ja u nas tez taki mroz ,u nas marudowo Bartiemu wyszedl 6 zab :ico_szoking: dwojka na dole ,i zaczyna wstawac w lozeczku poprostu jest niemozliwy!! Ja nie dawalam danonkow i niemam zamiaru dawac ,,Wiki teraz tez wychodzi alergia i musimy odstawic mleko i jogurty bo to najbardziej uczula :ico...
autor: Frydza
10 gru 2010, 18:29
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Witam i ja :ico_kawa: Bartusiowi obnizylismy lozeczko bo wstaje :ico_szoking: jest niemozliwy!

tibby, sliczne fotki Tobik jest sliczniutki :-D


wisnia3006, zabawki super,wczoraj nawet ogladalam ten stoliczek w sklepie ekstra jest :-D


kaczorek, słodki Jasio w podpisie :ico_oczko:
autor: Frydza
09 gru 2010, 10:17
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Witam i ja :ico_kawa: ale pogoda szaru buro i ponuro ,paskudnie!Barti ma teraz drzemke wiec kozystam :ico_oczko: Z tym odsniezaniem to szkoda slow ,ostatnio sie tak nadenerwowalam ze szok wozkiem nie szlo jechac :ico_zly: Barti mowi mama ,tata,baba ,geeee i pluje non stop A ostatnio Martysi si epodo...
autor: Frydza
08 gru 2010, 12:28
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Witam i ja :ico_kawa: gozdzik , super fotki Bartus jest slodki :-D tez bym chciala norlanie wychodzic na spacery ale to nie mozliwe bo z kazdej strony sie zakope wozkiem. u mnie to samo chodniki nie przejezdne masakra totalna! lidziasc , super fotki ale mala sie usmarowała hihi mi Wiki sudokremem si...
autor: Frydza
06 gru 2010, 16:49
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

gozdzik, dzieki ,zabek jest 5 sie je przykleja Barti uwielbia mozna je kupic w OBI sa tez inne zwierzatka :ico_oczko:
Tule cie mocno kochana bedzie dobrze
autor: Frydza
06 gru 2010, 16:36
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

gozdzik , oj biedny Bartus sie nameczy oby mu szybko przeszlo!!biedaczek!! PARe fotek Bartolini :-D http://images50.fotosik.pl/444/7eeddcdbc7804473med.jpg http://images38.fotosik.pl/437/7a96a8d10925390fmed.jpg Wikula dzis http://images40.fotosik.pl/427/1c133e95ba5c3202med.jpg i Kalendarz http://ima...
autor: Frydza
06 gru 2010, 11:38
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Witam i ja Mikolajkowo :mikolaj: :mikolaj: :mikolaj:

[ Dodano: 2010-12-06, 10:51 ]
tibby, dla Tobika :ico_tort: :ico_brawa_01:


I Zuzki :ico_tort: :ico_tort: :ico_tort:
autor: Frydza
01 gru 2010, 13:19
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Witam Babeczki u nas chorobowo Wiki chora a co za tym idzie Barti tez juz kaszle i katar :ico_olaboga: stawiam spozniony za 6 miesiecy Bartusia :ico_tort: :ico_tort: :ico_tort: :ico_kawa: :ico_kawa: :ico_kawa: :ico_kawa: :_kawa: :ic gozdzik , super fotki Barti wygladal bosko :ico_brawa_01: tibby , m...
autor: Frydza
26 lis 2010, 10:54
Forum: Przedszkolaczki
Temat: Trzylatki wiosenno-letnie !!!! (kwiecień-lipiec 2010)
Odpowiedzi: 8127
Odsłony: 433206

Witam i ja :ico_kawa: Barti ma drzemke takze kozystam,slini sie na potege normalnie powodz,daja sie we znaki zebole :-D Ja tez lubie H&m i Nexta mamy pare ciuszkow i sa super lubie tez Cherroki :ico_oczko: Barti teraz chodzi w rozm 74 ,ostatnio mu zamowilam ogrodniczki +bluzeczke ,wczoraj sweter...

Wyszukiwanie zaawansowane